Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!

Spiralis

Anbefalte innlegg

Det hører til historien at jeg kom hjem etter fotballkamp på pub... og med SEIER! :klappe:

Likevell... Var innom en dagligvarebutikk på vei hjem. De hadde halv pris på sparepærer så i farten rasket jeg med meg en masse sparepærer. Syntes barmfagre tøser i egnen burde gi meg pluss i margen for slikt :kline:

Jeg kommer hjem. Legger først alle sparepærene i mikrobølgeovnen... I det jeg lukker døren så slår det meg at dette er en smule malpalssert. Jeg tar derfor en neve sparepærer ut fra mikrobølgeovene og inn i fryseboksen på kjøleskapet.... før dette også forekommer en anelse malplassert. :klaske:

Endelig så dytter jeg hele samlingen med sparepærer i skapet over kjøkkenvifta.

Endret av Spiralis
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

jeg var litt småfjern i dag... :ler:

pappa har skada hånda si, så han spurte om jeg kunne skjære og smøre 2 brødskriver til han. ja-selvfølgelig kan jeg det! en med leverpostei og en med syltetøy!

jeg smører på, og henter et glass med rødbeter i kjøleskapet. jeg vet at pappa liker rødbeter, så jeg tenkte at han skulle få på et par på leverpostein sin. Men jeg klarer å legge rødbetene på feil brødskive- altså, syltetøy med 2 store rødbeter på! Jeg la ikke merke til det, og ga pappa tallerkenen. Men- det værste var jo at pappa ikke la merke til det med en gang heller- han spiste leverposteiskiven, og rett før han hadde spist nesten hele syltetøyskriven med rødbeter oppå- daaaaa rynker han på nesa og sa: " du Nozze, det DER var ikke en god kombinasjon altså! "

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag morres før jeg skulle på jobb skulle jeg kaste søpla. Kastet da veska mi istedenfor søppel posen. Vel det jeg kan si er at jeg bor i blokk og måtte fint ringe vaktmester og forklare hvor smart jeg var. Måtte da gtave i forskjellige søppekdunker etter veska mi :sjenert: Sen på jobb var jeg også :skratte:

Endret av muffin26
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off..jeg slengte meg inn i feil bil en gang..... :sjenert:

Jeg er bildust, ser ikke forskjell på modeller eller typer. En bil er sort eller rød i min verden.

Uansett; sjokket ut fra kjøpesenteret, slenge alle varene inn i bilen, klasket meg inn på passasjersiden, tok av meg hanskene og utbrøt "for et forferdelig grisevær"......oppdaget så at det var en helt ukjent mann der...... sa "unnskyld så masse", hanket inn alle posene og stakk ut av bilen igjen..

Stakkars mann i bilen, han var helt rystet (og meget lattermild). Mannen min satt to biler bak og holdt på å le seg ihjel...... :sjenert:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde forresten at jeg aldri skulle få lagt meg i går kveld..

Jeg hadde sittet oppe etter mannen gikk og la seg, for jeg skulle absolutt se ferdig den skumle filmen jeg var midt inni. Så da filmen var slutt, og jeg var livredd selvfølgelig, skyndte jeg meg å låse døra, slå av alle lysa, pusse tenner og hoppe opp i senge og dra dyna godt opp over ørene (sånn at ingenting "farlig" kan ta meg :fnise:)

Da jeg endelig har kommet dit, så husker jeg at jeg hadde tenkt å ta med meg boka mi fra stua, sånn at jeg kunne lese litt for å bli trøtt. Den hadde jeg glemt. Så da var det opp igjen av senga, på igjen med alle lys (mørkredd, og spesielt i går!), finner boka, skrur av lysene igjen og løper tilbake. Med dyna trygt over ørene igjen husker jeg at mobilen ligger igjen på stua, og den MÅ jeg jo bare ha tilgjengelig 24/7 :mobil: . Samme prosedyre gjentas. Av med lysene igjen, og under dyna. Da oppdager jeg det jeg har visst lenge: Mobilen er strømtom. Laderen er på stua. Løper ut på stua igjen, denne gang orker jeg ikke å slå på lysa, så det ender med at jeg snubler i en lenestol og ligger og kaver på gulvet. På vei tilbake med mobilladeren i hånda husker jeg at babymonitoren også ligger på stua, og den er kjekk å ha, så henter jeg den.

Vel oppe i senga igjen så kjenner jeg at jeg må tisse...

Det er ikke så greit!! :balltre:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg trodde forresten at jeg aldri skulle få lagt meg i går kveld..

Jeg hadde sittet oppe etter mannen gikk og la seg, for jeg skulle absolutt se ferdig den skumle filmen jeg var midt inni. Så da filmen var slutt, og jeg var livredd selvfølgelig, skyndte jeg meg å låse døra, slå av alle lysa, pusse tenner og hoppe opp i senge og dra dyna godt opp over ørene (sånn at ingenting "farlig" kan ta meg :fnise:)

Da jeg endelig har kommet dit, så husker jeg at jeg hadde tenkt å ta med meg boka mi fra stua, sånn at jeg kunne lese litt for å bli trøtt. Den hadde jeg glemt. Så da var det opp igjen av senga, på igjen med alle lys (mørkredd, og spesielt i går!), finner boka, skrur av lysene igjen og løper tilbake. Med dyna trygt over ørene igjen husker jeg at mobilen ligger igjen på stua, og den MÅ jeg jo bare ha tilgjengelig 24/7 :mobil: . Samme prosedyre gjentas. Av med lysene igjen, og under dyna. Da oppdager jeg det jeg har visst lenge: Mobilen er strømtom. Laderen er på stua. Løper ut på stua igjen, denne gang orker jeg ikke å slå på lysa, så det ender med at jeg snubler i en lenestol og ligger og kaver på gulvet. På vei tilbake med mobilladeren i hånda husker jeg at babymonitoren også ligger på stua, og den er kjekk å ha, så henter jeg den.

Vel oppe i senga igjen så kjenner jeg at jeg må tisse...

Det er ikke så greit!! :balltre:

Har du fått sove i det hele tatt? :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg fikk mobil for første gang for en del år siden trøblet jeg fælt med å få lagt inn en melding på mobilsvareren, sånn hei det er Leanne, legg igjen beskjed så ringer jeg opp igjen..

Da jeg endelig hadde fått til det, måtte jeg teste ut. Tok hustelefonen, ringte mobilen hørte på meldingen og la igjen en beskjed hei det er meg, fint om du ringer opp igjen..

Neste problem var at jeg fant ikke ut hvordan man ringe til mobilsvar for å sjekke meldinger, så det gadd jeg ikke gjøre.. Fant ut av det etter noen dager, og hey! Jeg hadde jo fått en ny beskjed..

hei det er meg, fint om du ringer opp igjen..

jeg spilte den om og om igjen, hvem faen er denne meg som vil at jeg skal ringe opp igjen??! Man må da si hvem man er hvis jeg skal kunne ringe tilbake!!!!!! :kjempesinna::rasende:

Etter en stund kom jeg på hvem som hadde laget den beskjeden ja.... :rodme::flau:

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Samboeren min er fæl med å legge fjernkontrollene i kjøleskapet, i bilen og rundt omkring, og brødet har jeg letet meg i hel etter for å finne d i kjøleskapet.... men gangen jeg har ledd mest er når vi var på vors, å når vi kom til byen så fant samboer ut at han hadde både fjernkontrollen og ps3kontrollen(?!) i lomma! Haha! Typisk han!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og en kamerat av meg skulle lage Nachos. Går i butikken å diskuterer litt hva vi skal ha og kjøper alt etter å ha forsikret oss at vi har alt. Fremme i leiligheten å skal lage kommer vi på at vi mangler noe viktig. Nachosene :P Så da var det ut til butikken å kjøpe :P Vi var begge helt sikker på at vi hadde alt flere ganger men neida :fnise:

Genial tråd forresten :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bli litt hektisk om morgenen før jobb. Jeg sto opp og gjennomførte morgenrutinene til meg og sønnen som vanlig, slang han inn i bilen og kjørte avgårde. Etter 10 min hører jeg fra baksetet: "skal jeg ikke i barnehagen i dag, mamma?"

Jeg var på vei til jobb, og hadde glemt han :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Meg og en kamerat av meg skulle lage Nachos. Går i butikken å diskuterer litt hva vi skal ha og kjøper alt etter å ha forsikret oss at vi har alt. Fremme i leiligheten å skal lage kommer vi på at vi mangler noe viktig. Nachosene :P Så da var det ut til butikken å kjøpe :P Vi var begge helt sikker på at vi hadde alt flere ganger men neida :fnise:

:fnise:

jeg har klart noe liknene! jeg skulle på skoleball på ungdomsskolen, og rett etter skolen så skulle vi hjem til en av jentene og fikse oss sammen. så kvelden før pakket jeg ned alt jeg trengte av sko og sminke og diverse. dro på skolen, og hjem til venninnen. vi sminket hverandre og gjorde sååå "fine". rett før vi skulle gå, skulle jeg til å ta på meg kjolen, meeenneeeeh.... det mest vesentlige glemte jeg jo hjemme da! nemlig Ballkjolen jaaa! og det var et godt stykke hjem til meg med buss også! :klaske:

jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har gått på butikken for å kjøpe kun røyk, kjøper en annen ting, og går hjem uten røyken!

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha geniale historier ler så jeg griner :skratte:

En gang skulle jeg kjøre en eldre mann noen ærender i byen, Så etterhvert måtte han i banken, så jeg kjørte ham bort der og ventet i bilen mens han gjorde sitt.

Jeg syntes det begynte å ta litt tid før han kom tilbake, så ser jeg etterhvert en av de mange bilene som står på parkeringsplassen, at han gamle mannen jeg kjørte på gikk å satte seg inn i den! Jeg fatta jo med en gang at han ikke visste han satte seg inn i feil bil, så jeg sitter der og ler, mens jeg ser gubben i bilen på andre siden av parkeringsplassen snur seg og skal se på meg..som ikke sitter der.. han så veldig forundret ut, så snur han seg og begynner å se rundt i bilen, finner ut at det ser anderledes ut i denne bilen enn i den jeg kjørte ham i, som faktiskt er hans bil!

Herregud som jeg lo av han når han sneik seg ut av bilen og måtte lete etter meg som vinket han bort til den rette bilen der jeg satt.. Jeg lo så jeg skreik :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte til byen for å shoppe, møtte en venninne der og tok t-banen hjem sammen med henne.

Oppdaget neste morgen at bilen var borte. :filer:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ammetåka for noen år siden;

Tømte kattemat med melk på i skåla til storesøster og musli til katten.....ingen ble fornøyde... :sjenert:

Ikke min tabbe, men mannen min sin;

Hadde fryst ned morsmelk i isbitposer (tiner raskere). Han hadde guttekveld med kompisene, sigar og whiskeynivå. Alle stusset over at whiskyen endret farge (fikk jeg forklart dagen etter) , men siden promillenivået var litt høyt så ga de blanke og drakk videre. Jeg kom hjem fra vennina mi (babyen var lita, så jeg hadde henne med), gikk inn på kjøkkenet og så alle isbitposene ligge der. Gikk inn på stua og lurte på hvorfor i huleste de hadde tatt morsmelka. Ble endel grønne tryner der ja..............

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er et eksempel på at jeg har arvet litt av den distreheten av mamma ;)

Jeg var ikke mer enn 7år og hadde jo omtrent akkurat begynt på skolen. Heldigvis bodde vi 50m fra skolen. Mamma var hjemme i permisjon med lillesøster.

Vi stod opp, gjennomførte den vanlige morgenrutinen før skolen og hun sendte meg av gårde.

Jeg kom frem og begynte å kjenne på alle dørene og alle var stengte. Plutselig hører jeg stemmen til mamma, halvt ropende og halvt hviskende stemme.; "piffy, kom hjem"

Da hadde hun kikket i skoleplanen og funnet ut av at det var første dagen av påskeferien :daane:

Det verste var at hun så jo at det var å mørkt og lite biler(men noen var det jo).

Hun spurte meg når jeg kom hjem om ikke jeg hadde hørt noen si god påske før helgen osv, men jeg hadde ikke lagt merke til noe jeg heller :hoho: *like distre*

Hun har vært så flau for dette i ettertid, men skjønner jo at alle kan ta feil :fnise:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hahaha geniale historier ler så jeg griner :skratte:

En gang skulle jeg kjøre en eldre mann noen ærender i byen, Så etterhvert måtte han i banken, så jeg kjørte ham bort der og ventet i bilen mens han gjorde sitt.

Jeg syntes det begynte å ta litt tid før han kom tilbake, så ser jeg etterhvert en av de mange bilene som står på parkeringsplassen, at han gamle mannen jeg kjørte på gikk å satte seg inn i den! Jeg fatta jo med en gang at han ikke visste han satte seg inn i feil bil, så jeg sitter der og ler, mens jeg ser gubben i bilen på andre siden av parkeringsplassen snur seg og skal se på meg..som ikke sitter der.. han så veldig forundret ut, så snur han seg og begynner å se rundt i bilen, finner ut at det ser anderledes ut i denne bilen enn i den jeg kjørte ham i, som faktiskt er hans bil!

Herregud som jeg lo av han når han sneik seg ut av bilen og måtte lete etter meg som vinket han bort til den rette bilen der jeg satt.. Jeg lo så jeg skreik :skratte:

Stakkars gamle mann, kanskje han hadde dårlig syn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg og samboeren kjøpte alt vi trengte til taco, bortsett fra kjøttdeig :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en tendens til å sette igjen ting... Heller oppi melk og går fra glasset, tar ut melkekartongen for å så la den stå der fordi jeg blir distrahert og gjør noe annet, setter smøret i oppvaskkummen og ting som det.

Så er jeg alltid i min egne verden, så jeg kan legge fra meg en ting der jeg skal plukke den opp 2 min. senere, så glemmer jeg hvor jeg har lagt den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...