Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

Gjest Høne Pøne

hahaha er det mulig??

her var det mange artige historier du.

jeg ler så jeg rister :fnise:

bra jeg ikke er en rase for meg selv da :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte 40minutter på å lete etter mobilen min, mens jeg snakket i den med en venninne, som kom med forslag til hvor jeg kunne ha lagt den:P Hun koblet det heller ikke...

Jeg ringte en gang til brodern med mobilen for å høre om jeg hadde lagt igjen mobilen hos han. :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leonidene

Har skjedd ein god del ganger at eg hiver mat i ovnen (som oftest har det vært fiskegrateng eller pizza) og går inn på stua for å sette alarm på mobilen.

Ei tid seinere begynner det å lukte rimlig svidd. Oops, glemte både alarm og mat ja.. Nam, forkullet fiskegrateng :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte en gang til brodern med mobilen for å høre om jeg hadde lagt igjen mobilen hos han. :fnise:

:hoho: Jeg mistet en gang mobiltelefonen min, og tenkte høyt at jeg skulle bruke den til å ringe mobilen min med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

:hoho: Jeg mistet en gang mobiltelefonen min, og tenkte høyt at jeg skulle bruke den til å ringe mobilen min med.

og jeg trodde at veska mi var blitt stjålet, fordi jeg lette og lette og fant den ikke, så tok jeg mobilen opp av lomma for å forhåpentligvis høre at det ringte i veska mi :skratte: :skratte: :skratte:

jeg slo inn mitt eget nr, og akkuratt i det jeg trykket på ringeknappen så måtte jeg klaske meg litt slik---> :klaske:

veska mi varke stjålet heller....den stod under kjøkkenbordet... :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Jeg mistet en gang mobiltelefonen min, og tenkte høyt at jeg skulle bruke den til å ringe mobilen min med.

Jeg har tatt den et skritt lenger. Etter å ha lett etter mobilen i en halvtime tenkte jeg det var beste å ringe etter den, så jeg plukket opp mobilen og begynte å taste... Det verste er at jeg klarte ikke å huske hvor jeg hadde hentet den fra, plutselig bare sto jeg der med den i hånden, liksom.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Høne Pøne

Jeg var farlig nær å forårsake en brann en gang.

Greide å sovne fra en grandis i ovnen.

Jeg hadde lagt meg ned for å "hvile øynene", men vokna ikke før etter en time eller to av at husverten hamret som en gal på døra, og prøvde å få kontakt. Brann-alarmen ulte, men jeg hadde ikke enset en eneste lyd. Hele kjelleren var dekt av røyk det var såvidt jeg så døra på mitt eget rom. Forsto ingenting jeg, var bakfull og trøtt, hadde for noen timer siden kommet hjem fra fest.

Og pizzaen var ja, så og si borte vekk. Den var forkullet =P

Måtte vaske ned hele kjeller leiligheten alene, med alle hyblene etter det der, og det 3 ganger før hun ble fornøyd. Det stinket røyk der nede i ukesvis etterpå.

Det var kanskje en grei straff da, for å være så nær å brenne ned hele huset til den stakkars dama.

:gjeiper:

Endret av Høne Pøne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig fjern hele tiden egentlig.. En gang fant jeg ikke bankkortet mitt, og ble helt desperat (som jeg alltid blir når jeg ikke finner noe). Snudde huset på hodet, men fant ikke det kortet.. Fikk til slutt sperra det og bestillt meg nytt.. Noen dager senere skulle jeg bare riste duken på bordet, og gjett hva som lå der.

Mobilen ligger igjen på de rareste plasser, i kleesskapet, midt i trappa og andre "lure" plasser jeg legger den for å huske hvor den ligger.

Det dummeste og fjerneste jeg har gjort noen sinne må være en gang jeg var på jobb. Jeg stod i gangen på jobb helt i min egen verden å kikka på brannalarmen. (den med glass som må knuses). Oi, tøft tenkte jeg, og trykte på glasset. Gikk brannalarmen på hele huset? Jepp. Kom brannvesnet? Jepp. Flau? Oh...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre, nå kom jeg på en av mine første dager på jobben. Kunden kommer og skal ha pølse. Jaha, pølse, tenker jeg og spør "Will eller griener?". Kunden titter rart på meg, og jeg innser hva jeg har sagt. Prøver en gang til; WILL eller GRIENER. For tredje gang prøver jeg virkelig å holde tunga rett i munnen, "Unnskyld.. Skal du ha.. will.. eller griener.."

Attpåtil var kunden en usikker jente på 13-14 år som sikkert ikke skjønte om jeg tulla eller bare var helt borte. Jaja, ho fikk hva ho skulle ha, og jeg gikk på bakrommet, rød som en tomat etterpå..

:skratte: :skratte: HAHAHAHA!! Har jobba på bensinstasjon selv, og rota mye... Spesielt med det samme som kassafolka her prata om, at man roter med rekkefølgen på ordene. Jeg sa ofte værsågod når det skulle vært takk, "kvittering" når det skulle vært prisen de skulle betale. Og en gang kom det en mann inn, som kom fram til kassa, la noe på disken og sa hei, jeg svarte hei, og han kom på at han trengte noe mer, så han gikk og henta noe annet og kom tilbake ca 30 sekunder senere. Han var den eneste inne på bensinstasjonen, og jeg har hilst på ham for ca 30 sekunder siden, men alikevel sier jeg:

"Hei!" Med et stort smil, som om jeg aldri har sett ham før...

Uff, og en gang kom Eldar Vågan inn, og han prater jo veldig Totning eller hva det er, med sånne skikkelig tjukke L'er. Det er jo ikke akkurat som jeg ikke prater dialekt selv, så det er jo ikke noe problem. Helt til han tar fram de tjukkeste L'ene jeg noen gang har hørt, og sier han skal ha "griLLpøLse" så tjukt og rart at jeg spør:

"eh, wiener?"

"Nei, griLL!"

"Heh.. wiener?"

"Nei, GRILL!!"

"Åh, grill... Heh.."

Jo, og en historie til jeg kom på: Det der med å ringe til mobilen... Pappa hadde en gang mista brillene sine, så han ville bruke mobilen for å ringe til dem :hoho:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjedd ein god del ganger at eg hiver mat i ovnen (som oftest har det vært fiskegrateng eller pizza) og går inn på stua for å sette alarm på mobilen.

Ei tid seinere begynner det å lukte rimlig svidd. Oops, glemte både alarm og mat ja.. Nam, forkullet fiskegrateng :spise:

Sånn gjorde jeg for noen dager siden, også. Bare at jeg skulle bake brød. Plutselig: Åja, brødene! Herregud, de var helt sorte.

Jeg har også en tendens til å lete etter ting jeg holder i hånden, blir skikkelig sint fordi jeg ikke finner det. Tror jeg har det etter min mor som ofte leter etter brillene sine, og er skikkelig stressa, mens hun har dem rundt halsen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg surra veldig mye i forrige jobben min! Jobba som journalist, og var igrunn overstressa mesteparten av tiden. Husker at jeg skulle dekke noe på en skole som hadde et eller annet prosjekt. Der brukte jeg mye tid på å diskutere med ansatte om hvorfor ingen var forberedt på at jeg kom, helt til jeg innså at jeg var på FEIL SKOLE. Den andre begynte nemlig på samme forbokstav, så det var nok til å forvirre meg.

Verre var det da jeg sto parkert på en plen utenfor et bygg der det var så mange som hadde kommet at man måtte stå på plenen for å få plass. Da jeg skulle kjøre min vei etterpå, begynner jeg å rygge. DUNK, sier det bak bilen. Jeg kjører litt framover, og rygger igjen. DUNK, sier det igjen. Jeg tar sats og rygger skikkelig bakover, bare for å høre DUNKDUNKDUNK! Da banker noen på vinduet mitt og sier "eh, du står her og rygger på en benk..." Bulk i bilen, masse vitner og navnet til bedriften klint utover hele panseret på bilen så det ikke skulle være noen tvil om hvem som krasja...!

Dagen etter klarte jeg å rygge en annen firmabil inni et autovern da jeg skulle ta en u-sving. Også der masse vitner, som jeg måtte kjøre bort til og spørre om veien. For en uke!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verre var det da jeg sto parkert på en plen utenfor et bygg der det var så mange som hadde kommet at man måtte stå på plenen for å få plass. Da jeg skulle kjøre min vei etterpå, begynner jeg å rygge. DUNK, sier det bak bilen. Jeg kjører litt framover, og rygger igjen. DUNK, sier det igjen. Jeg tar sats og rygger skikkelig bakover, bare for å høre DUNKDUNKDUNK! Da banker noen på vinduet mitt og sier "eh, du står her og rygger på en benk..." Bulk i bilen, masse vitner og navnet til bedriften klint utover hele panseret på bilen så det ikke skulle være noen tvil om hvem som krasja...!

:skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Da jeg var yngre elsket jeg å lese Grøsserne bøkene, en gang leste jeg en bok med et ord jeg syntes var merkelig, nemlig "trekkoppmus" ikke så merkelig kanskje, men jeg hadde lest det som "tre-kopp-mus" og så for meg et krus av tre formet som en mus gjennom hele boka.

-En kveld hvor jeg hadde vært på byen og drukket litt i overkant av det jeg burde merker jeg plutselig at mobilen ringer, jeg svarer, og i andre enden er en mannsstemme jeg ikke kjenner igjen. "Hvor er du? kan jeg få igjen mobilen min" sier han, og jeg blir eitrende sinna på denne "perverse" typen. Etter jeg la på oppdaget jeg at det faktisk IKKE var min mobil, men en jeg må ha funnet på bussen på vei hjem fra byen :sjenert:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tid tilbake siden fant jeg ikke bankkortet mitt. Var litt stressa i og med at jeg skulle på jobb og må betale for å parkere der. Begynte å saumfare hodet mitt for å finne ut når jeg hadde det sist. Kom på at jeg og moren min hadde vært på kiwi dagen i forveien. Så dro stresset ned dit og spurte om de hadde funnet det. "Heldigvis" var det sjefen som var på jobb akkurat da, og han gikk på bakrommet for å sjekke overvåkningskameraene for å finne ut om jeg hadde glemt det. Noen minutter etter at han hadde gått; sjekker jeg lommeboken min en siste gang. Og hva finner jeg akkurat der det pleier å ligge? Bankkortet... Han kommer og sier at jeg la det tilbake i lommeboken kvelden før, for han hadde jo filmen.. Jeg spilte dum og leitet en gang til og spilte sjeleglad for at jeg hadde funnet det..

.... det jeg ikke tenkte på var jo at han garantert hadde sett at jeg fant det, da de har skjermer over alla kameraene på bakrommet......

God service, da...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... det jeg ikke tenkte på var jo at han garantert hadde sett at jeg fant det, da de har skjermer over alla kameraene på bakrommet......

hahahaha! Vi får håpe han var for opptatt med å bla igjennom filmen til å se på kameranene i det øyeblikket ;):fnise:

Jeg hadde en kunde som prøvde å få utstillingsvinduet vårt til å åpne seg. Hun gikk frem og tilbake og lette etter dørhåndtak mens jeg sto på innsiden og lo. Når hun endelig oppdaget at døren er 2,5 meter til venstre (og vidåpen pga varmen) utbryter hun "Næmmen, dere har jo flyttet døren etter at dere pusset opp butikken". Ehh, nei, døren er faktisk akkurat samme stedet, den er bare litt bredere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Uglefot

Jobbet i en kiosk på et kjøpesenter engang hvor vi solgte bl.a. pølser og softis.

Mennesker er som flokkdyr, om en skulle ha softis, ja da skulle hele verden ha det. Så noen ganger kunne man ende opp med å stå å lage softis i bortimot 1 time i strekk. Og det eneste man sa var Kjekse eller beger? Og så kom det noen i softiskøen som plutselig skal ha pølse og jeg spurte som vanlig; Vil du ha den i kjekse eller beger? etterfulgt av at jeg gjentok spørsmålet siden kunden ikke forstod hva jeg mente...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skrev jeg nettopp ett kjempelangt innlegg om hvor surrete jeg er, også klarte jeg å trykke på et eller annet slik at hele siden forsvant :kjefte: Huff, det var sykt irriterende :murvegg:

Men tråden er sykt morsom da, ler så jeg griner her. Skal heller se om jeg orker å skrive alt på nytt ved en senere anledning. Nå gidder jeg ikke :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang la jeg lommeboka mi inn i fryseboksen. Da hadde jeg tatt den sammen med det nyinnkjøpte brødet inni en egen pose i fryseboksen :S

I nyere tid har jeg klart å legge lipsylen i fryseboksen.

:eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, denne episoden tar kaka syns jeg :sjenert: Opp tidlig morgen, om muligt enda mer trøtt enn vanlig. Setter meg på do for å tisse, plutselig oppdager jeg at det blir vått og varmt. Først da går det opp for meg at jeg har glemt å ta dolokket opp.... Erre mulig??? :sjenert:

Det samme skjedde med meg også en gang. Jeg var på skolen og måtte veldig på do og glemte å sjekke om dolokket var oppe :rodme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...