Villa2000 Skrevet 15. august 2011 #361 Del Skrevet 15. august 2011 Husker exen hadde en fin flause for en del år siden. Vi skulle lage en spesiell rett som vi likte skikkelig godt og tok turen til nærmeste butikk for å finne ingridiensene. Da vi sto ved grønnsakene så ruslet jeg til en annen reol mens hun sto igjen i dyp konsentrasjon uten å merke at det kom en annen høy og mørk fyr opp ved siden av henne og tok en agurk. Ettersom vi ikke skulle ha agurk i denne retten så utbryter hun høyt og tydelig "AGURK?? HVA I HEL*** SKAL DU MED AGURK???!" Fyren ser på henne som hun er helsprø og jeg holder på å pisse på meg av latter:D Hun ble helt blodrød da hun ser at hun har tatt feil og tusler bort til meg å graver hodet inn i jakken min, mens jeg sliter med å stå oppreist. En annen var mutteren. Nå var det ikke jeg som så den episoden men brutteren fortalte den så bra at jeg lo lenge etterpå. Etter en travel hverdag der hun har hentet oss unger i barnehage og skole samt handlet så er vi endelig hjemme. Vi unger springer rundt og maser og leker mens hun rydder på kjøkkenet og legger på plass varene. Plutselig ser hun at bror min står å kikker på henne med et veldig usikkert utrykk i øynene og blir helt rolig. "Er det noe galt?" spør hun før hun kikker seg rundt og ser at hun driver å legger alle varene inn i stekeovnen 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 17. august 2011 #362 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg lagde meg taco på mandag og skulle kose meg med tacorestene til frokost i dag. Finner frem alt jeg trenger og oppdager at osten min er borte. Jeg kjøpte den osten på mandag og den er jo nesten ikke brukt, så jeg leiter og leiter og leiter. Blir mer og mer irritert siden jeg bor i kollektiv og da automatisk antar at noen har vært og forsynt seg av den og ender til slutt med å drite i hele osten. Åpner microen for å slenge inn talerkenen med lefse og kjøtt og finner....osten min Ser ut til at jeg har poppet den inn der i går kveld når jeg lagde meg taco til kvelds 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #363 Del Skrevet 17. august 2011 Er ei av se som så å si aldri kommer på å lukke toalett skåla. Er derfor vant til at den står oppe. I forgår, drit trøtt på morgenkvisten, satt jeg meg ned å tissa. Endte opp med at tisset rant over alt, for låkket var lukket. Skulle tørke opp med papir fort, trakk ned, å så at det var t-skjorta i stedet. Må da og ærlig innrømme at trusa fremdeles var på, ettersom jeg pleier sove uten, regna jeg automatisk med at den var av... En fjærn morgen! :/ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 14. september 2011 #364 Del Skrevet 14. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #365 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg spilte musikk fra mobilen og skal sende en sms; og skrur dermed ned lyden for å spørre mannen om han har sett telefonen min. Jadda 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #366 Del Skrevet 14. september 2011 For noen år siden var jeg og ei venninne ute på byen. Skulle på do og gikk inn i den første båsen jeg så på toalettet, men idet døra klappet igjen bak meg innså jeg at det ikke gikk an å åpne igjen, håndtaket var borte... Ringte venninna mi som gapskratttet og hentet personalet, og de måtte skru ned døra for å få meg ut. Hun er ikke den mest diskre og jeg får fortsatt høre det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LHOTP Skrevet 14. september 2011 #367 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg hadde spist, og ryddet opp etter meg. Litt senere skulle broren min ha kveldsmat, og fant ikke majonesen. Da hadde jeg prestert å legge den i oppvaskmaskina. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 25. september 2011 #368 Del Skrevet 25. september 2011 Bestefar passet oss da vi var små, og mamma presterte og glemme å svinge og levere oss, og var nesten på jobben da jeg sa: skal vi ikke til bestefar? Jeg var vel 4-5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 26. september 2011 #369 Del Skrevet 26. september 2011 Skulle ta fly nordover for et par uker siden. Det er tidlig om morran, og jeg er ganske trøtt da jeg går bort til SAS sin self check-in og begynner å taste inn referansenummeret. Feil. Taster igjen. Fremdeles feil! Jeg begynner å få litt småpanikk og prøver atter engang å taste inn nummeret, samt scanne inn strekkoden på mobilen. Ingenting funker. Rimelig stressa løper jeg bort til SAS-skranken "Hei, eh, jeg får ikke sjekka inn, jeg.." Damen i skranken ber om referansenummeret mitt, ser fryktelig rart på meg og svarer "..du reiser med Norwegian, du." HEHE, åja. Flaaaut. Elsker denne tråden! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. september 2011 #370 Del Skrevet 26. september 2011 Har en ting for å ta feil handlevogn på matbutikken... Mannen min setter alltid vogna fra seg når han går for å hente noe på handleliste.. jeg er gjerne rundt omkring og virrer for å finne flere tinger. For ei stund siden var vi på Rema, jeg var og fant i epler, puttet de i vogna og tok den med meg (irriterer meg alltid over at han setter den fra seg hist og pist). Så kommer da mannen min trillende med ei handlevogn mot meg, vi gikk side om side med hver vår vogn før jeg skjønte at noe var feil her.....pluss at jeg legger merke til at mannen holdt på å knekke sammen av latter (jeg tutret på han at han måtte slutte å sette fra seg vogna overalt, var trangt i butikken osv..).. Ser meg rundt og der oppdager jeg at en mann ved brødhylla står med et brød i handa og klør seg i hodet....kikker ned i handlevogna og ser to 6pakninger øl, potetgull, fjordland og grandiosa.........ikke helt hva som sto på vår handleliste... Passe flau måtte jeg gå igjennom halve butikken og gi tilbake vogna........argh.... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 27. september 2011 #371 Del Skrevet 27. september 2011 jeg hadde noe rusk i lommen, blant annet et par gamle post it lapper. Disse tok jeg ut av lommen da jeg skulle gå på do, hadde tenkt å kaste de i søpla på badet. Gikk inn på badet med bestemte skritt løftet armen høyt, som om jeg skulle ta i skikkelig og kastet rusket rett i do... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 28. september 2011 #372 Del Skrevet 28. september 2011 Handlet på Rema, full handlevogn, oppå båndet betaler med kort, går forbi varene ut døren og hjem. I det jeg skulle sette nøkkelen i låsen hjemme, syns jeg det var rart for det var akkurat som jeg manglet noe... faen.. varene ligger igjen på båndet på butikken. Rødmende jente hente varene på butikken, og han i kassen gliste godt... En gang jeg skulle på kino med venninne så syns jeg det var så rart for på plassene vi hadde fått, satt det allerede to gutter. Vel da måtte jeg spørre om de satt feil, nei det gjorde de ikke, viste billettene de hadde. Kinoen var på vei til å begynne og jeg og venninnen hastet til nærmeste ledige 2 seter. Vi satt der resten av kinoen. Da jeg kom ut etter filmen så jeg at billettene var utstedt til dagen før... uppss Var på utested i byen og etter et par øl måtte jeg på do. Full fart ut på do, låste døra og mens jeg satt der hørte jeg plutselig 2 herrestemmer og at det rant i pissuaren utenfor. Faen herredo.. (det pleier vanligvis ikke gjør meg noe, men denne gangen når jeg egentlig ikke visste at jeg var på herredo var jeg flau) dessuten turte jeg ikke å gå ut av toalettet før herrene var gått, for jeg viste ikke hvilken vegg pissuaren sto på.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #373 Del Skrevet 28. september 2011 En dag på vei hjem fra jobb innser jeg at bilen til foreldrene mine er borte. Det var en ny bil til sånn 600 000 kroner, panikken tok meg, jeg lette over hele parkeringplassen! Gråtkvalt ringte jeg foreldrene mine, sa bilen var borte, pappa hev seg over telefonen og ringte politiet, forsikringsselskap og hele gjengen. Innen da hadde jeg brutt ut i fulle tårer og var passe fra meg. Jeg måtte dra til politiet, avgi forklaring og det hele. På ettermiddagen senere ringer min bror og sier han kommer bort til meg med bilen igjen. Bror, bilen???? DA slår det meg, samme morgen hadde jeg avtalt at min bror skulle ta bilen en tur, og jeg skulle ta bussen hjem. Det var EI flau jente som måtte ringe politiet og si at bilen mirakuløst var kommet frem igjen! Foreldrene mine var heller ikke spesielt imponerte. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Lady Skrevet 28. september 2011 #374 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg var godtesyk i går, og gikk derfor på butikken for å kjøpe meg en stor melkesjokolade. Kommer hjem, og skal til å åpne den. Men så ser jeg at sjokoladen gikk ut 25.08, altså for en måned siden! Går tilbake til butikken, og sier at sjokoladen har gått ut på dato. Han i kassen ser rart på meg - og påpeker at den går ut på dato 25.08.2012. Woops! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 29. september 2011 #375 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg har nå prøvd å varme opp restematen min, men den ble jo aldri varm! Etter 20 minutter kommer jeg på å sjekke om platen er på, noe den så klart ikke var 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sil3nt Skrevet 29. september 2011 #376 Del Skrevet 29. september 2011 Skulle prøve å imponere gubben med å lage fiskeboller i hvit saus. Lagde sausen fra bunnen, følte meg veldig flink. sausen smakte litt lite, så tok fram saltbørsa, og saltet i vei. Merkelig nok smakte ikke sausen mer salt, så jeg heiv oppi enda mer. Fortsatt ikke salt. Det tok en god stund, og en hel del "salt", før jeg oppdaget at det var sukker jeg hadde hatt oppi. Har vel ikke spist fiskeboller i veldig søt saus etter den tid... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 29. september 2011 #377 Del Skrevet 29. september 2011 for et par uker siden spurte samboeren min om jeg kunne kjøpe lyspærer på vei hjem. "er det noe annet vi trenger" spør jeg "neida, jeg har handlet brød, melk, pålegg og noe til middag, så vi har alt". Som sagt så gjort, jeg kjører innom butikken og handler. Kommer selvsagt hjem med brød, melk, pålegg, noe til middag og pærer, frukten altså.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 29. september 2011 #378 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg var og trente idag. La alle tingene mine i skapet og går inn i salen. Kommer på at jeg har glemt å låse skapet, og løper inn i garderoben igjen. Jeg hadde barna i barnepassen så prøvde å følge litt med på klokken, men plutselig oppdaget jeg at det hadde gått 1,5 time! Raskt inn i garderoben igjen for å skifte, kaster et blikk på mobiltelefonen, og oppdager at det bare har gått 30 minutter Ja ja, nå var jeg da i garderoben og avkledd, så kunne jeg bruke litt god tid i dusjen. Tar håndkledet rundt meg, går inn i dusjen og skrur på. Rekker heldigvis å hoppe ut igjen før håndkledet får mer enn et par dråper på seg. Skal sitte helt stille resten av kvelden og ikke prøve å gjøre noe fornuftig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullskje Skrevet 29. september 2011 #379 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg silte sausen rett nedi vasken 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken_tralala Skrevet 29. september 2011 #380 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg husker ALDRI hvor jeg har gjort av bilen da jeg kommer ut igjen fra butikken. Så jeg blir ofte stående og myse utover parkeringen lenge med et forvirret uttrykk i ansiktet. Ellers så er jeg veldig sånn at jeg driver med 100 ting samtidig, som selvfølgelig fører til at noe bare detter ut av hodet mitt... f.eks. kan jeg stå og skjære brød for så å komme på at jeg må henge opp klesvasken, så jeg stikker fra brødet og fikser vaska...for så å sette meg i sofaen med god samvittighet mens brødet ligger på kjøkkenbenken halvt skjært i to og tørker inn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå