Gå til innhold

Til alle dere som har samboere,,


AnonymBruker

Hvor ofte har dere sex?  

44 stemmer

  1. 1. Hvor mange ganger i uka har dere sex?

    • 0-1 ganger
      7
    • 1-3 ganger
      15
    • 3 eller flere
      18
    • Sjeldnere
      4


Anbefalte innlegg

Jeg og samboern min har vært sammen i snart to år. Samboere i 5 mnd. Jeg kan ikke understreke hvor frustrert jeg noen ganger blir over han. Sexlivet vårt er traaasig(de få ganger vi har sex), og han har så mange uvaner som rett og slett går meg på nervene.

Hvordan har dere andre det? Hvor ofte har dere sex? Hvordan takler dere problemer/hverandres uvaner?

*Hilsen ei som snart sprekker, hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes ikke bra ut. Og allerede etter 5 måneder som samboere? Sikker på at det er dette som er det rette for dere??

Vi har vært sammen i to år, samboere i 1,5, og krangler så og si aldri. Selvfølgelig kan vi begge være i litt dårlig humør og småkrangle innimellom, men stort sett er dette pga. utenforliggende ting som ikke har med oss og forholdet vårt og gjøre, og vi ordner fort opp igjen. Er flinke til å si til hverandre at vi elsker hverandre. Er flinke til å gjøre det lille ekstra for hverandre, f.eks. å lage middag, skrive søte, små lapper til hverandre, kjøpe blomster,sende fine meldinger når vi er borte fra hverandre osv. Vi er heldigvis veldig like på områder som f.eks. hvordan vi liker å ha det hjemme/husarbeid, så slipper slike oppvask-krangler. Vi er også veldig like på "romantikk-området", tror vi hodelr forelskelsen ved like på denne måten :)

Har sex 3-4 ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Høres kanskje ut som jeg juger, men det er faktisk ingenting som er noe voldsomt problem her i huset.

Han har uvaner, men jeg har lært meg å leve med det, vi har sex sjeldent i perioder, men jeg kan forstå ham (sliten, jobbet, migrene etc) jeg har jo også mine perioder.

Fokusere på de gode tingene og slå vekk de dårlige tingene :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan takler dere problemer/hverandres uvaner?

Snakker og samarbeider. OG godtar at vi er litt forkjellige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i straks et år, samboere i 7 mnd.

Krangler veldig sjeldent, hender jo at det oppstår uenigheter eller annet som muligens kan skape en krangel, men vi er flinke til å kommunisere med hverandre, så som regel ordner vi opp med en rolig samtale istedenfor å gå til angrep på hverandre.

Uvaner er jo noe alle har, og foreløpig er ikke det noe problem. Han er veldig flink til å tenke seg om hvis det er noe jeg sier fra om som kanskje irriterer meg litt.

Sexlivet er supert, men som andre så har vi også perioder hvor det ikke er like ofte. Noen ganger kan det gå en uke mellom, andre ganger et par dager, hvis en av oss er veldig slitne eller formen ikke er der den skal. Men som regel er det vel 1-2 ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er først når man flytter sammen at man oppdager hverandres uvaner og lærer en ordentlig å kjenne..

Vi har vært sammen i to år og bodd sammen i snart 1.5år.. Vi kranglet en del første året--diskuterte er vel heller det rette ordet.. Det viktigste vi har er kommunikasjon. Man må snakke om de tingene som irriterer hverandre og finne ut en løsning sammen.

Du forteller ikke om hva slags uvaner det er, men regner med det er drikke fra kartongen, klippe neglene i sofaen, sokker overalt.. slike ting? eller?

Man må huske på at ingen er perfekt.. ikke du heller..

Jeg forteller samboer hva jeg føler han må bli bedre på, og han forteller meg hva han ønsker jeg skal bli bedre på eller flinkere til.. Så må en se om det er ting man er villig til og kan jobbe med eller om det er ting du bare må bite i deg... Jeg har klagd på noen ting og fått beskjed om at sånn var han bare og han kunne ikke forandre personlighet, så jeg måtte bare godta det.. Jeg strittet veldig imot først, men etter mye om og med har jeg valgt å godta det, og heller jobbe med meg selv og mine ting. Etterhvert som begge har jobbet med ting og nesten diskutert ting istykker ser vi fremgang..Vi har kommet frem til ett veldig bra livsmotto iforholdet.. Når man våkner om morgen skal man tenke: "hva kan jeg gjøre for at dagen til min kjære skal bli best mulig?" Når begge to gjør dette blir hverdagen en helt annen :) Vi har nå kjøpt leilighet og er stormforelsket. Ikke mange diskusjoner lenger :) krysser fingrene på at det varer...

Husk at alle menn har noen skavanker..! Du må bare finne ut om de skavankene din har er feil du kan leve med daglig eller om du vil gå amok av irritasjon.. Lykke til

Vi har forresten som regel sex 1 eller 2 ganger i uken for tiden, men vi passer på å kose mye og ta på hverandre hele tiden slik at det fysiske forholdet ikke forsvinner..

Endret av mp84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 2 år, og vi har bodd sammen i ca. et halvt år. Ingen av oss har spesielt stor sexlyst, så vi har sex 3-4 ganger i måneden. Jeg irriterte meg veldig over uvanene hans i begynnelsen, men jeg har blitt mer tollerant ettert hvert. Det virker som om han også er blitt mer tollerant overfor meg og mine uvaner. Vi diskuterer gjerne ting som irriterer oss, og stemningen kan bli litt sur innimellom, men dagen etterpå er alt som normalt igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæresten min er ikke flyttet inn, men han har vært her hele tiden det siste året. Jeg sliter med at han ikke ønsker å ta del her hjemme. Det henger nok igjen at han har bodd aleine en stund. Hverdagen kom fort og alle de koselige kjæreste tinga vi gjorde i starten er borte. Vi sliter skikkelig om dagen. Han er litt komplisert når det kommer til sex og det er svært sjelden vi har det. Over 2 mnd siden sist og han nevner det ikke en gang. Veldig rart for å være en mann og jeg er nok ikke vant til sånne menn som er litt turnoff. Vi krangler sjelden, men føler vi ikke er så gode mot hverandre lenger og er inne i en ond sirkel.

Jeg har tenkt å be han bo i sin egen lelighet slik at vi får avstand. Kanskje det kan hjelpe og at vi får et perspektiv på hvordan vi ønsker å ha det. Jeg ønsker å ha en mann som vil gjøre ting med meg og som ønsker å ta del i det livet som jeg lever. Jeg føler han priotere seg selv mest som har gjort at vi sklir mer og mer fra hverandre. Det virker som han ønsker at vi skal være sammen, men at han ikke skjønner hva som skal ti eller at han klarer å forandre seg. Jeg er bare trist og lei meg om dagen og har null å gi. Jeg vil nok savne han når han ikke er her, men bedre å være aleine i et halv bra forhold og tviler vel på at jeg vil bli helt lykkelig i dette forholdet, men skulle ønske vi kunne bli det.

Virker som enkelte menn blir late når det har gått litt tid og da er det lett for at man blir misfornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært samboer i 6 år. Vi har ikke så ofte sex, kanskje 4-5 ganger i måneden, men det skyldes nok mer at vi har barn enn at vi er lei av sex :fnise: Når det gjelder uvaner, har vi ingen som er spesielt irriterende (tror jeg). Det er mest småting som vi greier ikke å bry oss om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galithralia

Har vært sammen med min kjære i to år og bodd sammen i ett, jeg må helt ærlig si at i begynnelsen ble jeg lett irritert, men jeg har lært meg å holde munn når han har irriterende vaner og telle til ti, og av og til be han la være å gjøre det neste gang, eks. snus i kjøkkenent etc. Man lærer seg å bli tålmodig etterhvert, de kommer ikke med en gang, det tar tid :) krysser fingrene for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...