Gå til innhold

Julekalender til kjæreste


Gjest Jente 23

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 23

Heisann!

Har funnet ut at jeg skal lage julekalender til kjæresten min, men er litt usikker på hva jeg skal ha som "tema". Til nå står jeg mellom disse:

- kalendergaver med alt mulig (dvd, praktiske toalettsaker, boxer, fine søte lapper osv.)

- 24 bilder av meg (gjerne litt forskjellige typer)

- 24 ølsorter (har sett at dette er noe som er populært blant menn etter å ha lest ulike diskusjoner på nettet)

Setter stor pris på noen andre kreative forslag fra dere, og/eller gode tips på det jeg har listet opp - gjerne hva dere er best å velge med tanke på at kjæresten min er 30 år!

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg henger meg også på, men jeg har en ekstra utfordring. Er nemlig utenlands til like før jul, og må i tilfelle sende den til han. Kreative tips til lett kalender, evt. noe elektronisk? Bilder er jo ganske greit på den måten da.

I fjor fikk han div småting, alt fra godter, bilder og gurkemeie på St.Lucia (bakte lussekatter sammen) til massasjeolje og julete.

Spent på om noen har gode idèer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente 23

Du kan jo f. eks. lage ei spotify-lista i forkant, og skrive på ein lapp at du per mial vil motta noko (som då er denne spelelista du har laga). Du kan sende to telys (med eller utan lukt), spraye parfymen din på eit papir/eit kort eller noko anna lite og lett, matoppskrift på noko du vil lage saman med han når dåke møtes, 20 kroner som han skal bruke på å kjøpe seg ein kaffe/ein bolle eller noko anna til frukost/lunsj, eit bilete av dåke to/berre du, skriv ned ein fin sangtekst, apoteket sel små reiseting som tannkrem, håndkrem osv (kanskje du kan kjøpe noko sånn?), undertøy til deg sjølv, ein dvd frå platekompaniet veg ikkje så mykje og kostar nødvendigvis ikkje så mykje heller, gåvekort på massasje, heimelaga middag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager også julekalender til min kjære. Han pleier å få litt diverse sjokolade, forskjellige typer juleøl, varme ullsokker, hjembakst i pakke etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære får også julekalender iår.

Han får alt ifra sokker - øl - magasiner - champagne - massasje fra meg - filmer - flaxlodd - osv

Itillegg ligger ett dikt om hvor mye jeg elsker ham i hver pakke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du som skulle sende fra utlandet, har du webcam? Isåfall kan du jo sende et klipp av deg der du sier at du elsker han eller noe sånt en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan ser disse kalenderne deres ut, sånn fysisk? siden dere får plass til champagneflasker oppi. jeg har sånn som henger på veggen, får bare plass til småting ;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente 23

Jeg pleier bare å ha en lang hyssing (gjerne litt tykk). Gavene pakker jeg inn med julepapir, fester en snor til, og henger pakken med en klesklype i tre. På klesklypene kan du skrive tallene 1-24, eventuelt klistre på et fint hjerte :) Gavene kan enten henge i rekkefølge eller hulter til bulter sånn at han/hun må lete etter den riktige gaven hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...