Gå til innhold

mammasboy...


Gjest pingle

Anbefalte innlegg

ja,,, vi har vært ilag i 2 år, han er masse hos meg. bur hjemme med sin or og far ( !)

jeg har barn fra før, er klar for neste "steg" i forholdet. han sier han og er det, men får ikke fingeren ut og hiv seg rundt !

Hvor lenge er det realistisk å vente på han ? bør jeg se på dette som eit tegn på at han egentlig ikkje vil bo med meg og mine??

han er 35 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mann 80

ja,,, vi har vært ilag i 2 år, han er masse hos meg. bur hjemme med sin or og far ( !)

jeg har barn fra før, er klar for neste "steg" i forholdet. han sier han og er det, men får ikke fingeren ut og hiv seg rundt !

Hvor lenge er det realistisk å vente på han ? bør jeg se på dette som eit tegn på at han egentlig ikkje vil bo med meg og mine??

han er 35 år...

Spørs jo litt hvorfor han trekker seg unna. Når man er 35 er det vel ganske få som bor hjemme i en alder av 35, og det høres jo litt rart ut at man velger å bo hjemme fremfor sammen med kjæresten. Men det kan være grunner til at man bor hjemme selv i forholdsvis høy alder, det være seg egen sykdom eller at foreldrene er syke eller andre familiære grunner.

Kan jo tenkes at han er betenkt i forhold til det å bli "reservepappa". Ikke nødvendigvis fordi han ikke har lyst, men man må uansett tenke gjennom det å bli delvis ansvarlig for andres barn. Nei, man erstatter aldri den biologiske faren, men det er jo en gang slik at når man flytter sammen med noen med barn så blir man i praksis en del av dagliglivet til den lille familien, og for mange er dette en stor overgang, kanskje spesielt dersom man ikke har egne barn fra før.

Om dette er tilfellet for han eller ikke er det jo bare han som kan svare på, men jeg ville uansett begynt der. Ta en prat med han om hva han tenker om å flytte inn sammen med deg og to barn om du ikke allerede har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har litt flere enn 2 barn.. så kan forstå han om det ikkje er helt ideelt å bo med..

kanskje jeg bare skal gjøre det slutt, og helle leve alene med barna for alltid. er ikke lett å finne drømmeprinsen som en skal ha det bra med, og samtidig bosette seg med en stor barneflokk og alt sånn.... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har litt flere enn 2 barn.. så kan forstå han om det ikkje er helt ideelt å bo med..

kanskje jeg bare skal gjøre det slutt, og helle leve alene med barna for alltid. er ikke lett å finne drømmeprinsen som en skal ha det bra med, og samtidig bosette seg med en stor barneflokk og alt sånn.... :tristbla:

Om forholdet er så "enkelt" å gi opp som det ser ut her, så skjønner jeg jo at typen din kanskje ikke føler seg klar for å flytte inn med deg og ungeflokken. Man skulle trodd at etter 2 år sammen så var det litt mer alvorlig enn å "bare gjøre det slutt"

Når det er sagt så kan det jo være at kjæresten din rett og slett ikke er klar for å flytte sammen med deg enda, men tør ikke inrømme det. Det eneste jeg stusser på er at han fremdeles bor hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff hvis jeg hadde møtt en man som forstatt bodde hjemme tror jeg at jeg hadde avsluttet det der og da. Det må jo være noen underliggende problemer han har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...