Gå til innhold

Er han interessert?


Gjest In luv

Anbefalte innlegg

Ok,først-jeg er en overanalyserer..kan bli komisk å lese detta;)

1.Jeg tok kontakt med han etter å ha sett ham på et bilde på facen.Klarte å ta kontakt på en måte slik at han ikke forstod(håper jeg)at jeg var små intressert.Snakket med ham om en felles interesse vi begge har.

2.En dag ble vi enige om å møtes til å gjøre denne felles interessen.(jeg tok intiativet).

Vi møttes og alt var velstand.Vi hadde god kjemi og hygget oss.

3.Da han var ferdig med økta si,så hadde jeg fortsatt en god stund igjen til jeg var ferdig.Han bare hang rundt meg.Jeg sa at han måtte bare gå om han ville det siden han var ferdig,men neida-han ble.

4.Han kjørte meg hjem-først ville han ikke kjøre meg pga han var flau av bilen sin..hmm..det betyr vel at han syns noe om meg?siden han ikke ville vise den stygge bilen sin til meg? ;)

5.to timer etter at han hadde sluppet meg av så kom det en mld inn på facen- "takk for ei flott økt". Han nevnte også noe om at jeg hadde hodet på rett plass /at jeg virket smart.

6.Er han interessert da?han vil møtes igjen-for å trene-den har jeg fått med meg.men er han interessert i meg som en venn, eller som en treningsbuddy?

7.Jeg er ganske interessert i ham-han var bare så lett å være med,og vi hadde det utrolig hyggelig sammen.Og så var det ikke akkurat feil at han så ut som en hardbarka mannemann. ;)

jeje..noen tanker i natten..analyserer sikkert alt for mye.Men,men-sånn e nå vi (fleste) kvinnfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sorry,litt skrivefeil her i natta.jeg mente jo seff om han er interessert i meg som noe mer en bare en treningsbuddy;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg mente og, han er nok interessert i noe mer :) virker sånn ut ifra det du skriver iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil vel vise seg litt senere, når dere har blitt litt bedre kjent, treftes flere ganger ol...

Se etter signaler han gir deg, mye artig kroppsspråk fra menn når de er interessert :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sorry,litt skrivefeil her i natta.jeg mente jo seff om han er interessert i meg som noe mer en bare en treningsbuddy;)

Han vil helt sikkert trene med deg ja, men hvordan , og med hvor mye klær på kan jeg ikke si noe om.

Noen mennesker liker å bli litt kjent før de kysser, og han har skjønt at du iallfall er ei han ønsker å bli bedre kjent med, og ei han liker å bruke tid med.

Du kan ta kontakt med meg på PM for brudefotografering.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil vel vise seg litt senere, når dere har blitt litt bedre kjent, treftes flere ganger ol...

Se etter signaler han gir deg, mye artig kroppsspråk fra menn når de er interessert :gjeiper:

Ja du har rett i det..er bare så "blind" av betatthet vil jeg si.Er ikke lett å se/høre/forstå noe når man er i den rusen der..hihi;)Blir jo helt tullerusk.

Han ga meg tlf nr sitt også plutselig.På facen.Sa at hvis det var noe så måtte jeg bare sende en mld.

DEILIG å føle seg så betatt av noen..lenge siden jeg har kjent den følelsen..litt skummelt er det-men åh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til vidre med flørten TS :) Høres ut som det kan bli noe mellom dere ja! Bare husk å ta det med ro og nyte tiden dere har sammen. Ikke begynne å stresse og presse, det kan ødelegge alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har rett i det..er bare så "blind" av betatthet vil jeg si.Er ikke lett å se/høre/forstå noe når man er i den rusen der..hihi;)Blir jo helt tullerusk.

Han ga meg tlf nr sitt også plutselig.På facen.Sa at hvis det var noe så måtte jeg bare sende en mld.

DEILIG å føle seg så betatt av noen..lenge siden jeg har kjent den følelsen..litt skummelt er det-men åh....

Anbefaler deg å søke opp alt som har med kroppspråk å gjøre, da kan du kanskje "teste" han litt neste gang, sånn at han ikke skjønner det selvfølgelig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...