Gå til innhold

Over eksen?


Gjest trist

Anbefalte innlegg

Nå har det seg sånn at det er ett år siden det ble slut mellom meg og ex'en min. Vi hadde et veldig bra forhold, men det var selvfølgelig litt opp og ned som i de fleste forhold. Vi var sammen i litt over 11 måneder før han slo opp uten forvarsel som jeg tok ganske tung, og som forsatt henger litt igjen enda.

Vi har egentlig ikke snakket noe særlig mye med hverandre, bare forvekslet noen or innimellom og lurt på hvordan det går generelt i hverdagen/familie/skole osv. Vi bor heller ikke på samme sted så vi har ikke møtt på hverandre siden det ble slutt. Nylig fikk han seg en ny kjæreste, eller nylig og nylig, er vell snart 4-5 måneder siden og jeg kjenner det stikker litt når jeg ser bilder/statuser og slikt på facebook, samt da han nevner hun da vi prates innimellom. Nå den siste tiden har vi pratet nesten hver dag, så lenge han ikke er med henne og syns det er godt å få vennskapet vårt på bane igjen. Vi var veldig gode venner før vi ble sammen og det var et stort tap å miste både kjæreste og en god venn da det ble slutt.

Jeg prøver hele tiden å finne meg en ny selv og leter etter en sjønn gutt. Problemet mitt er at jeg måler de opp med ex fordi slik jeg husker han så er han verdens fineste gutt. Selv om dette ikke for øyeblikket er sant. Han ble faktisk nylig tagget på et bilde og jeg ble nærmest sjokket over forandringene. Det lignet ikke litt på gutten jeg hadde vært sammen med for over ett år siden, han så nærmest ut som en fremmed som holdt på å bli skallet, ingen muskler (som han hadde mye av før!) og han så bare ikke ut som seg selv.

Selv om jeg ikke syns han er noe fin utseende messig så greier jeg ikke å få vekk den klumpen i magen som kommer hver gang vi prater, og hvor trist jeg blir hver gang jeg ser de sammen eller hører om dem. Han er så herlig og vi har fått ett så bra og avslappet forhold igjen, det er ikke det påtvingte snakket som var i begynnelsen. Jeg vil ikke ha et forhold med han, og det er noe jeg er helt sikker på, men på en måte så er han alt jeg vil ha også.

Forventer ingen svar, trengte bare å få utløp av noen tanker. Men om dere har noe å si så tar jeg gjerne i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryt kontakten.

Om du vil komme deg helt over han så kan du ikke ha noe med han å gjøre.

Det er sikkert ikke det du vil, men det er det du må gjøre for å komme deg videre.

Jeg kom meg ikke over eksen før jeg sluttet å ha kontakt med han.

Etterhvert vil han fade mer og mer bort og du vil glemme han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som forsatt henger litt igjen enda.

Og det kommer det til å gjøre lenge, pluss at det vil gjøre deg mer eller mindre "blind" for nye potensielle kjærester, så lenge du fortsetter å gi næring til gamle illusjoner.

Enig med over. Kutt kontakten. Da kommer du deg raskere videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...