Gå til innhold

En kompis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en kompis som er 30 år gammel og har en samboer som også er 30. De har vært sammen i 8 år, har studert sammen og har egentlig bygget oppp hele sitt liv sammen. Han har fortalt meg at han vil være med henne for resten av livet og andre er uaktuelle (dette fortalte han meg senest for 1 mnd siden). Han hevder at han elsker henne.

Denne mannen har en jobb med mye reisevirksomhet og når han er bortreist benytter han enhver anledning til å oppsøke strippebuler og sjekke damer på byen (jeg er rimelig sikker på at han har sex med dem). Han har også vært utro her hjemme i Norge og blir med andre jenter hjem fra byen også her i Norge altså.

Når han ikke er ute/bortreist er han den perfekte kjæreste, deltar aktivt i hennes liv og holder seg unna andre damer (på jobb f.eks.).

Er dere enig med meg i at han er en drittsekk som ikke elsker henne eller hva er det som skjer? Hvorfor vil en mann som tydeligvis er ute etter andre damer være videre sammen med damen sin? Merk: dette er ikke en engangsgreie. Han holder på sli ksom dette regelmessig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en kompis som er 30 år gammel og har en samboer som også er 30. De har vært sammen i 8 år, har studert sammen og har egentlig bygget oppp hele sitt liv sammen. Han har fortalt meg at han vil være med henne for resten av livet og andre er uaktuelle (dette fortalte han meg senest for 1 mnd siden). Han hevder at han elsker henne.

Denne mannen har en jobb med mye reisevirksomhet og når han er bortreist benytter han enhver anledning til å oppsøke strippebuler og sjekke damer på byen (jeg er rimelig sikker på at han har sex med dem). Han har også vært utro her hjemme i Norge og blir med andre jenter hjem fra byen også her i Norge altså.

Når han ikke er ute/bortreist er han den perfekte kjæreste, deltar aktivt i hennes liv og holder seg unna andre damer (på jobb f.eks.).

Er dere enig med meg i at han er en drittsekk som ikke elsker henne eller hva er det som skjer? Hvorfor vil en mann som tydeligvis er ute etter andre damer være videre sammen med damen sin? Merk: dette er ikke en engangsgreie. Han holder på sli ksom dette regelmessig

For en dust!!Hun fortjener mye bedre enn ham!! Noen burde fortelle henne hva som foregår... Har han sex med andre, så henne kan jo hun pådra seg alt mulig! Blir helt matt av at folk kan oppføre seg slik.

Antaglig klarer han seg ikek alene, så han holder fast på henne, selv om hans interesser er noe helt annet enn å leve et liv med henne!!

Hvorfor er du kompis med ham hvis du misliker oppførselen hans??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

Er dere enig med meg i at han er en drittsekk som ikke elsker henne eller hva er det som skjer?

Ja jeg er enig med deg!

Hvorfor vil en mann som tydeligvis er ute etter andre damer være videre sammen med damen sin? Merk: dette er ikke en engangsgreie. Han holder på sli ksom dette regelmessig

Fordi det er hyggelig å komme hjem til noen etter jobb, redd for å være alene, det ser bra ut at å ha en samboer, han slipper å gjøre alt husarbeidet selv. Det kan være massevis av grunner :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...