Gå til innhold

Hva slags hint kom kjæresten din med før han fridde?


Gjest Bente

Anbefalte innlegg

Hei,

Kjæresten min har i det siste kommet med enkelte uttalelser som kan tale for at han har begynt å tenke på et frieri. Men det kan også tenkes at det kun er jeg som er paranoid.

Jeg lurer derfor på om du/dere som er blitt fridd til her på forhånd skjønte at kjæresten kom til å fri? Hva slags hint kom kjæresten din med?

På forhånd takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min eks hintet vel på sin egen måte som jeg ikke helt kan ramse opp for deg her. Men jeg skjønte fort tegninga. Jeg sa klart i fra at jeg ikke ville gifte meg med han, slo opp, fant en ny, og den her gleder jeg meg til frir =)

Han sa rett etter vi møttes at han bare visste hvordan han skulle fri, jeg lurte på om han ikke burde bli bedre kjent med meg og alt sånn, men han sa "vet man så vet man" =) 2 år senere holder han fortsatt fast på det. Han har bokmerket en vintage forlovelsesring jeg fant på en amerikansk side. Så han har jo det nok i tankene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboern min har nevnt giftemål noen ganger, det er vel ganske lurt å lodde stemninga (hvis man ikke allerede er klare på at man er såååå rett for hverandre). Men jeg har alltid nølt. Også fikk jeg en forlovelsesring til jul en gang, uten noe frieri - og var klar på at jeg IKKE tolket det som en forlovelse. Heldigvis har han aldri fridd, jeg vil ikke gifte meg med ham, og det vet han nok egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...