Gå til innhold

Utroskap og løgn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

For mange år siden fikk jeg ,da jeg kom hjem fra ferie høre rykter om at mannen min hadde hatt et forhold til en jente.Folk sa at han hadde hatt henne med på fester,og at hub hadde overnattet i huset vårt.Det var naboer som fortalte det.

Da jeg tok det opp med mannen min,sa han at det var ikke sant.

Jeg godtok hans forklaring og trodde på ham.Nå,12 år senere får jeg vite av en venninde at han løy for meg den gangen,min venninde og kjæresten hennes hadde følgt de hjem fra fest,kommet opp neste morgen,og da var de der begge to.Hvordan skal jeg ta det opp med ham?Føler meg helt tom nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vet du det er sant?

Og.. hvorfor reise på ferie uten mannen... da ber du jo om trøbbel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du det er sant?

Og.. hvorfor reise på ferie uten mannen... da ber du jo om trøbbel.

Alvorlig talt.. :roll:

Si det rett ut, ingen omveier eller dikkedarer. Fyren har løyet til deg og (mest sannsynlig) vært utro mot deg.

Fin venninne du har forresten, som brukte heile 12 år på å fortelle deg det.

Endret av Awsome
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du det er sant?

Og.. hvorfor reise på ferie uten mannen... da ber du jo om trøbbel.

ja for når man blir gift da skal man ikke dra på ferie alene lengre, fordi da er han garantert utro! please....

er forøvrig enig i de andre svarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn regner med at damer på sydenferie alene = UTRO.

...og ofte stemmer det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn regner med at damer på sydenferie alene = UTRO.

...og ofte stemmer det..

Så du mener at de fleste som reiser utenlands uten kjæresten sin er utro? .. :P ikke rart det er krig i verden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eventyr3

Så du mener at de fleste som reiser utenlands uten kjæresten sin er utro? .. :P ikke rart det er krig i verden ;)

Les, hva trådstarter skrev: "da jeg kom hjem fra ferie".

Så jeg vil utelukke forretningsreise eller familiebesøk i utlandet.

Ferie uten sin mann? hva er vitsen?

Alle er jo klar over at det å gifte seg setter grenser, derfor bør man aldri forhaste seg inn i et ekteskap før man er sikker på at man takler presset.

og jeg forstår meg ikke på den venninnen som velger å fortelle det 12 år senere.. Like greit å holde kjeft da.

Endret av Eventyr3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les, hva trådstarter skrev: "da jeg kom hjem fra ferie".

Så jeg vil utelukke forretningsreise eller familiebesøk i utlandet.

Ferie uten sin mann? hva er vitsen?

Alle er jo klar over at det å gifte seg setter grenser, derfor bør man aldri forhaste seg inn i et ekteskap før man er sikker på at man takler presset.

og jeg forstår meg ikke på den venninnen som velger å fortelle det 12 år senere.. Like greit å holde kjeft da.

Jeg svarte ikke TS jeg svarte den som skreiv over meg :) Og hva er galt med å dra på ferie uten kjæresten ? Dra med venner feks? eller barn? Skjønner ikke hvorfor kjæresten alltid skal være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

Jeg svarte ikke TS jeg svarte den som skreiv over meg :) Og hva er galt med å dra på ferie uten kjæresten ? Dra med venner feks? eller barn? Skjønner ikke hvorfor kjæresten alltid skal være med.

Ana was desperately in love with her long-distance boyfriend Aaron... until she found out he cheated on her multiple times.

Sadly her heart was broken, with no hopes of repair and she realized "ignorance is bliss." :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tråstarter

Ser mange har hengt seg opp i dette med ferie.Litt feil formulert.

Jeg var på besøk hos en slektning og hadde barnet vårt med.

Det verste for meg er at han løy,øg jeg har trodd ham hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle ting henger folk seg opp i at DU dro på ferie???

Dette er iallefall ikke på noen som helst måte din feil!

Hvordan har ekteskapet vært etter dette skjedde?

Har han oppført seg helt som vanlig hele tiden?

Jeg ville DEFINITIVT tatt det opp med han, men spurt "venninnen" etter litt flere detaljer osv slik at han hadde værre for å sno seg bort.

En ting at han ønsket å skåne deg i ettertid, men lyve når du spør han direkte...nei det er ufattelig dårlig gjort.

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tråstarterbarger

jeg har fått detaljer av min venninde,og vet hun snakker sant.Akkurat hva de gjorde den natten vet jeg ikke,men hun overnattet etter en fest.Jeg tenker at siden han kunne lyve så glatt om det da,kan han ha løyet masse senere også.Tilliten min til ham er borte nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MikeWaters

De fleste menn regner med at damer på sydenferie alene = UTRO.

Vil vel tro de er mest opptatt med å planlegge sin egen utroskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått detaljer av min venninde,og vet hun snakker sant.Akkurat hva de gjorde den natten vet jeg ikke,men hun overnattet etter en fest.Jeg tenker at siden han kunne lyve så glatt om det da,kan han ha løyet masse senere også.Tilliten min til ham er borte nå.

At tilliten er borte forstår jeg veldig godt, og han bør jobbe HARDT for å få den tilbake igjen...om du er villig til å gi han sjansen da.

Hadde vært veldig skuffet over "venninnen" min også. Sa hun hvorfor hun ikke hadde fortalt dette tidligere?

Mannen min og jeg har nettopp kjempet oss igjennom en tøff tid. Han var utro... Han la ikke kortene på bordet selv, og det skremte meg mer enn noe annet.

Vi har nå gått til samlivsterapi i snart et år, og tilliten er på vei tilbake....men vi har en lang vei å gå enda.

Jeg elsker mannen min, og er glad jeg kjempet for å få ekteskapet på rett kjøl igjen....selv om jeg ikke kunne forestille meg hvordan vi skulle komme helskinnet igjennom det da helvetet brøt løs.

Jeg tenkte også som deg... Om han har løyet om dette, hva stopper han i å lyve om andre ting også?

Men, tilliten kan bygges opp igjen om han jobber hardt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tråstarter

At tilliten er borte forstår jeg veldig godt, og han bør jobbe HARDT for å få den tilbake igjen...om du er villig til å gi han sjansen da.

Hadde vært veldig skuffet over "venninnen" min også. Sa hun hvorfor hun ikke hadde fortalt dette tidligere?

Mannen min og jeg har nettopp kjempet oss igjennom en tøff tid. Han var utro... Han la ikke kortene på bordet selv, og det skremte meg mer enn noe annet.

Vi har nå gått til samlivsterapi i snart et år, og tilliten er på vei tilbake....men vi har en lang vei å gå enda.

Jeg elsker mannen min, og er glad jeg kjempet for å få ekteskapet på rett kjøl igjen....selv om jeg ikke kunne forestille meg hvordan vi skulle komme helskinnet igjennom det da helvetet brøt løs.

Jeg tenkte også som deg... Om han har løyet om dette, hva stopper han i å lyve om andre ting også?

Men, tilliten kan bygges opp igjen om han jobber hardt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da forstår jeg du klarer å kalle henne venninne tross alt...

Kjenner jeg får helt vondt i magen på dine vegne. Jeg vet hvor grusomt det er å oppdage at den man elsker har vært utro...Og kan bare forestille meg følelsen av å ha levd med en så stor løgn i så mange år.

Hadde han enda fortalt deg sannheten da du spurte...Da kunne du selv valgt om du kunne klare å tilgi å gå videre. Her fratok han deg muligheten til å avgjøre selv...og lurte deg til å fortsette basert på en løgn. Han snek seg unna og ga deg aldri et valg.

Jeg hadde sendt ungene bort på overnatting, og klasket saken i bordet!

Forstår du er helt i sjokk. Sender deg en stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: Dette er tolv år siden. Mye vann har rennt i havet siden da, og dere kan jo ha hatt det fint i denne lange perioden.

For det andre: Han hadde en jente med seg hjem fra fest, rett og slett for at hun ikke rakk bussen, det var for dyrt med taxi og hun sov på sofaen i stuen.

Bør du tenke deg om et par ganger før du setter igang katastrofen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: Dette er tolv år siden. Mye vann har rennt i havet siden da, og dere kan jo ha hatt det fint i denne lange perioden.

For det andre: Han hadde en jente med seg hjem fra fest, rett og slett for at hun ikke rakk bussen, det var for dyrt med taxi og hun sov på sofaen i stuen.

Bør du tenke deg om et par ganger før du setter igang katastrofen?

Dersom samboer tar med damer hjem fra byen for å sove på gjesterommet eller sofaen og jeg er bortreist, regner jeg faktisk med at han forteller meg det umiddelbart dagen etter. Hadde jeg fått høre om nattlig damebesøk av naboene, hadde jeg nok slitt seriøst med å stole på dømmekraft og handlinger i etterkant. Og dersom det viste seg at han i tillegg hadde vært utro mot meg ved tidligere anledning uten å fortelle om det, heller, ja, da er jeg ganske så sikker på at alt av tillit, nærhet og kjærlighet hadde forduftet som dugg for solen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...