Gå til innhold

Samboer med dårlige vaner


Gjest Vanndråpe

Anbefalte innlegg

Man kan kreve og ta en oppvask i heimen, streike og det som verre er, men det hjelper ikke dersom partneren ikke gidder. Takk, jeg har prøvd.

Jeg nekter å være noens hushjelp. Å ikke være delaktig i husarbeide er ikke en bagatell. Jeg ga opp til slutt og flyttet ut.

La alt bare ligge. Får dere gjester så bare beklag klærne på gulvet og si at mannen ikke gidder å rydde etter seg. Vask kun dine klær. Alternativ er å hive alt hans skittentøy i hans del av senga. Mulig mannen løser det enkelt med å hive det på gulvet ved siden av senga når han skal legge seg. Det skjedde nemlig her. Tøy ble kun vasket når det ble tomt for undertøy og da var det kun en maskin. Mannen var jo reddet da.

Glass, bestikk og tallerken. Ha et sett til deg selv som du vasker opp når det er brukt. Kanskje mannen skjønner litt når det er tomt i skapene og all oppvasken står på kjøkkenbenk og bord og ikke i oppvaskmaskinen. Igen dersom dere får gjester. Si klart i fra at det er mannen som er ansvarlig for sitt rot.

Blir ikke mannen flau eller skjønner tegninga så har du kun to valg. Leve med det og bli hans hushjelp eller å flytte.

En anonym bruker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Heldig han mannen til Ts. det er slike menn som får dama for evig og alltid. aner ikke hvorfor, men jo mer nek en mann er, jo større sjangs for å få ei kjerring til odel og eie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...