Gå til innhold

fengselbesøk under sammver


Gjest antonym

Anbefalte innlegg

Gjest antonym

far haddde samver med barna på 8 og 5år.han har en sønn fra tidligere som er voksen.han sitter i fengsel.mine barn veit godt hvem han er men har ikke hatt serlig kontakt. far hadde da avtale om å hente denne fengselfulen og ha perm i 5 timer.han tok da med våre barn på henting og samver med fengselfulens mor og kammerater.ungene reagerte veldig på dette med fengsel og kjende ikke desse menneskene dei hadde sammver sammen med.eg blei forbannet!eg hadde ikke fått inf.om at dei skulle dit. synest ikkje barna trenge vite om eller vere med på dette.det er 3 mnd til han kommer ut og dei har ikkje sett han meir en ein gang i året før dette heller.far synest eg er urimelig som legger meg borti hva han gjør med barna under samver.det hører med til historien at far har funnet seg ny dame som også var med på dette og som bodde hos han da ungene var der.synest dette er vel drøyt og for mangen ukjende å foholde seg til på en gang.ting med ny partner bør vel ikke heller komme for bust på?..eg bare lurer på hvilken krav eg kan stille til samver.før dette har samver fungert utmerket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke stille krav når ungene er hos far så lenge han ikke bedriver omsorgssvikt. Like greit å innse det først som sist.

Snu det litt på hodet. Ville du ha syntes det var ok om far la seg opp i hva og hvordan du gjorde ting med ungene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...