Gjest Raindrops Skrevet 6. oktober 2010 #41 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg kan love deg på tro og ære at du kan slikke meg hvor som helst, når som helst, selv om jeg ikke har dusjet på tre dager. Og det til og med uten at det smaker vondt. Og jeg kan garantere at jeg ikke er en superkvinne. Hvis du har møtt damer som ikke kan slikkes på etter 12 timer tror jeg enten damen har vasket huden sin syk - eller at du har en form for sperre.. Signerer. Dette er jo en gammel diskusjon, men det skal da smake kropp mener jeg. Er grenser for hvor skitten man blir.
Cuckold Skrevet 6. oktober 2010 #42 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg kan love deg på tro og ære at du kan slikke meg hvor som helst, når som helst, selv om jeg ikke har dusjet på tre dager. Og det til og med uten at det smaker vondt. Og jeg kan garantere at jeg ikke er en superkvinne. Hvis du har møtt damer som ikke kan slikkes på etter 12 timer tror jeg enten damen har vasket huden sin syk - eller at du har en form for sperre.. Greit, jeg tror deg, ikke noe problem. :gjeiper: Det er nok litt forskjell på menn og kvinner når det gjelder slike ting.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #43 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg dusjer kroppen hver eneste dag og håret tar jeg hver 2-3 dag. Å la det gå flere dager mellom hver vask er for meg helt utenkelig, og jeg ville definitivt ikke sniffa Kevlarsjäl under armen etter tre dager uten vask
Gjest Lars Bamse Mums Skrevet 6. oktober 2010 #44 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg dusjer om kvelden fordi at jeg gidder ikke dusje før jeg skal på jobb, dem driter da i om jeg lukter allikevel når jeg sitter i kran for faen dessuten har jeg alltid dårlig tid og sånn. Jeg bruker litt axe om morran og så dusjer jeg når jeg har kommet hjem fra trening fordi det er digg. Jeg dusjer også etter sex fordi jeg har en greie gåene med gutta på jobben om hvem som klarer og dusje hos flest damer. det er nemmlig så mange karer som ikke tør og låne dusjen når dem har pult ei dame, slik at de går svette hjem og da er du litt pingle spør du meg.
Djungelvrål Skrevet 6. oktober 2010 #45 Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Skjønner ikke at noen føler de kan være klare for munnsex etter 12 timer uten vask . Eller 3 dager???? Hadde ikke latt kjæresten min nær meg etter så mange timer, stakkars mann! Og jeg vasker ikke huden min syk, dusjer hver dag noen ganger annenhver. Bruker lite såpe. Urin og utflod lager lukt etter noen timer selv om man ikke har sopp. Endret 6. oktober 2010 av Vinnie
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. oktober 2010 #46 Skrevet 7. oktober 2010 Skjønner ikke at noen føler de kan være klare for munnsex etter 12 timer uten vask . Eller 3 dager???? Hadde ikke latt kjæresten min nær meg etter så mange timer, stakkars mann! Og jeg vasker ikke huden min syk, dusjer hver dag noen ganger annenhver. Bruker lite såpe. Urin og utflod lager lukt etter noen timer selv om man ikke har sopp. Denne diskusjonen har vi hatt før, men jeg må si det på nytt: hvis det lukter kvalmt av underlivet ditt etter 12 timer uten vask - så er det noe galt med bakteriefloraen eller phbalansen i underlivet ditt. Eventuelt så har du sterktluktende utflod eller urin, og sistnevnte kan du redusere lukten på ved å drikke mer vann og mindre kaffe, for eksempel. Jeg er med andre ord så uenig som det går an å bli med ditt innlegg. (En liiiten off topic: jeg gleder meg til framtiden, hvor vi kan ta opp lukter slik som vi tar opp lyd. Og så kan vi legge ved luktfiler for å bevise at vi ikke lukter vondt etter 12 timer uten vask og end of discussion! )
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #47 Skrevet 7. oktober 2010 Annenhver eller tredjehver dag. Vasker med klut ellers.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #48 Skrevet 7. oktober 2010 Denne diskusjonen har vi hatt før, men jeg må si det på nytt: hvis det lukter kvalmt av underlivet ditt etter 12 timer uten vask - så er det noe galt med bakteriefloraen eller phbalansen i underlivet ditt. Eventuelt så har du sterktluktende utflod eller urin, og sistnevnte kan du redusere lukten på ved å drikke mer vann og mindre kaffe, for eksempel. Jeg er med andre ord så uenig som det går an å bli med ditt innlegg. (En liiiten off topic: jeg gleder meg til framtiden, hvor vi kan ta opp lukter slik som vi tar opp lyd. Og så kan vi legge ved luktfiler for å bevise at vi ikke lukter vondt etter 12 timer uten vask og end of discussion! ) Tror heller det er noe galt med luktesansen din.
Gjest imli Skrevet 7. oktober 2010 #49 Skrevet 7. oktober 2010 Altså - at ein ikkje dusjar på tre dagar, betyr jo ikkje at ein ikkje vaskar seg... Det er fullt mogleg å vaske utsatte plassar utan å dusje heile kroppen.
Gjest imli Skrevet 7. oktober 2010 #50 Skrevet 7. oktober 2010 Viss du veit kor du er skitten, kvifor vaske heeeeile kroppen?
Colargol Skrevet 7. oktober 2010 #52 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg dusjer når jeg føler at jeg trenger det -dermed så varierer det litt. Jeg kan godt dusje tidlig på morgenen og gjøre aktiviteter i løpet av dagen som gjør at jeg dusjer en gang til i løpet av samme dag, men så kan jeg også igjen ikke dusje på to dager om jeg er alene hjemme nedgravd i arbeid eller sjuk. Men jeg bruker også vaskeklut -og tar aldri på meg deo/klær uten å enten ha vaska meg med klut eller dusja. Vasking av hår gjør jeg stort sett hver gang jeg dusjer bortsett fra når jeg dusjer flere ganger om dagen. Det hender også at jeg lar vær å vaske håret rett før jeg skal på byen om jeg har vasket det dagen før, håret mitt er så "fint" og tynt at det kan være vanskelig å fikse om det er helt nyvasket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå