AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Kom over en artikkel om hvor ofte man bør dusje på kk.no: http://www.kk.no/852484/saa-ofte-bor-du-dusje Hva er deres meninger om dette? Hvor ofte dusjer dere?
redchilli Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 hver dag om jeg trener, ellers annenhver dag!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg dusjer kroppen hver dag, håret annenhver dag.. Kan gå en dag der jeg bare tar kluten og vasker meg med også, men er sjelden..
Gjest Badabing Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Hver morgen til vanlig, to ganger daglig om jeg trener. Vet det er for mye, men klarer ikke å la være. Skulle ønske jeg kunne holdt det til annenhver dag, og maks en gang om dagen.
Gjest Raindrops Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Annenhver dag, er det helg og jeg bare skal loke hjemme med en oppgave eller noe kan det gå tre dager, men vasker meg på "utsatte" områder med klut hver dag uansett.
Gjest Xelle Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 En gang per dag, ble en vane etter jeg fikk en jobb med mye fysisk arbeid og det har hengt igjen. Og det er saa digg aa dusje paa morgenen, vaakner opp da.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 en gang i uka,siden jeg ikke jobber og gjør ikke så mye annet enn å loke hjemme.Så derfor dusjer jeg en gang i uka noen ganger 2.
Gjest Taxmannen Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Trener hver dag så da blir det dusjings hver dag å. Men vist ikke hadde jeg ikke gidda
Sherry Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 Grunnet trening blir oppi mot 2 ganger daglig
Tinker8ell Skrevet 4. oktober 2010 #10 Skrevet 4. oktober 2010 jeg dusjer hver dag pga fysisk jobb. Håret kan få lov å bli vasket annen hver, men da tar jeg det i hale den andre dagen. Føler meg best nydysjet!
Gjest Atanih2 Skrevet 4. oktober 2010 #11 Skrevet 4. oktober 2010 Ihvertfall hver dag når jeg skal på jobb, eller har andre planer om å ut noen steder. Håret mitt blir fort fett, pluss at jeg føler ikke at dagen min helt har begynt før jeg har fått tatt meg en god dusj. Men om jeg bare skal være inne en, la oss si søndag, hiver jeg på meg posete klær og setter håret opp, og nyter å være litt asosial
Gjest ThatWoodcut Skrevet 4. oktober 2010 #12 Skrevet 4. oktober 2010 Vanligvis annenhver dag, men nå som dusjen er ødelagt blir det når jeg er på besøk og får låne dusjen. Skal jeg noe spesielt kjører jeg innom bestemor først og låner dusjen der.
Meridian Skrevet 4. oktober 2010 #13 Skrevet 4. oktober 2010 Det spørs. Er det en uke jeg har vært mye på skolen og sittet mye iro, og kun gått til og fra skolen, så dusjer jeg kanskje to ganger i uka. Men er jeg mer aktiv dusjer jeg oftere. De ukene jeg dusjer oftere prøver jeg å bare vaske håret to ganger i uken. Har prøvd å vasje håret en gang i uken, men det er ikke lett .. Jeg har alltid på rene sokker og truser hver dag. BH-en har jeg et par dager, kanskje tre.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #14 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg dusjer alt for ofte Hver morgen i ukedagene, og så å si hver ettermiddag i ukedagene på grunn av trening der jeg blir gjennomsvett. I helgene varierer det litt mer, da dusjer jeg etter trening og ellers ved behov.
Pingting Skrevet 5. oktober 2010 #15 Skrevet 5. oktober 2010 Annenhver eller tredjehver dag. Vasker med klut ellers.
Gjest Iah Skrevet 5. oktober 2010 #16 Skrevet 5. oktober 2010 Dusjer nesten hver dag. Skal jeg på jobb eller ut av huset dusjer jeg. Skal jeg bare være hjemme kan jeg godt droppe dusjen en dag. Vasker håret annenhver dag. Trener jeg blir det dusj to ganger den dagen, så fremt jeg har vært på jobb. Har heldigvis ingen problemer med tørr hud eller fett hår. Det er utenkelig for meg å dra på jobb uten å være innom dusjen først.
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. oktober 2010 #17 Skrevet 5. oktober 2010 For meg er det to typer dusjer, den med såpe og sjampo, og den uten Prøver å dusje med såpe og sjampo bare annenhver dag, men må stort sett innom dusjen en tur om morgenen hver dag. nå som høsten kommer blir det litt bedre, når det er kjølig på soverommet føler jeg ikke alltid at jeg trenger å innom dusjen på morgenen.
Strix Skrevet 5. oktober 2010 #18 Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Hver dag, da føler jeg meg fresh og våkner skikkelig! Trener jeg etter jobb blir det enda en dusj. Såper ikke kroppen ihjel. Endret 5. oktober 2010 av Strix
Wildrose Skrevet 5. oktober 2010 #19 Skrevet 5. oktober 2010 Går i dusjen vanelighvis hver dag. Håret trenger jeg ikke vaske så ofte. Par ganger i uka.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå