Gjest scorpius Skrevet 5. oktober 2010 #21 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg dusjer annenhver dag, men vasker håret bare 2 ganger i uka.
cindarella Skrevet 5. oktober 2010 #22 Skrevet 5. oktober 2010 jeg dusjer hver dag pga fysisk jobb. Håret kan få lov å bli vasket annen hver, men da tar jeg det i hale den andre dagen. Føler meg best nydysjet! Samme her.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #23 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg dusjer alltid om morgenen. Selv om jeg bare skal være hjemme føler jeg ikke dagen kan begynne før jeg har tatt en dusj. Håret vasker jeg annenhver dag.
Lykkelitenen Skrevet 5. oktober 2010 #24 Skrevet 5. oktober 2010 Dusjer hver morgen. Føler meg ikke ren om jeg ikke får min daglige dusj. Eneste dagen jeg ikke dusjer er om jeg vet jeg kun skal være hjemme, men da føler jeg meg ikke helt vell med meg selv og kler meg automatisk som en slask. Håret vasker jeg annen hver dag.
Gjest Iah Skrevet 5. oktober 2010 #25 Skrevet 5. oktober 2010 Dusjer nesten hver dag. Skal jeg på jobb eller ut av huset dusjer jeg. Skal jeg bare være hjemme kan jeg godt droppe dusjen en dag. Vasker håret annenhver dag. Trener jeg blir det dusj to ganger den dagen, så fremt jeg har vært på jobb. Har heldigvis ingen problemer med tørr hud eller fett hår. Det er utenkelig for meg å dra på jobb uten å være innom dusjen først. bare for å spesifisere litt. Jeg såper meg ikke inn hver dag. Det tar jeg ca to ganger i uken. I den daglige dusjen bruker jeg kun såpe under armene, underlivet og føttene. Føler ikke at jeg blir særlig møkkete på leggene osv slik i det daglige.
Gjest imli Skrevet 5. oktober 2010 #26 Skrevet 5. oktober 2010 Omtrent annakvar dag. Vaskar med klut elles. Håret vaskar eg 2 gonger i veka.
Gjest Opus Skrevet 5. oktober 2010 #27 Skrevet 5. oktober 2010 Dusjer hver dag, men vasker bare kropp og hår annenhver dag (bortsett fra underliv, rumpe, annsiktet og under armene)
Ixnay Skrevet 5. oktober 2010 #28 Skrevet 5. oktober 2010 Dusjer hver dag. Da vasker jeg også håret hver dag. Tidligere vasket jeg håret hver tredje dag. Men så var det en periode jeg var i stallen hver dag og da vasket jeg også håret hver dag. Etter den perioden så ser det fett ut etter bare en dag, så da må jeg vaske det hver dag. Vurderer å prøve å venne det til sjeldnere vask igjen, men da føler jeg at jeg må ha noen dager hjemme hehe Gjør også som en over her, hopper over en dag hvis jeg vet jeg bare skal være hjemme, men føler meg litt ekstra slaskete da
Gjest Sommertid Skrevet 6. oktober 2010 #29 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg lar det gjerne gå en eller to dager mello hver dusj, men vasker meg hver dag.
(((Puma))) Skrevet 6. oktober 2010 #30 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg dusjer hver ettermiddag. Håret vasker jeg helst hver dag, kan ta det annenhver dag av og til.
Ariel Simone Skrevet 6. oktober 2010 #31 Skrevet 6. oktober 2010 Dusjer hver ukedag, har en litt fysisk jobb så blir litt svett, vasker håret så sjeldent som mulig, venter til det er fett. Men når det er helg og jeg bare skal være hjemme så dusjer jeg ikke før jeg føler jeg trenger det.
fink Skrevet 6. oktober 2010 #32 Skrevet 6. oktober 2010 Annenhver eller tredjehver dag. Vasker med klut ellers. Samme her. Får veldig tørr hud av å dusje hele tiden.
Gjest imli Skrevet 6. oktober 2010 #33 Skrevet 6. oktober 2010 For øvrig - såpe inn heile kroppen gjer eg svært skjelden. Ser ikkje vitsen med det, med mindre ein faktisk er skitten? Eg vaskar kun "utsatte områder" med såpe, står så og seie aldri og såpar inn kroppen frå topp til tå.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 6. oktober 2010 #34 Skrevet 6. oktober 2010 Hei, hiver meg på denne jeg Jeg dusjer som regel hver dag, noen ganger flere ganger om dagen, selv om jeg ikke er så aktiv at det gjør noe. Har mer med det at jeg veldig fort blir veldig varm.... Derfor bruker jeg jo også såpe "fra topp til tå"... Om jeg bare skal være alene hjemme er det som med flere andre her slik at jeg ofte dropper dusjen, men da føler jeg meg til gjengjeld rimelig udelikat... heldigvis har jeg strøm (og dermed varmvann) inkludert i husleien!
tineline Skrevet 6. oktober 2010 #35 Skrevet 6. oktober 2010 Hver kveld. Bruker bare såpe på "svettestedene", og av og til føttene, og siden jeg hater å dusje, bruker jeg som regel bare ett-to minutter i dusjen. Bruker body lotion når jeg gidder (men burde oftere, har tørr hud). Vasker hår hver 4.dag. Syns det er mer styr å vaske med klut enn å gå inn i dusjen og rett ut igjen!
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. oktober 2010 #36 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg dusjer hver tredje-fjerde dag, eller etter trening. Men hvis jeg er i mye aktivitet i en periode eller er veldig stressa, så dusjer jeg hver dag. Både for å bli ren, og rett og slett for å koble av med varmt vann og god dusjsåpelukt mot kroppen.
Karolineek Skrevet 6. oktober 2010 #37 Skrevet 6. oktober 2010 Går litt opp og ned. Som regel annenhver dag. Men dusjer når det trengs, altså andre dager er man litt mere urenslig enn andre dager.
Gjest Raindrops Skrevet 6. oktober 2010 #38 Skrevet 6. oktober 2010 Av en eller annen grunn får jeg skikkelig lyst til å dusje hver gang jeg leser i denne tråden.
Cuckold Skrevet 6. oktober 2010 #39 Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Jøss, jeg er visst overrenslig jeg da kan det virke som. Tar en kjapp dusj hver morgen før jeg drar på jobb, og så en dusj på kvelden når jeg kommer hjem. Jeg prøver å leve etter mottoet "slik man vil at andre skal være..." og jeg synes det er ideelt at en jente holder seg så ren at jeg kan slikke henne hvor som helst når som helst. Endret 6. oktober 2010 av Cuckold
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. oktober 2010 #40 Skrevet 6. oktober 2010 Jøss, jeg er visst overrenslig jeg da kan det virke som. Tar en kjapp dusj hver morgen før jeg drar på jobb, og så en dusj på kvelden når jeg kommer hjem. Jeg prøver å leve etter mottoet "slik man vil at andre skal være..." og jeg synes det er ideelt at en jente holder så ren at jeg kan slikke henne hvor som helst når som helst. Jeg kan love deg på tro og ære at du kan slikke meg hvor som helst, når som helst, selv om jeg ikke har dusjet på tre dager. Og det til og med uten at det smaker vondt. Og jeg kan garantere at jeg ikke er en superkvinne. Hvis du har møtt damer som ikke kan slikkes på etter 12 timer tror jeg enten damen har vasket huden sin syk - eller at du har en form for sperre..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå