Gå til innhold

Nok en tråd om ANONYM bruker..

Gjest Bella_

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvordan du kunne tolke det på den måten der.

Noen brukere er bare ikke hyggelige, å de liker å skrive korte, frekke svar, uansett hvem de skriver med. Sånne brukere er det greit å kunne unngå, noe som ikke er lett når de alltid heter anonym bruker.

Jeg tolket det ut fra "Fordi det er greit å vite hvilke bruker man snakker med", men kan være at du la noe annet i det enn jeg. Hvem har ansvaret for å formidle kommunikasjonen, slik at man ikke blir misforstått? ;)

Jeg ser ingen grunn til å bruke nick, bare fordi du har de meningene. Ikke mitt problem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tolket det ut fra "Fordi det er greit å vite hvilke bruker man snakker med", men kan være at du la noe annet i det enn jeg. Hvem har ansvaret for å formidle kommunikasjonen, slik at man ikke blir misforstått? ;)

Jeg ser ingen grunn til å bruke nick, bare fordi du har de meningene. Ikke mitt problem. :)

Det er ikke min personlige mening at folk ikke skal få være anonyme. Jeg svarte bare på spørsmålet om hvorfor noen folk ikke vil ha anonyme brukere.

Jeg har aldri opplevd at noen følger etter meg og mobber meg her inne, men jeg veit at det har skjedd ganske mye av det gjennom årene jeg har vært her, hvor brukere rett og slett har slutta medlemskapet sitt fordi de mistrives.

Det er jo ikke din skyld selvfølgelig, men det er en forklaring på hvorfor folk ikke liker alle disse anonyme brukerne.

Edit: Jeg beklager at svarene mine kan bli missforstått. Jeg har aspergersyndrom, å en del av det er at man tenker annerledes enn andre, og dermed lett kan skape missforståelser.

Men som sagt så er det ikke min personlige mening at folk ikke skal få være anonym. Det var bare for å svare på spørsmålet som blei stilt.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke min personlige mening at folk ikke skal få være anonyme. Jeg svarte bare på spørsmålet om hvorfor noen folk ikke vil ha anonyme brukere.

Jeg har aldri opplevd at noen følger etter meg og mobber meg her inne, men jeg veit at det har skjedd ganske mye av det gjennom årene jeg har vært her, hvor brukere rett og slett har slutta medlemskapet sitt fordi de mistrives.

Det er jo ikke din skyld selvfølgelig, men det er en forklaring på hvorfor folk ikke liker alle disse anonyme brukerne.

Edit: Jeg beklager at svarene mine kan bli missforstått. Jeg har aspergersyndrom, å en del av det er at man tenker annerledes enn andre, og dermed lett kan skape missforståelser.

Men som sagt så er det ikke min personlige mening at folk ikke skal få være anonym. Det var bare for å svare på spørsmålet som blei stilt.

Ok. :)

Jeg har heller ikke opplevd å bli mobbet, og har vært her i enda flere år enn deg.

Vedr. de som har slettet seg pga dette, så har en sak minst to sider. I allefall i de sakene det har skjedd, som jeg har fått med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke opplevd å bli mobbet, og har vært her i enda flere år enn deg.

Vedr. de som har slettet seg pga dette, så har en sak minst to sider. I allefall i de sakene det har skjedd, som jeg har fått med meg.

Rettelse: Jeg opplevde heller ikke å bli mobbet i den tiden jeg brukte nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke dette AnonymBruker hatet :klø: Jeg for min del lar heller bare være å lese om jeg syns det ser ut som troll eller tull, det er jo faktisk ikke vanskeligere enn som så.

Jeg har en samboer som snoker rundt her på kg, og synes faktisk det kan være veldig greit å kunne bruke AnonymBruker knappen på enkelte spørsmål. F.eks om jeg lurer på noe ang. graviditet, eller kanskje priser på en gave jeg har tenkt å kjøpe til han, så vil jeg jo ikke at han skal se at det er jeg som har skrevet det.. Hvis den funksjonen blir borte blir mye av poenget med forumet borte for min del. "Kjenner" jo endel brukere gjennom dagbøker og slikt også, så synes det er mye bedre å kunne være anonym i mer "intime" spørsmål altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i, men det er jo fortsatt greit for folk å ha mulighet til å slippe litt unna... Som sagt så er det ikke noe jeg bryr meg om, men mange føler at de trenger den "trygghetten" at de kan unngå folk de ikke kommer overens med.

Samtidig så er det mange som liker "tryggheten" i å være enda mer anonym også, så det blir jo egentlig det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går vel an å bare boikotte de trådene som er startet av AnonymBruker. Kanskje de som bruker det konsekvent går lei av å produsere tråd etter tråd uten noen form for respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner folk som er her,og skriver bare anonymt om det er et sårbart tema eller noe som kan røpe hvem jeg er. Liker ikke at folk bruker anonym knappen til å gjemme seg bak for å hetse noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe annet å bruke det på ting man kan bli gjenkjent på,men å bruke det på eks Hva er klokka?Blir bare irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei det er ikke lett å bare boikotte dem når de også svarer på innlegg ved å være anonyme.Som noen nevnte her så er det vannskelig å forholde seg til 10 anonyme når alle har samme brukernavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg synes anonymbruker funksjonen er helt genial, jeg. Problemet er tumsingene som bruker dem til helt feil formål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke heller rapportere de innleggene som er hetsing i stedenfor å lage disse trådee hele tiden?

Dette er vel den 10. tråden i år om hatet av anonymebrukere.

Fjerner kg funksjonen så går jeg også min vei, noe jeg tror svært mange gjør.

Og da blir det morsomt her skal du se. Med masse støv og edderkopper, kanskje litt spindelvev her og der i kroken av innleggene.

Så bytter KG navn til SG. Spøkekelsguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte burde faktisk ta en titt i speilet før de klager på andre.

Har sett en god del brukere svare surt, ekkelt og merkelig mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke alt jeg vil at skal assosieres med nicket mitt. Noen ganger kan summen av informasjon som er lagre til nicket gjøre det veldig enkelt for folk som kjenner deg å finne deg igjen.

Grunnen til at jeg skriver her er ofte at jeg har ting på hjertet som jeg IKKE vil at personer som kjenner meg skal vite. Mens andre ganger kan jeg finne på å fortelle ting som er lett gjenkjennelige for menneskene rundt meg. Uten at det er noe hemmelig av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe annet å bruke det på ting man kan bli gjenkjent på,men å bruke det på eks Hva er klokka?Blir bare irriterende.

Jeg har svart deg svært utfyllende flere ganger på "Velvære, hud, hår og kosmetikk", eks.:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=511530&st=0&p=8415586&fromsearch=1&#entry8415586

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=514948

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=512861&st=0&p=8453814&fromsearch=1&#entry8453814

Siste gangen jeg svarer deg, siden du surmuler sånn over at jeg ønsker å være anonym.

(Jeg har brukt nick i ca. 7 år her inne, men har sluttet av ulike grunners som ikke angår noen andre.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig å vite hvem som svarer? Vi kjenner uansett ikke hverandre. Det burde vel være det samme om det er Støvelskaft eller AnonymBruker som svarer bare man får svar på spørsmålene.

Jeg henger meg lite opp i brukernavnet. Det er heller innholdet som er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har svart deg svært utfyllende flere ganger på "Velvære, hud, hår og kosmetikk", eks.:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=511530&st=0&p=8415586&fromsearch=1&#entry8415586

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=514948

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=512861&st=0&p=8453814&fromsearch=1&#entry8453814

Siste gangen jeg svarer deg, siden du surmuler sånn over at jeg ønsker å være anonym.

(Jeg har brukt nick i ca. 7 år her inne, men har sluttet av ulike grunners som ikke angår noen andre.).

hahah javel og hva er poenget med å være anonym på sånne innlegg?Hadde du hatt ett brukernavn så hadde jeg sikkert husket deg;)Takk for hjelpen din uansett,men det er unødvendig å være anonym på ALT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah javel og hva er poenget med å være anonym på sånne innlegg?Hadde du hatt ett brukernavn så hadde jeg sikkert husket deg;)Takk for hjelpen din uansett,men det er unødvendig å være anonym på ALT.

Det er faktisk ikke opp til deg å avgjøre. Om jeg vil være anonym, velger jeg det.

At du ikke husker at du også har fått hjelp fra anonyme, og lager ett slikt sutreinnlegg, kan ikke jeg gjøre noe med. Men jeg kan velge å la være å svare deg flere ganger. Og det kommer jeg til å gjennomføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet med å være ab? At de er frekke? At du ikke klarer å holde oversikt?

Jeg spurt før og jeg spør i gjen. Kan dere ikke poste link til innlegg over de som er så frekke? Eller bedre, si i fra når noen svarer deg eller andre frekt (ja, det er bra å støtte andre). Kanskje det ikke blir så morsomt lenger? Kanskje de ikke vet det selv en gang? Kanskje andre kan støtte opp.

Kanskje det er "du" som er hårsår? Kanskje det er noen som er frekk fordi de liker å mobbe? Kanskje noen er det uten egentlig å tenke seg om?

Jeg vet ikke, men jeg vil til buns i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke klarer å holde oversikt?

Ser den kan virke litt skarp, så må bare si at den ikke er rettet mot noen spesielle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...