Gjest Bella_ Skrevet 2. oktober 2010 #1 Del Skrevet 2. oktober 2010 Har noen prøvd denne vurderer å kjøpe den,men greit å spørre om erfaringer med denne kremen siden den koster 500-700 kr.Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #2 Del Skrevet 2. oktober 2010 Har noen prøvd denne vurderer å kjøpe den,men greit å spørre om erfaringer med denne kremen siden den koster 500-700 kr.Noen? Min favoritt koster 203 kr på prettyskin4less, (den store flaska 30 ml er billigere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #3 Del Skrevet 2. oktober 2010 Anbefales. (Hudtype ifølge Prettyskin4less er "aging"). Fås billig hos (sjekk prisen i forhold til størrelse - 15ml eller 30ml): http://www.prettyskin4less.com/p-5-md-formulations-moisture-defense-antioxidant-eye-creme.aspx http://shop.ebay.com/i.html?_kw=md&_kw=formulations&_kw=moisture&_kw=defense&_kw=antioxidant&_kw=eye&_stpos=&gbr=1 --------------------------------- Skriver kort min erfaring. Har gjort notater i januar, februar og nå. Først... Dette sier reklamen: Mørke ringer. Fine linjer. Poser. Høres ut som et forsvar trenger et løft. Få beroligende relieff med våre fuktighetsgivende og oppstrammende dagtid behandling. Ideell for alle hudtyper, har det lett avlede perler å styrke stråleglans og redusere fremkomsten av felles øye problemer. Gjenopprett viktig fuktighet og gjenoppbygge hudens beskyttende barriere i de mest delikate øyet områder. Og: Meget aktiv og helhetlig øyekrem som både gir intensiv fuktighet,forebygger hudaldring og roer hudirritasjoner. Motvirker poser av vann eller fett. Gjør linjer umiddelbart mindre synlige med oppstrammende lifting-effekt og lysreflekterende mineraler. Notat i 29. Januar -10: Denne har jeg brukt hver kveld siden begynnelsen av november 2009. Har den i 15ml pumpeflaske (og den er enda ikke tom). Jeg har ikke mørke ringer og poser, så det har jeg ikke fått testet den i forhold til, men fine linjer har jeg begynt å få. Jeg kan ikke se at de har blitt noe merkbart mindre, eller at det har skjedd noen umiddlerbar “lifting-effekt”. Kommer imidlertid til å fortsette med den til våren, for den kjennes god ut på på øynene, og trekker raskt inn, slik jeg kan sminke meg rett etter påføring. Siden jeg ikke har funnet noen øyekrem som fjerner linjer “umiddelbart”, så har jeg heller ingen bedre alternativer å bytte den ut med. Oppdatering 28. februar -10: Den siste tiden har jeg kun brukt øyeserumet til Decleor morgen og kveld, men forrige uke oppdaget jeg mørke ringer og poser under øynene. Hentet frem igjen denne, og har nå brukt den istedenfor. Ble merkbart bedre med en gang, og etter noen dager har huden rundt øynene normalisert seg. Jeg er imponert. Heretter kommer jeg til å ha en slik flaske i baderomshyllen. Oppsummering oktober -10: Fortsatte å bruke den til mai. Og var like fornøyd. Husker imidlertid ikke når jeg gikk tom, og begynte på ny flaske. Den er imidlertid drøy, selv om den pumper for mye mengde ut. Gikk over til å teste andre merker i mai. Nå har jeg endelig hentet en ny flaske frem. Denne gangen "mini-flaske" (fulgte med ett kit), og den pumper akkurat ut det jeg trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå