Gå til innhold

Hva må til for at julen din skal bli bedre.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva kunne gjort din jul bedre? Jeg lurer ikke på hva du er fornøyd med fra før, men hvilke endringer/tilføyelser som må til for at den skal bli enda bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den kan vare mye lengre. Sier bare poff, og så er den over. :sukk:

Og så ville jeg helst sluppet familieselskapene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan vare mye lengre. Sier bare poff, og så er den over. :sukk:

Og så ville jeg helst sluppet familieselskapene.

TS her, Jeg synes julen er grei og til en viss grad koselig, men det mangler liksom noe. Jeg gjør alle de vanlige juletingene og jeg prøver å kose meg med familien men noe mangler. Må man ha barn for å sette skikkelig pris på julen som voksen? Jeg savner noe som gjør julen litt spesiell, og ikke bare en høytid der man koser seg med familie og god mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vite at jeg hadde hatt fri hver eneste julaften hadde vært fint!! Ikke noen selvfølge når man jobber i turnus :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde julen vært lettere hvis ikke foreldrene mine hadde vært skilt, og om ikke svigerfamilien min hadde hatt minst 5 forskjellige juleselskap det er forventet at vi skal komme i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atanih2

Jeg tror det kommer til å bli litt kjedelig i år. Vi er 7 i familien, men de 3 eldste søskna reiser til sin far denne jula, så da blir det bare meg, lillebror, mamma og pappa. Håper fortsatt på at noen skal komme til oss denne jula, gjerne av en yngre generasjon (Vi har nettopp kjøpt nytt hus, og blir vel da litt uaktuelt å reise bort første jula hjemme i nyhuset :P)

Ellers skulle jeg ønske den varte litt lenger, som da jeg var liten. I år blir den jo over på en helg!

Gleder meg om jeg en gang får egne barn, kanskje jeg finner igjen all gleden i advents-tiden også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt uoppnåelig.. men jeg skulle ønske jeg hadde ungene hjemme hos meg hvert år!

De julaftene jeg ikke har ungene har det stort sett blitt til at jeg jobber. Har prøvd med hjemme-jul ett par ganger, og det har vært ille. Så helt egoistisk, jeg vil ha ungene hvert år....!

not.... for de har også en annen familie, nemlig fars familie. Som også setter stor pris på å feire sammen med jentene. Og jentene setter også pris på, og jeg tror det er viktig for de begge, å feier jul med far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hele familien kunne være samlet. Feire julaften sammen alle tantebarna. At ALLE kunne være seg selv ! Drar kanskje til utlandet i år ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alle kaloriene man spiste, bare som et unntak i juleuken, kunne vært minuskalorier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg faktisk hadde økonomi til å invitere til meg og skape en skikkelig jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det begynte å snø littegrann fra 1. søndag i advent, og jevnlig litt snø frem mot julaften, sånn at hele desember ble vakker hvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at jeg selv får velge hvor jeg vil feire jul, uten noe som helst press fra noen sider av familien.

er krangel om det hveeeert år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At jeg plutselig fikk råd til å feire jul, og kunne innvitere barn og barnebarn hjem. Det hadde gjort julen god. :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Mindre stress hadde vært fint for vår del. Hater at alle skal stresse med besøk, gaver, selskaper, bekledning etc. Jeg vil at vi bare skal slappe av, og kose oss sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Min jul hadde blitt bedre dersom min mor ville latt meg være i fred, altså ikke skrevet meldinger eller prøvd å ringe.

Den hadde også blitt mye bedre dersom en magisk fe hadde ryddet hele kåken om natten, satt frem frukt og godis på bordet og frokost på kjøkkenet, slik at man bare kunne tusle ut i pysjen og bare kose seg :fnise:

Og snø! Masse snø som laver ned hele tiden, det gir en fred i sinnet. Men man skulle sluppet å måtte måke da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...