Gå til innhold

Ensomhet og skam...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ensom og det føles som en stor skam...er liksom nødt til å være noe galt med meg, noe jeg har gjort eller noe som gjør at jeg ikke får skikkelig kontakt med folk. Kjenner jeg begynner å bli paranoid av dette eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ensom og det føles som en stor skam...er liksom nødt til å være noe galt med meg, noe jeg har gjort eller noe som gjør at jeg ikke får skikkelig kontakt med folk. Kjenner jeg begynner å bli paranoid av dette eller...?

Det høres ut som at du har gravd deg ned i en vond følelse. Jeg har et litt magert nettverk som gjør at jeg av og til føler meg ensom. av og til føler jeg det ofte. Men jeg er jo ikke ensom, vennene og familien min bor en del timer unna meg, jeg har venner her jeg bor også, men ikke nære slik som jeg har det med vennene oppi nord. På triste dager savner jeg de sterkt, og da kan tankene begynne å spinne i diverse uønskede retninger. Gjør noe, forsøk å distansere deg fra tankene og jobb frem mer konstruktive tanker.

For min del har det arbeidet bestått i å akseptere mye av det som fører til frustrasjoner i livet mitt for eksempel.

Jeg er sikker på at du har mange flotte sider og helt sikkert har mye godt å dele med omverden. Hvis ikke du har andre nær deg til å hjelpe deg med å se de sidene, bør du trå inn som den personen selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ensom og det føles som en stor skam...er liksom nødt til å være noe galt med meg, noe jeg har gjort eller noe som gjør at jeg ikke får skikkelig kontakt med folk. Kjenner jeg begynner å bli paranoid av dette eller...?

Hva med å prøve å få kontakt med noen her ? :klemmer: Trives du best alene er det absolutt ingen skam, og syns du det er vanskelig å møte folk ansikt til ansikt, skriv en PM til noen her inne du syns virker ok ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, er nok inne i en destruktiv periode. Går til psykolog for å bearbeide mobbing på min tidligere jobb men ikke engang der klarer jeg å si noe om dette. Jeg forsøker å mobilisere meg selv men det er liksom tomt etter to år med kun meg selv...kunne vert enkelt å bodd et sted ingen visste hvem jeg var, ny start i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...