Gå til innhold

kjæresten og facebook-veninne...


Gjest mona

Anbefalte innlegg

Hvordan hade dere reagert hvis kjæresten plutseligt sier at han skal ut å drikke kaffe sammen med en dame han møtt på facebook fordi dem har så mye felles intresser...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eeeeeh...jeg hadde blitt ganske mistenksom og lurt på hva i ??

og jeg ville nok blitt litt såret også, at han kan synes det er greit og dra ut og møte en dame han har møtt på facebook!? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goodtwin

har han hele tiden holdt det helt åpent at han snakker med og blir kjent med nye folk (jenter) på facebook, slik at du også har fått et slags innblikk i hvordan denne personen er? Eller er det noe han plutselig forteller nå at han skal ut å treffe "ei ny som han har hatt kontakt med en stund". Er det den sistnevnte hadde jeg blitt ganske pissed, men hadde det vært åpent en stund og helt naturlig hadde jeg hatt litt lettere for å akseptere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ikke akseptert. Da hadde jeg krevd å være med selv også, ihvertfall. Syns det er noe tull hele greiene. For meg er det lite voksent dersom man er i et seriøst forhold, å legge til å bli kjent med nye folk av motsatt kjønn på nett. Da får man i hvertfall ha alt helt åpent, slik at den andre vet hva som blir skrevet om osv. Det vet jeg ikke om dere har? Og som sagt, uansett så hadde jeg forlangt å få være med selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...