Gå til innhold

Er uvenner med min ex


Gjest TA

Anbefalte innlegg

Jeg og min ex fikk en bitter avslutning...fordi han har funnet seg ei ny, og jeg reagerte med mye gråt og sinne....

Han vil ikke snakke med meg, fordi han sier han har det så herlig med hun nye. Så det er ikke vits å sende mld eller ringe.

Samtidig som jeg er veldig sint på han, så plager det meg at vi er uvenner...føler han sitter og sier masse negativt om meg til hun nye ( ikke det at hva hun tenker om meg betyr noe)..

Men etter et langt forhold, så klarer jeg ikke å godta at vi ender som uvenner...

Noen fler som har det sånn her, og hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest antonym

det er nok masse uavklarte følelser her.du er sjalu på ho nye.bedro han deg eller hadde dere masse problemer i forholdet deres? å ende ett lant forhold sjer neppe over natten.men uansett bitterhet er ikke no å ta med videre!slutt å tenke på han,vis dere ikke har barn ser eg ingen grund til å dvele med den mannen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke særlig problemer i forholdet..og vi var venner rett etter det ble slutt...helt til jeg ville prøve igjen og han ikke(vi ble enige om brudd)...jeg ble lei meg, fordi jeg følte han ikke var glad nok i meg siden han ikke ville forsøke igjen...

Så rotet vi litt,han var usikker...og plutselig...bam..traff han henne..og kuttet med helt ut. Sa at hun var helt fantastisk og at han ikke kunne ha kontakt med ex når han hadde e ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...