Gå til innhold

Blind av forelskelse


Gjest ts

Anbefalte innlegg

Heisann!

Det har seg slik at jeg har gått hen og forelsket meg i en kollega. Det jeg nå trenger er en objektiv bekreftelse/avkreftelse på om han muligens har den samme fantastiske følelsen for meg. Det er her dere KG'er kommer inn i bildet :)

Som sagt, jeg er blitt dypt forelsket og klarer da ikke se objektivt på samspillet mellom meg og denne kollegaen. Selv føler jeg at han har fattet interesse for meg, men hvem vet.

Litt bakgrunn; vi er begge i 20-årene, har ikke noe forhold utenom jobben, men jeg vet mye om han og vice versa.

Hvordan tolker dere dette;

- Han jobber gjerne overtid når jeg og han er alene på jobb sammen, dog aldri med noen andre.

- Det foregår mye vennlig erting mellom oss (tenk barneskole; knuffing, poking, rappkjefthet osv, alt med latter og smil).

- Han trer innenfor intimsonen min og jeg lar ham gjøre det.

- Jeg kan få klemmer helt uten grunn, da skikkelige gode klemmer der kroppskontakten er full, og de varer gjerne 10 sek. ++

- Jeg kan lese i en bok, da han plutselig lener seg på skulderen min, masserer meg, hviler sitt hode på mitt hode eller gir meg en klem bakfra.

- Han holder øyekontakten med meg lenge, helt til noen nærmer seg.

- Han smiler konstant til meg.

- Er jeg i et annet rom som han/annen del av rommet oppsøker han meg.

- Han koser gjerne med kinnet mitt mens han erter meg.

- Ved flere anledninger har han rett og slett dratt meg inn i hans intimsone (jeg går villig med på det ^^).

- Han kan tilby seg å hente ting for meg uten at jeg i det hele tatt har hintet etter noe som helst.

- Vi kan prate på tlf om jobbrelaterte ting, for så å snakke bare nonsense de påfølgende 15 minuttene.

- Er vi i en gruppe står han alltid vendt mot meg, ser til meg etter nesten hver kommentar osv.

- Han husker ting jeg har nevnt for flere måneder siden.

- Blir vi alene oppsøker han meg umiddelbart, og jeg ham. Nærmer det seg noen holder vi avstand, men smiler lurt fra øre til øre.

- Han koser ofte med håret mitt, halsen min.

- Han holder meg ofte i hendene.

- Han deler ikke av privatlivet sitt med andre kolleger, men jeg ser ut til å ha fått innpass. Kan gjerne si slikt som ”hvis du hadde møtt min mor/kompis, hadde hun/de....”.

Så over til andre fakta:

- Vi har veldig sjeldent kontakt utover jobben.

- Jeg vet ikke hvordan han oppfører seg mot andre jenter, dog jeg vet at han hovedsaklig kun har guttevenner.

Som sagt så klarer jeg ikke å være objektiv, så jeg trenger sårt hjelp fra dere utenforstående =)

Takk for at du tok deg tid til å lese gjennom dette innlegget! Har sikkert utelatt mye, men det får heller være =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke er du forelsket. Ikke er du jente.

Antar du er en ensom gutt som skriver i vilden sky for å holde ensomheten på avstand. Prøv heller å være ærlig. Dette ble patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest been there

Når han er så "nær" deg på jobben men ikke viser mye tegn til å ville møte deg alene utenom det, virker det egentlig som han bare er en flørtete type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror han er interessert. :lur:

Spør litt sånn tilfeldig, om han har lyst til å ta en kaffe med deg et sted etter jobb.

Bli bedre kjent med han, så vil du fort finne ut av om han har følelser for deg eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han er så klar med tegn og kroppsspråk på jobben men ikke tar kontakt på privaten stiller jeg spørsmålstegn. Kos deg på jobben men ikke skap forventninger og bli forelsket, det kan lett bli litt sårt.

Kanskje du kan invitere han på en kaffe etter jobben bare for å finne ut hvordan han ville reagert, men når koppen er tom går du hjem - ALENE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel kanskje for "nær" deg på jobb til at han er interessert i noe mer utover det.. han virker for trygg på deg til å være forelsket...

Jeg har et par kollegaer som er akkurat lik som dere, og de er veldig gode venner...

Det virker som du har havnet i "the friend zone" desverre :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel kanskje for "nær" deg på jobb til at han er interessert i noe mer utover det.. han virker for trygg på deg til å være forelsket...

Jeg har et par kollegaer som er akkurat lik som dere, og de er veldig gode venner...

Det virker som du har havnet i "the friend zone" desverre :sukk:

Det tenkte jeg også litt først, at han virker for avslappet og komfortabel til at han er forelsket, men dere kjenner jo hverandere som kollegaer, så jeg slo det litt fra meg. Noen menn er mer frempå enn andre, man trenger ikke trekke seg tilbake og bli sjenert fordi man er forelsket. Den sjenerte biten for ham, er kanskje å faktisk be deg ut på no. Dere er "trygge" med å flørte på jobben, men noe utover det blir på en måte en bekreftelse på at det er no mer. Det steget kan være skummelt å ta, også for ham!

Jeg har to forslag til deg:

1. Trekk deg litt unna, å se hvordan reaksjonen hans blir..

2. Som andre har nevnt, ta du intiativet å be ham ut..

:) Uansett, det er jo spennende å ha en flørt på jobb! Det er jo ingen tvil om det er "noe" mellom dere slik du beskriver. Så selvom du er blitt forelsket, nyyt det! ;)

Endret av Becka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...