Gå til innhold

nærhet


Shauni

Anbefalte innlegg

Får man nok av nærhet, vite at man er elsket?

Jeg og samboeren min har vært sammen nå i 4 år. Han er vel ikke den meste kosete typen, men heller den typen som må tvinges. Jeg føler meg av å til bortglemt, jeg trenger nærhet, om så en klem et kyss av å til, noen dager kan det gå hele dagen uten så mye som ett kjærtegn.... men jo mer jeg sier ifra om hva jeg føler, jo mer trekker han seg unna. Jeg blir frustrert fordi jeg føler at jeg får for lite nærhet. Jeg er så redd for at dette skal vedvare og at jeg begynner å søke etter andre steder å få nærhet.. Hva kan man gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har han vært sånn hele tiden, eller har det endret seg?

Dersom du hadde visst fra dag 1 at han ikke likte mye nærhet og kos, ville du valgt han bort da?

Jeg var sammen med en som jeg etter 3 mnd oppdaget at ikke var like nær og kosete for meg. Det fungerte ikke. Jeg hadde hatt et godt singelliv før jeg møtte han og det jeg savnet var nærhet. Da jeg ikke fikk det skjønte jeg at vi var ulike og hvor mye det egentlig betydde for meg. Da avsluttet jeg og tuslet videre på min landevei. Litt klokere enn før og vet enda litt mer enn før hva som er viktig for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel i bynnelsen var d jo forelskelse og da fulgte jo nærhet med! :) Han har aldri vært noe "holde i handa kjærest", men bortsett fra det var han helt fantastisk!

Men det er vel de siste årene at det er blitt en kjedelig rutine, å jeg føler meg nedprioritert og bortglemt.. Jeg har prøvd å si ifra om dette, men han svare bare med at han ikke er en intim person... Vet ikke helt hvordan jeg skal angripe saken, jeg elsker han.. men han gir meg ikke den nærheten jeg trenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du nesten veie for og i mot.

Ikke sikkert du treffer en så bra kar igjen. Kanskje det er viktigere enn kosen?

Jeg husker jeg sterkt vurderte å kjøpe en hund som jeg kunne kose med..

Da skjønte jeg at han ikke ga meg det jeg trengte.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Får man nok av nærhet, vite at man er elsket?

Jeg og samboeren min har vært sammen nå i 4 år. Han er vel ikke den meste kosete typen, men heller den typen som må tvinges. Jeg føler meg av å til bortglemt, jeg trenger nærhet, om så en klem et kyss av å til, noen dager kan det gå hele dagen uten så mye som ett kjærtegn.... men jo mer jeg sier ifra om hva jeg føler, jo mer trekker han seg unna. Jeg blir frustrert fordi jeg føler at jeg får for lite nærhet. Jeg er så redd for at dette skal vedvare og at jeg begynner å søke etter andre steder å få nærhet.. Hva kan man gjøre?

Han trekker seg unna fordi han får dårlig samvittighet npr du maser. Så føler han seg ikke verdig din nærhet, derfor maser du mer, og han føler seg dårligere osv.

Snakk sammen. Sett ord på dine tanker og føleleser. Gi av deg selv. Hvorfor dskal bare han kose? Fungerer ikek det så er samlivsrådgivning neste. Fungerer ikke det så er ny mann neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så redd for at jeg blir å gjøre noe dumt i fremtiden. Når jeg er på fest har jeg alltid en trang til å få oppmerksomhet fra andre gutter.. Jeg flørter å har d flott.. helt til dagen etterpå, det skal ikke være sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han trekker seg unna fordi han får dårlig samvittighet npr du maser. Så føler han seg ikke verdig din nærhet, derfor maser du mer, og han føler seg dårligere osv.

Snakk sammen. Sett ord på dine tanker og føleleser. Gi av deg selv. Hvorfor dskal bare han kose? Fungerer ikek det så er samlivsrådgivning neste. Fungerer ikke det så er ny mann neste.

Jeg har prøvd å snakke med han ofte om hva han føler om det, og hva jeg føler. Han forstår det der å da, men glemmer det ofte igjen. Han er en distre mann. Å jeg gir av meg selv, jeg prøver å gi kos, han tar gjerne i mot. Men gir sjeldent tilbake.. Og som oftes avslår han meg..noe som er frustrerende i seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trekker seg unna fordi han får dårlig samvittighet npr du maser. Så føler han seg ikke verdig din nærhet, derfor maser du mer, og han føler seg dårligere osv.

Snakk sammen. Sett ord på dine tanker og føleleser. Gi av deg selv. Hvorfor dskal bare han kose? Fungerer ikek det så er samlivsrådgivning neste. Fungerer ikke det så er ny mann neste.

Skjønner hva du sier. Men det blir jo ond sirkel dette her.

Det er vondt og ydmykende å måtte be om bekreftelse og nærhet.

Det burde jo være en selvfølge når man er glad i noen at man har lyst til å vise det?

Jeg vil ha en som ikke kan la meg være i 5 minutter en gang jeg! :) :rødme: :) :rødme: :) :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...