Gå til innhold

Utrolig dårlig på å lese signaler


Gjest Mia

Anbefalte innlegg

Er voksen, å har begynt på skole igjen..Har blitt kjent med en mann i paralell klassen, vi har en god tone, snakker om det meste i friminuttene.

For å gjøre det ganske kort: Han er der jeg er, og er han der ikke når jeg kommer, så dukker han opp.

Han har vel sendt signaler på interesse for meg, men jeg har tolket dem bare for vennskapelige..

Vi har holdt blikket, det var sånn det egenlig begynte, siden ble det stor glede når vi så hverandre etter helg..å siden har det egentlig bare blitt til at vi står igjen når timene starter, vi snakker og snakker...han har rørt uskyldig på meg ved et par anledninger, armene rundt skuldre å sånn..i forbifarten.

Etter idag kom ei i klassen etter å ha "observert" en samtale vi hadde, og sa: han er interessert i deg han der, han liker deg veldig godt, han lyser opp når han ser deg..ser langt etter deg...det var ei anna ei som sto sammen oss også som hadde gjort seg samme tanker...jeg ble litt satt ut, for jeg hadde egentlig ikke sett på det som interesse,bare at "vennekjemien" stemte så utrolig godt :sjenert:

Er jeg så stokk blind å dum at jeg ikke skjønner kroppsspråk å signaler??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er kanskje ikkje den beste på å lese kroppspråk iallefall :), men det gjør deg ikkje dum.

Skal du spørre om han vil finne på noe no da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja...han må nok ta det første steget...men jeg er klart med hvis det skjer :rødme:

Du må hinte litt at du liker han da. Gutter kan være treige med å ta det første steget når vi er usikre på hvor vi har dere, det var eg en gang og er det tildels enda :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre TS har da ikke vært så blind da, hihi :) Det er ikke alltid like lett å se signaler når man kansje er litt selvbevisst evt nervøs. Det er lettere for andre mennesker å se slike ting! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må hinte litt at du liker han da. Gutter kan være treige med å ta det første steget når vi er usikre på hvor vi har dere, det var eg en gang og er det tildels enda :P.

Hmmm...beste måten å hinte på da?

Og hvordan vet jeg at han tar hintet?

Jeg er ingen typisk flørter som kaster på hår, tar initiativ å sånn, er ganske sjenert egentlig..

Men han er er ganske så snasen å kjekk, sikkert derfor jeg er så usikker også.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg foreslår du smiler og holder ekstra øyenkont :). Når det føles naturlig så ta litt på armen eller skulderen hånden vekk igjen. Dersom du er en sjenert flørter må du flørte helt til det kommer naturlig xD. Eg var SÅ sykt dårlig på å flørte på vidergående, eg turde jo ikkje å ta på jenten engang når vi tullet.. Dersom man gjør det nokk ganger blir det naturlig ettervært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...