Gå til innhold

Jeg begynner på mandag...


Kameline

Anbefalte innlegg

Treningen er gjort :hoppe:

I pøøøs regn - men det føltes DEILIG :)

Rett før jeg skulle gå ut så jeg at joggeskoene mine sto på trappa - kliss våte...satte dem der ute etter at katta pissa i dem, og hadde helt glemt at de burde vaskes...

Så jeg jogga på vanlige sko.

God grunn til å unne seg noen nye joggesko idag?

:jepp:

:ler: Det er god nok grunn til å unne seg nye sko ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel hjemme etter en laaaaaang shoppingdag...

Skrekk og gru - ble nok en gang minnet på hvor mye jeg haaaater shopping... :sukk:

Mine venner sier alltid: Du kan umulig ha problemer med å finne deg klær! ...og med det mener de, jeg er tynn, og har relativt store pupper...med andre ord; Ingen problemer!

NOT!

Tror aldri jeg helt har funnet min stil. Jeg går og trasker i det ueeendelige på butikker...mer eller mindre uten mål og mening.. Ender opp med å kjøpe noen plagg - men det er nokså tilfeldig om det er plagg jeg kommer til å bruke mye - eller som kommer til å bli liggende i skapet... ER det bare meg, eller er det utrolig lite fine klær i butikkene for tiden?

Jeg har så lyst til å finne MIN stiiiil... :sur:

Idag kjøpte jeg disse, disse og denne.

Men - svært usikkert hvordan de passer inn i garderoben...! :)

Litt shopping-frustrasjon fra meg i kveld. Jammen godt jeg kan kose meg med jakten på kjærligheten på tv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du klippet deg da? :klem:

:skratte:

Ja - så var det det da!!! Hadde helt glemt den...

Uff...føler jeg fremstår som den sutre-jenta her inne!! :ler:

Jeg endte jo opp med å bli overtalt til å stripe håret - og var forsåvidt klar for det...tenkte jeg kunne prøve å bli litt blondere...

Etter stripingen - klippingen (som ble nokså kort fordi håret var så slitt) - føningen - og strekkingen....

Skrekk og gru - ikke fornøyd!! :ler:

Men typisk meg - smilte og sa "joda - det er nok noe jeg må bli vandt med ja...) - men vurderte re-fargingen allerede på vei ut fra salongen!! :ler:

Men etter at jeg kom hjem - og har fått style det sånn jeg ønsker - så er jeg mye mer fornøyd... Tror det var kombinasjonen av rettetang (noe jeg skjelden bruker) og volum-føning som gjorde at jeg følte meg sånn ukomfortabel..

Nå er jeg helt ok fornøyd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det ny treningsdag! :trene:

Planen er å jogge kl 18:00.

...har ingen planer etter jobb - og joggingen er det like greit å bli ferdig med - så kan jeg ha kvelden fri :)

Er klar for jogging i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame:

Kl. 18 i morgen sitter jeg på seminar, så vi får ikke trent samtidig da heller :(

Tenk at jeg fikk trent idag også!! Bare 99 treningstimer igjen - så er jeg inni en vane!! :ler:

Planen med kl 18:00 gikk nokså i vasken da...ute hølja det ned - og det frista så lite at jeg fant frem hoppetauet heller... Utførte C25K i hoppetau-style, foran TVen med Dirty Dancing gående...heerlig!! Blir aldri lei av den filmen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at jeg fikk trent idag også!! Bare 99 treningstimer igjen - så er jeg inni en vane!! :ler:

Planen med kl 18:00 gikk nokså i vasken da...ute hølja det ned - og det frista så lite at jeg fant frem hoppetauet heller... Utførte C25K i hoppetau-style, foran TVen med Dirty Dancing gående...heerlig!! Blir aldri lei av den filmen :sjenert:

:duskedame: Flinking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...