CoffeeGirl Skrevet 4. oktober 2010 #41 Skrevet 4. oktober 2010 Treningen er gjort I pøøøs regn - men det føltes DEILIG Rett før jeg skulle gå ut så jeg at joggeskoene mine sto på trappa - kliss våte...satte dem der ute etter at katta pissa i dem, og hadde helt glemt at de burde vaskes... Så jeg jogga på vanlige sko. God grunn til å unne seg noen nye joggesko idag? Det er god nok grunn til å unne seg nye sko ja!
Kameline Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #42 Skrevet 4. oktober 2010 Vel hjemme etter en laaaaaang shoppingdag... Skrekk og gru - ble nok en gang minnet på hvor mye jeg haaaater shopping... Mine venner sier alltid: Du kan umulig ha problemer med å finne deg klær! ...og med det mener de, jeg er tynn, og har relativt store pupper...med andre ord; Ingen problemer! NOT! Tror aldri jeg helt har funnet min stil. Jeg går og trasker i det ueeendelige på butikker...mer eller mindre uten mål og mening.. Ender opp med å kjøpe noen plagg - men det er nokså tilfeldig om det er plagg jeg kommer til å bruke mye - eller som kommer til å bli liggende i skapet... ER det bare meg, eller er det utrolig lite fine klær i butikkene for tiden? Jeg har så lyst til å finne MIN stiiiil... Idag kjøpte jeg disse, disse og denne. Men - svært usikkert hvordan de passer inn i garderoben...! Litt shopping-frustrasjon fra meg i kveld. Jammen godt jeg kan kose meg med jakten på kjærligheten på tv
Kameline Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #44 Skrevet 4. oktober 2010 Fikk du klippet deg da? Ja - så var det det da!!! Hadde helt glemt den... Uff...føler jeg fremstår som den sutre-jenta her inne!! Jeg endte jo opp med å bli overtalt til å stripe håret - og var forsåvidt klar for det...tenkte jeg kunne prøve å bli litt blondere... Etter stripingen - klippingen (som ble nokså kort fordi håret var så slitt) - føningen - og strekkingen.... Skrekk og gru - ikke fornøyd!! Men typisk meg - smilte og sa "joda - det er nok noe jeg må bli vandt med ja...) - men vurderte re-fargingen allerede på vei ut fra salongen!! Men etter at jeg kom hjem - og har fått style det sånn jeg ønsker - så er jeg mye mer fornøyd... Tror det var kombinasjonen av rettetang (noe jeg skjelden bruker) og volum-føning som gjorde at jeg følte meg sånn ukomfortabel.. Nå er jeg helt ok fornøyd
Kameline Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #45 Skrevet 5. oktober 2010 I morgen er det ny treningsdag! Planen er å jogge kl 18:00. ...har ingen planer etter jobb - og joggingen er det like greit å bli ferdig med - så kan jeg ha kvelden fri Er klar for jogging i morgen.
CoffeeGirl Skrevet 5. oktober 2010 #46 Skrevet 5. oktober 2010 Kl. 18 i morgen sitter jeg på seminar, så vi får ikke trent samtidig da heller
Kameline Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #47 Skrevet 6. oktober 2010 Kl. 18 i morgen sitter jeg på seminar, så vi får ikke trent samtidig da heller Tenk at jeg fikk trent idag også!! Bare 99 treningstimer igjen - så er jeg inni en vane!! Planen med kl 18:00 gikk nokså i vasken da...ute hølja det ned - og det frista så lite at jeg fant frem hoppetauet heller... Utførte C25K i hoppetau-style, foran TVen med Dirty Dancing gående...heerlig!! Blir aldri lei av den filmen
CoffeeGirl Skrevet 7. oktober 2010 #48 Skrevet 7. oktober 2010 Tenk at jeg fikk trent idag også!! Bare 99 treningstimer igjen - så er jeg inni en vane!! Planen med kl 18:00 gikk nokså i vasken da...ute hølja det ned - og det frista så lite at jeg fant frem hoppetauet heller... Utførte C25K i hoppetau-style, foran TVen med Dirty Dancing gående...heerlig!! Blir aldri lei av den filmen Flinking!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå