CoffeeGirl Skrevet 4. oktober 2010 #41 Del Skrevet 4. oktober 2010 Treningen er gjort I pøøøs regn - men det føltes DEILIG Rett før jeg skulle gå ut så jeg at joggeskoene mine sto på trappa - kliss våte...satte dem der ute etter at katta pissa i dem, og hadde helt glemt at de burde vaskes... Så jeg jogga på vanlige sko. God grunn til å unne seg noen nye joggesko idag? Det er god nok grunn til å unne seg nye sko ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #42 Del Skrevet 4. oktober 2010 Vel hjemme etter en laaaaaang shoppingdag... Skrekk og gru - ble nok en gang minnet på hvor mye jeg haaaater shopping... Mine venner sier alltid: Du kan umulig ha problemer med å finne deg klær! ...og med det mener de, jeg er tynn, og har relativt store pupper...med andre ord; Ingen problemer! NOT! Tror aldri jeg helt har funnet min stil. Jeg går og trasker i det ueeendelige på butikker...mer eller mindre uten mål og mening.. Ender opp med å kjøpe noen plagg - men det er nokså tilfeldig om det er plagg jeg kommer til å bruke mye - eller som kommer til å bli liggende i skapet... ER det bare meg, eller er det utrolig lite fine klær i butikkene for tiden? Jeg har så lyst til å finne MIN stiiiil... Idag kjøpte jeg disse, disse og denne. Men - svært usikkert hvordan de passer inn i garderoben...! Litt shopping-frustrasjon fra meg i kveld. Jammen godt jeg kan kose meg med jakten på kjærligheten på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 4. oktober 2010 #43 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fikk du klippet deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #44 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fikk du klippet deg da? Ja - så var det det da!!! Hadde helt glemt den... Uff...føler jeg fremstår som den sutre-jenta her inne!! Jeg endte jo opp med å bli overtalt til å stripe håret - og var forsåvidt klar for det...tenkte jeg kunne prøve å bli litt blondere... Etter stripingen - klippingen (som ble nokså kort fordi håret var så slitt) - føningen - og strekkingen.... Skrekk og gru - ikke fornøyd!! Men typisk meg - smilte og sa "joda - det er nok noe jeg må bli vandt med ja...) - men vurderte re-fargingen allerede på vei ut fra salongen!! Men etter at jeg kom hjem - og har fått style det sånn jeg ønsker - så er jeg mye mer fornøyd... Tror det var kombinasjonen av rettetang (noe jeg skjelden bruker) og volum-føning som gjorde at jeg følte meg sånn ukomfortabel.. Nå er jeg helt ok fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #45 Del Skrevet 5. oktober 2010 I morgen er det ny treningsdag! Planen er å jogge kl 18:00. ...har ingen planer etter jobb - og joggingen er det like greit å bli ferdig med - så kan jeg ha kvelden fri Er klar for jogging i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. oktober 2010 #46 Del Skrevet 5. oktober 2010 Kl. 18 i morgen sitter jeg på seminar, så vi får ikke trent samtidig da heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #47 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kl. 18 i morgen sitter jeg på seminar, så vi får ikke trent samtidig da heller Tenk at jeg fikk trent idag også!! Bare 99 treningstimer igjen - så er jeg inni en vane!! Planen med kl 18:00 gikk nokså i vasken da...ute hølja det ned - og det frista så lite at jeg fant frem hoppetauet heller... Utførte C25K i hoppetau-style, foran TVen med Dirty Dancing gående...heerlig!! Blir aldri lei av den filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 7. oktober 2010 #48 Del Skrevet 7. oktober 2010 Tenk at jeg fikk trent idag også!! Bare 99 treningstimer igjen - så er jeg inni en vane!! Planen med kl 18:00 gikk nokså i vasken da...ute hølja det ned - og det frista så lite at jeg fant frem hoppetauet heller... Utførte C25K i hoppetau-style, foran TVen med Dirty Dancing gående...heerlig!! Blir aldri lei av den filmen Flinking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå