Gå til innhold

Valget mellom 2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann,

mulig dette er feil forum, men uansett:

Har god kontakt med ei dame i utlandet for tiden, snakker om at hun skal komme hit på besøk.

Møtte henne på fest og endte opp i senga, og jeg ble skikkelig betatt av hun. Hvordan hun ser må meg aner jeg ikke (friends with benefits, kjæreste materiale osv). Jeg kunne godt tenkt meg henne som partner etterhvert.

Problemet er at hun får det til å virke som om hun ikke helt er over eksen(e). Da de tilstadighet kommer inn i diskusjoner vi har. Jeg har det slett ikke travelt, så kan godt vente på henne til hun er klar.

Så er saken at jeg har møtt ei her hjemme også. Rota med hun forrige helg, og mulig jeg treffer hun i kveld også, får se hvor det går. Nydelig dame dette også, men her aner jeg ingenting på hvor det kan gå.

Antar jeg blir slaktet nå, men siden jeg føler jeg ikke har noen forpliktelser, er det bare å fortsette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som er problemet med potensielle kjærester i utlandet er at avstandsforhold er vanskeligere til å få til å fungere.

Når hun snakker også en del om gamle kjærester til deg synes jeg også det er litt spesiellt.. ville tro at om hun var interessert i deg ville hun ungått temaet om exer, og ihvertfall ikke trukket dem inn.

Jeg ville nok forsøkt å bli bedre kjent med hun hjemme ihvertfall. Det ville ihvertfall vært mer praktisk m.t.p avstand osv. hvis det hadde fungert bra mellom dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på avstand i denne sammenhengen, for jeg og de skal på flyttefot i løpet av det kommende året uansett, så om man ser lengere på det, så kommer jeg til å bo omtrent i samme by som hu jeg har avstandskontakt med, enn hu som bor der jeg bor nå.

Men det var mere moralsk, om det er totalt feil å rote med to stykker samtidig? hvis man ikke har noe som helst eksklusivitet inne i bildet.

Men jeg tror jeg tolker svaret i innlegget over meg som at det er bare å bli godt kjent med begge og se hvor det bærer henn. Om den ene krever at jeg kutter den andre er det bare flott, da veit jeg hvor den dama står i allefall. Og jeg kan ta en nøye gjennomtenkt avgjørelse da, om hva som er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...