Gå til innhold

Grove voldtekter


Gjest Sigurd

Anbefalte innlegg

Men, når du sier 'innvandrere' så tilsier politisk korrekthet at også svensker, tyskere, polakker, engelskmenn og amerikanere skal regnes med i denne gruppen.

Nei, det er ikke politisk korrekhet som tilsier dette. Det er rett bruk av ordet som gjør det. Det er ikke bare rasist som begynner å bli et meningsløst ord her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for link, håper "eventyr" ikke har så svekkede sjelsevner at hun ikke klarer å åpne linken...

"Samtlige 41 anmeldte overfallsvoldtekter i Oslo de siste tre årene er ifølge politiet begått av ikke-vestlige innvandrere.

Det er menn med kurdisk eller afrikansk bakgrunn som dominerer statistikken. Ingen av anmeldelsene involverer etnisk norske gjerningsmenn."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

Okay jeg må si at det her må være et av de mest useriøse forumene jeg har vært borti. Jeg vet ikke hva det skyldes av. Om det foregår for mye baby-prat og kaffe-latte tull,men det er virkelig sjokkerende.

Og jeg er ikke en dame, jeg er mann.

bare fordi alle voldtekter skjer av menn med ikke vestlig-bakgrunn, så betyr ikke det AT ALLE MENN MED IKKE VESTLIG BAKGRUNN ER VOLDTEKTSMENN. <--- kan dere være SÅ snille og prøve å forstå det? eller blir det for mye? er det kanskje noe på MTV som distraherer dere?

dere ignorer alle argumenter jeg kommer med, absolutt alt jeg sier blir ignorert og dere henger dere opp i ordet svarting og knulling.

Men som jeg sa tidligere, det er en grunn til at ting ikke foregår som dere ønsker det skal foregå. Det er tydelig at dere sliter med å forstå det, så dere kan alle forsette å skrike hvor slemme mørkhudede mennesker er.

Og jeg har allerede postet en post om hvordan man kan bekjempe voldtekt som dere ignorerte blankt. Likevel blir jeg anklaget for så mye rart. det er bare helt utrolig.

Jeg er norsk, jeg bor på østkanten, så ikke kom her og fortell meg at islam ikke er så ille som det er.

jeg kjenner folk som har shariah i hjemmene deres. og folk som har besteforeldre i OSLO med 4 koner (LOL!)

Uansett, vi prater ikke om Islam nå. Trenger nok en egen tråd som nevnt tidligere.

Uansett, jeg skjønner ikke hvorfor du besvarer posten min hvor det står AT VI IKKE BØR ta opp Islam her.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt blåst i hodet? GENERALISERING```Det er et FAKTUM at ALLE anmeldte overfallsvoldtekter i Oslo har utenlandsk gjerningsmann, og i de aller fleste sakene er det en afrikaner som står bak. Dette er ikke generalisering, det er FAKTA!

Amen :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

Uansett, Så dere to påstår at alle mørkhudede mennesker er voldtekstmenn?

Mulig du har 100 svarte voldtekstmenn, men så har du også 500 som ikke er det. Ok ?

Og btw:

16 000 voldtekter årlig

- Disse overfallsvoldtektene er få i forhold til det store bildet. Det er svært mange voldtekter som skjer i en etnisk norsk kontekst også. Det anslås at det er cirka 16 000 voldtekter på årsbasis i Norge, og disse 41 overfallsvoldtektene i Oslo på tre år utgjør en veldig liten del av dette.

Disse uttalelsene påvirker ikke kun de mennene som har utført voldtektene, men det påvirker vårt syn på alle menn med innvandrerbakgrunn. Vi snakker aldri om at majoriteten av menn med innvandrerbakgrunn er i jobb og har familie, sier hun.

Hun påpeker at politiets uttalelser gir et falskt inntrykk av at det bare er menn med utenlandsk bakgrunn som voldtar.

- Voldtekt kom ikke til Norge med innvandringen.

mer: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=562076

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eventyr3

Er man rasist og tjukk i hue' bare fordi man påpeker fakta nå plutselig? :filer:

Ja når du ikke engang kan forklare hensikten med denne tråden.

Du må¨se på hvorfor han faktisk peker det ut. han er hans motiv?

er det irrelevant?

hvis noen av dere blir invitert til stortinget for å forklare hvordan man skal bekjempe voldtekt skal dere gi alle en link til vg.no og skrike SE HVA SVARTINGENE GJØR!!!! DE MÅ UT!!!!!!! UUUUUUUUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ????

det er det som er problemet med et forum. folk kommer ikke med saklige argumenter og svarer på det de føler for. ignorer resten de ikke kan svare på. plutselig er det snakk om hijab og islam og hele pakka når tråden handler om voldtekstmenn.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men, bare fordi alle voldtekter skjer av menn med ikke vestlig-bakgrunn, så betyr ikke det AT ALLE MENN MED IKKE VESTLIG BAKGRUNN ER VOLDTEKTSMENN. <--- kan dere være SÅ snille og prøve å forstå det?

Det er ingen som har påstått det heller.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke politisk korrekhet som tilsier dette. Det er rett bruk av ordet som gjør det. Det er ikke bare rasist som begynner å bli et meningsløst ord her på KG.

Stemmer det. Poenget er forståelsen av begrepet 'innvandrer' når det kommer til diskusjoner som omhandler innvandringsproblemer; vold, narkotika, menneskesyn (kvinnesyn), sysselsetting, integrasjon osv. Dette er ikke generelle innvandringsproblemer, men snarere problemer knyttet til innvandrere fra enkelte asiatiske , afrikanske og øst-europeiske land. Såpass ærlige bør vi tørre å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Selvfølgelig er ikke alle menn med utenlandsk bakgrunn voldtektsmenn (har folka her inne påstått det det hele tatt?), men at de er i flertall når det gjelder overfallsvoldtekter er jo bare fakta.

Endret av BabyBlue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har lite å bidra med skjønner jeg? for mye å skrive på sminke seksjonen?

Uansett, Så dere to påstår at alle mørkhudede mennesker er voldtekstmenn?

Mulig du har 100 svarte voldtekstmenn, men så har du også 500 som ikke er det. Ok ?

Og btw:

16 000 voldtekter årlig

- Disse overfallsvoldtektene er få i forhold til det store bildet. Det er svært mange voldtekter som skjer i en etnisk norsk kontekst også. Det anslås at det er cirka 16 000 voldtekter på årsbasis i Norge, og disse 41 overfallsvoldtektene i Oslo på tre år utgjør en veldig liten del av dette.

Disse uttalelsene påvirker ikke kun de mennene som har utført voldtektene, men det påvirker vårt syn på alle menn med innvandrerbakgrunn. Vi snakker aldri om at majoriteten av menn med innvandrerbakgrunn er i jobb og har familie, sier hun.

Hun påpeker at politiets uttalelser gir et falskt inntrykk av at det bare er menn med utenlandsk bakgrunn som voldtar.

- Voldtekt kom ikke til Norge med innvandringen.

mer: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=562076

Det er ikke påstått at alle innvandrere er voldtektsmenn, men derimot pekt på det faktum at alle annmeldte overfallsvoldtekter er utført av ikke vestlige innvandrere.

Ja de fleste voldtekter er ikke overfallsvoldtekter , men her kan men vel anta at det er likelig fordelt mellom innvandrere og etnisk norske .

Jeg synes at det å ikke snakke om et samfunnsproblem fordi det kan stigmatisere grupper er tåpelig . Da kan man like gjerne si at å snakke om voldtekt i det hele tatt er å stigmatisere alle menn .

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosialistene har ødelagt rasist-begrepet helt, så who cares? :roll:

Hadde vært bedre om Norge kunn gi asyl til utenlandske kvinner & barn , og stoppet inntaket av innvandrer - MENN .

Men, 70% av alle svarte fedre forlater barna sine. Så barna blir uskikkelige.

Så, det er alenemødre som er problemet! All ikke-vestlig innvandring burde begrenses og reverseres. Da blir det kanskje bedre i utvandringslandet og.

Jeg er helt enig at sånne mennesker kan vi ikke ha noe av, men det er også viktig å beskytte de uskyldige.

Mennesker som innser hvor dritt landet de kommer fra er og vil flytte til vesten. Mennesker som flytter fra sine land med sine familier fordi de vil gi familien sin et trygt liv.

Så de som blir igjen er ikke 'de uskyldige'? :roll:

Nei, flytt verdier...ikke mennesker. ;)

De (spesielt de som ble fostret opp av aleneMØDRE) skaper problemer i Norge.

Og som mennesker så har de rett på et trygt liv spør du meg.

Men ikke de som blir igjen i f.eks Somalia?

De er ikke like mye verdt som gruppen 'asylsøkere i Norge' ?

LOL

Norge trenger strengere krav på innvandrere og bedre kontroll.

Norge trenger mindre innvandrere av en viss sort.

Folk i Pakistan/Somalia trenger hjelp.

De blir født inn i trelldom.

Vi trenger ikke enda mer krav og kontroll her til lands, NOK! :fnise:

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke generelle innvandringsproblemer, men snarere problemer knyttet til innvandrere fra enkelte asiatiske , afrikanske og øst-europeiske land. Såpass ærlige bør vi tørre å være.

Såpass ærlige er vi PLIKTIGE til å være!

Faktum er at disse er ekstremt rasistiske selv, og sexistiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare tull at alle muslimske kvinner blir behandlet som dritt av mannen sin, og det er heller ikke sant at alle blir innespærret og nektet å lære norsk. Veldig mange muslimer er godt integrerte og lever som folk flest. Desverre har man jo også ekstremistene som ødelegger for alle andre.

Tro det eller ei men det finnes mennesker som klarer å respektere at ikke alle har samme tro (eller ingen tro i det heletatt). Og nå snakker jeg ikke bare om muslimer.

Det er også bare tull at alle norske kvinner ble dårlig behandlet av ektemannen sin for 100 år siden, men mange ble dårlig behandlet i et langt mer patriarkalsk samfunn! Akkurat som blant muslimer i dag, men enda verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke påstått at alle innvandrere er voldtektsmenn, men derimot pekt på det faktum at alle annmeldte overfallsvoldtekter er utført av ikke vestlige innvandrere.

Ja de fleste voldtekter er ikke overfallsvoldtekter , men her kan men vel anta at det er likelig fordelt mellom innvandrere og etnisk norske .

Jeg synes at det å ikke snakke om et samfunnsproblem fordi det kan stigmatisere grupper er tåpelig . Da kan man like gjerne si at å snakke om voldtekt i det hele tatt er å stigmatisere alle menn .

Menn fra muslimske land er groteskt overrepresentert i alle typer voldtekter, ikke bare overfallsvoldtekter. Det er jo bare å se på voldtektsstatistikken for Oslo det, som alltid er delt inn i undergrupper av ulike voldtekter.

Og selv ikke dt forteller hele sannheten, siden de fleste muslimske kvinner heller velger døden enn å anmelde en voldtekt. Med mindre man antar at norske menn er de som voldtar muslimske kvinner, så er mørketallene enorme for muslimske menn. Dette er jo veldig logisk også. Dersom man ser på kvinner som eiendeler og har total forakt for dem som evneveike vesener som må herskes over og kontrolleres, ja så blir det mange voldtekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

Det er ikke påstått at alle innvandrere er voldtektsmenn, men derimot pekt på det faktum at alle annmeldte overfallsvoldtekter er utført av ikke vestlige innvandrere.

Ja de fleste voldtekter er ikke overfallsvoldtekter , men her kan men vel anta at det er likelig fordelt mellom innvandrere og etnisk norske .

Jeg synes at det å ikke snakke om et samfunnsproblem fordi det kan stigmatisere grupper er tåpelig . Da kan man like gjerne si at å snakke om voldtekt i det hele tatt er å stigmatisere alle menn .

Seb, mitt poeng her er at trådstarter oppfordret ikke til en debatt/diskusjon ettersom han ikke pekte ut problemstillingen. han bare følte for å annonsere at det er visst mange gale menn som får komme til norge fra utlandet og voldtar.

Og det er forsåvidt riktig, men det er også gammelt nytt.

Så medmindre det er noe han vil peke ut,prate om eller diskutere så skjønner jeg ikke vitsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eventyr3

Sosialistene har ødelagt rasist-begrepet helt, så who cares? :roll:

Men, 70% av alle svarte fedre forlater barna sine. Så barna blir uskikkelige.

Så, det er alenemødre som er problemet! All ikke-vestlig innvandring burde begrenses og reverseres. Da blir det kanskje bedre i utvandringslandet og.

Så de som blir igjen er ikke 'de uskyldige'? :roll:

Nei, flytt verdier...ikke mennesker. ;)

De (spesielt de som ble fostret opp av aleneMØDRE) skaper problemer i Norge.

Men ikke de som blir igjen i f.eks Somalia?

De er ikke like mye verdt som gruppen 'asylsøkere i Norge' ?

LOL

Norge trenger mindre innvandrere av en viss sort.

Folk i Pakistan/Somalia trenger hjelp.

De blir født inn i trelldom.

Vi trenger ikke enda mer krav og kontroll her til lands, NOK! :fnise:

Først og fremst så er ikke jeg en sosialist eller SVer. jeg er blå og ganske mørkeblå for å være ærlig , men det er annen sak.

det du sier om alenemødre, at det er de som er problemet osv og at barna dems blir "slemme" elns,

som jeg skrev, bedre kontroll og tettere oppfølging av barn også.

kan du være så snill å lese litt mer nøye? istedenfor å lese ALT jeg skriver med en negativ holdning.

Nei, man må flytte mennesker dessverre. Noen makter er så store at det skal mye til før det blir fred i visse land.

og som jeg sa, man må ha streng kontroll og psykologiske tester.

de må ha en grunn til å komme her, og ikke "jeg vil jobbe".

de må også forstå at norge er ikke som hjemmelandet de kommer fra.

det er mye som må til.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seb, mitt poeng her er at trådstarter oppfordret ikke til en debatt/diskusjon ettersom han ikke pekte ut problemstillingen. han bare følte for å annonsere at det er visst mange gale menn som får komme til norge fra utlandet og voldtar.

Og det er forsåvidt riktig, men det er også gammelt nytt.

Så medmindre det er noe han vil peke ut,prate om eller diskutere så skjønner jeg ikke vitsen.

Usikker på om jeg ville kalt dem "gale". I et samfunn hvor kvinner eies av menn gjennom hele sitt liv og hvor til og med voldtektsofre straffes med steining fordi de fristet mannen, er det ikke akkurat overraskende at holdningene til frie kvinner som norske fører til mye voldtekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tsunade

Usikker på om jeg ville kalt dem "gale". I et samfunn hvor kvinner eies av menn gjennom hele sitt liv og hvor til og med voldtektsofre straffes med steining fordi de fristet mannen, er det ikke akkurat overraskende at holdningene til frie kvinner som norske fører til mye voldtekter.

Forklar hva du mener med denne, er du snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklar hva du mener med denne, er du snill.

Det er jo ikke akkurat overraskende at holdningene til disse mennene overfor frie kvinner, som jo norske kvinner er, fører til mye voldtekter. Tenk deg selv om du kommer fra et samfunn hvor voldtektsofrene steines fordi de fristet mannen. Et samfunn hvor den rådende mentaliteten er at kvinner som går utenfor døra alene er fritt vilt, fordi hun ikke har verken far eller bror som kontrollerer henne.

Og mennene kontrollerer døtrene og søstrene fordi de vet hva slags mentalitet de muslimske mennene i samfunnet har overfor kvinner. Dette er situasjonen i land som Afghanistan, Somalia osv.

Mennene fra disse samfunnene kommer så til Norge. Hvordan vil de reagere når de ser at norske menn ikke kontroller søstrene og døtrene sine? Vi vet jo svaret. Den ekstremt patriarkalske mentaliteten som råder fører jo ikke overraskende nok til svært mange voldtekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...