Gå til innhold

Grove voldtekter


Gjest Sigurd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eventyr3

Med tanke på at du er en gjest, så vet jeg ikke om jeg skjønner helt hensikten med denne posten.

Er du en rasist som vil beskytte norske kvinner mot utlandske menn?

slags propaganda dette da?

Hvis du tar en titt på klaraklok.no under "inscest" seksjonen så skal du se at ikke mange barn har det noe særlig hyggelig i NORSKE hjem heller.

her prater vi om svineri mot sine egne barn.

Men ellers er jeg helt enig med deg, det er en god del hemningsløse menn som kommer til norge,desverre og ja, stakkars jenter som blir offer for slike ting.

Men medmindre du har en problemstilling du gjerne vil diskutere så skjønner jeg ikke som sagt hensikten med denne posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at du er en gjest, så vet jeg ikke om jeg skjønner helt hensikten med denne posten.

Er du en rasist som vil beskytte norske kvinner mot utlandske menn?

slags propaganda dette da?

Hvis du tar en titt på klaraklok.no under "inscest" seksjonen så skal du se at ikke mange barn har det noe særlig hyggelig i NORSKE hjem heller.

her prater vi om svineri mot sine egne barn.

Men ellers er jeg helt enig med deg, det er en god del hemningsløse menn som kommer til norge,desverre og ja, stakkars jenter som blir offer for slike ting.

Men medmindre du har en problemstilling du gjerne vil diskutere så skjønner jeg ikke som sagt hensikten med denne posten.

Vel. Når du kjenner faren kan du beskytte deg. Det kan du ikke ved overfallsvoldtekter. Men skjønner jo selvsagt at barn ikke kan beskyttes seg mot sin egen familie i like stor grad som voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at du er en gjest, så vet jeg ikke om jeg skjønner helt hensikten med denne posten.

Er du en rasist som vil beskytte norske kvinner mot utlandske menn?

slags propaganda dette da?

Hvis du tar en titt på klaraklok.no under "inscest" seksjonen så skal du se at ikke mange barn har det noe særlig hyggelig i NORSKE hjem heller.

her prater vi om svineri mot sine egne barn.

Men ellers er jeg helt enig med deg, det er en god del hemningsløse menn som kommer til norge,desverre og ja, stakkars jenter som blir offer for slike ting.

Men medmindre du har en problemstilling du gjerne vil diskutere så skjønner jeg ikke som sagt hensikten med denne posten.

Incest er ikke et typisk norsk fenomen, i motsetning til overfallsvoldtekter som faktisk er et typisk u-norsk fenomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig er man rasist hvis man påpeker at voldtekt er galt.

Ordet rasisme har for meg fullstendig mistet sin mening.

Voldtekt er galt uansett om det er en afrikaner som voldtar.

Det kan ikke være sånn at voldtekt slutter å være feil, dersom voldtektsmannen er svart.

Det henger jo ikke på greip!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at du er en gjest, så vet jeg ikke om jeg skjønner helt hensikten med denne posten.

Er du en rasist som vil beskytte norske kvinner mot utlandske menn?

slags propaganda dette da?

Hvis du tar en titt på klaraklok.no under "inscest" seksjonen så skal du se at ikke mange barn har det noe særlig hyggelig i NORSKE hjem heller.

her prater vi om svineri mot sine egne barn.

Men ellers er jeg helt enig med deg, det er en god del hemningsløse menn som kommer til norge,desverre og ja, stakkars jenter som blir offer for slike ting.

Men medmindre du har en problemstilling du gjerne vil diskutere så skjønner jeg ikke som sagt hensikten med denne posten.

hva i all verden hadde den linken med incest å gjøre ?

Forøvrig håper jeg at dersom han ikke er norsk statsborger blir han kasta ut av kongeriket .

Dersom han er norsk statsborger håper jeg han får 20 år i fengsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eventyr3

til alle som siterte meg.

Igjen, hva er poenget med denne tråden? det var det jeg var ute etter. skal vi diskutere noe? Isåfall hva.

For jeg leste om en elg som ble påkjørt tidligere i dag jeg også, men jeg vet ikke om jeg skal lage en tråd om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker jo helt hysterisk, Eventyr3.

Er det ikke lenger lov å påpeke at voldtekt er galt?

Er det frikort for å voldta dersom du tilfeldigvis er svart?

Er det da rasisme om du blir putta i fengsel og utvist fra Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

Du virker jo helt hysterisk, Eventyr3.

Er det ikke lenger lov å påpeke at voldtekt er galt?

Er det frikort for å voldta dersom du tilfeldigvis er svart?

Er det da rasisme om du blir putta i fengsel og utvist fra Norge?

spørsmål nr 1 : Det er lov å påpeke at voldtekt er galt. selvom det er åpenbart og gammelt nytt. Derfor spør jeg atter engang, hva er din hensikt med denne tråden?

spørsmål nr 2 : Nei det er det ikke. hva får deg til å tro det?

spørsmål nr 3: Nei en slik straff er rettferdig.

Igjen, hva er din hensikt?

Slike tråder skaper generalisering.

Det gjør hverdagen for de uskyldige mer vanskelig.

Derfor skjønner jeg ikke helt hvor du vil fram til med denne tråden.

så klart er det trist at voldtekt skjer og slike mennesker bør straffes, men det står alerede i avisen og de flere klarer å lese avisen selv, så medmindre du har en problemstilling du gjerne vil diskutere så skjønner jeg som sagt ikke vitsen med denne tråden.

Så istedetfor å stille meg idiotiske spørsmål tilbake som om jeg er "the bad guy" her så kan du heller besvare spørsmålet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo bare flire av deg, du mener altså i fullt alvor at slike saker skal ties ned, i frykt for å skape generalisering?

Jeg må bare si det rett ut - at det er slike folk som deg som er problemet i landet her.

Slike som deg, som vil tie ned alle problemer knyttet til "det multikulturelle fellesskapet", tie ned hvordan en hel generasjon kvinner i Oslo går rundt i voldtektsfrykt, og som ikke vil høre snakk om hvordan unge jenter i Osloskolen blir kalt horer flere ganger i uka bare fordi de er etnisk norske og ikke går med Hijab, og hvordan de blir mobbet og konsekvent referert til som horer dersom de har lyst hår.

Før eller senere må jo folk ta til vettet og forstå at dette ikke kan fortsette.

Dette pleide jo å være Norge. Når man da tar i mot fremmedkulturelle, burde man jo kunne ha lov å forvente at de skal tilpasse seg vår kultur, det inkluderer faktisk å la være å overfalle kvinner på gata og voldta de! Det må faktisk slike folk som deg forstå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I enkelte land i afrika har så mange som 50% av voksne kvinner opplevd å bli voldtatt. Er man rasist hvis man påpeker at vi har fått ett problem hit som egentlig ikke har vært en vanlig ting i vår kultur ?

Endret av Tulling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke et faktum at de fleste overfallsvoldtekter er utført av innvandrere?

Jo det er det.

Men, når du sier 'innvandrere' så tilsier politisk korrekthet at også svensker, tyskere, polakker, engelskmenn og amerikanere skal regnes med i denne gruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en del hemningsløse menn som kommer til Norge, dessverre. Stakkars jenter.

http://www.nettavisen.no/nyheter/article2995785.ece

Hadde vært bedre om Norge kunn gi asyl til utenlandske kvinner & barn , og stoppet inntaket av innvandrer - MENN . Ja det er diskriminering forde menn er problemet fra disse kulturene , som alle vet utenlandske kvinner løper ikke rundt å voldtar folk , ungdom og barn her i landet .... De integrerer seg lettere i det norske samfunn og kultur , og hvis de ikke blir innelåst innendørs av mannen i en leilighet ETTER at de er kommet til Norge , noe som også skjer her i Norge , vil de også få barn og oppdra barn som adopterer norsk og vestlig kultur i større grad tror jeg, enn dersom patriarken holder dem utenfor det norske samfunn . Men dette lykkes kunn om kvinnen kommer alene hit uten mannen med fra hjemlandet . For her vil han fortsette å undertrykke egen kone fra hjemlandet og vise forakt for alt som er av vestlig kultur , levesett , lover og regler i Norge .Samt i mange tilfeller begå overgrep mot etnisk norske kvinner .

Skulle tro det var utenlanske kvinner og barn man burde satse på ...og hjelpe og innvilge asyl til i Norge

Hvorfor skal voksne menn få asyl og berge seg selv , mens kvinner og barn ikke klarer å komme seg vekk og i trygghet fra eks krig og vold osv ??? Problemet er mennene fra disse kulturene , ikke kvinnene .

Er ganske råttent å tenke på at det ofte er de mest resurssterke ( menn) som klarer å rømme fra hjemlandet , og det er de vi oftest innvilger asyl til . Syns det er lite innvandrer kvinner å se på gaten .Kanskje de alle sitter innelåste av mennene sine ???

Er jo mest bare utenlanske menn som kommer til vesten .Etterpå importerer de bruder fra hjemlandet eller må ta til takke med ei norsk " hore " om de ikke får søknaden innvilget . I deres øyne er jo alle norske kvinner bare horer , forde de ikke er jomfrue . Syke holdninger klarer vi aldri å bekjempe ....de tar det med seg fra hjemlandet og hit .Og gjør vårt samfunn både utrygt og utrivelig . De skaper frykt rett og slett . Så vanlige folk blir engstelige for å gå ut . Et slikt Norge vil jeg ikke ha .

Så trygt og godt vi hadde det her i Norge - i gamle dager før alle disse gærningene slapp inn og fikk vandre fritt og uten tilsyn !

Umulig å sjekke deres rulleblad .Vedder på det er de mest kriminelle som kommer hit også !

Og hvem er mest undertrykket i de landene de kommer fra ? Såklart kvinnene der .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

Jeg må jo bare flire av deg, du mener altså i fullt alvor at slike saker skal ties ned, i frykt for å skape generalisering?

Jeg må bare si det rett ut - at det er slike folk som deg som er problemet i landet her.

Slike som deg, som vil tie ned alle problemer knyttet til "det multikulturelle fellesskapet", tie ned hvordan en hel generasjon kvinner i Oslo går rundt i voldtektsfrykt, og som ikke vil høre snakk om hvordan unge jenter i Osloskolen blir kalt horer flere ganger i uka bare fordi de er etnisk norske og ikke går med Hijab, og hvordan de blir mobbet og konsekvent referert til som horer dersom de har lyst hår.

Før eller senere må jo folk ta til vettet og forstå at dette ikke kan fortsette.

Dette pleide jo å være Norge. Når man da tar i mot fremmedkulturelle, burde man jo kunne ha lov å forvente at de skal tilpasse seg vår kultur, det inkluderer faktisk å la være å overfalle kvinner på gata og voldta de! Det må faktisk slike folk som deg forstå!!!

Slike folk som meg? sikter du til holdningen min? for jeg er norsk.

Jeg har aldri sagt at det skal ties ned. Det står jo allerede i avisene. Å åpne tråder bare for å fortelle hvor slemme de svarte er blir for barnslig.

Grunnen til at jeg er kritisk til denne tråden er fordi jeg er kritisk til hensikten. Og enda har jeg ikke fått svar på hva hensikten var. Noe som gjør meg enda mer skeptisk.

Jeg er helt enig at sånne mennesker kan vi ikke ha noe av, men det er også viktig å beskytte de uskyldige.

Og der er du en direkte skam for demokratiet.

Mennesker som innser hvor dritt landet de kommer fra er og vil flytte til vesten. Mennesker som flytter fra sine land med sine familier fordi de vil gi familien sin et trygt liv.

Mange av dem og vettu.

Og som mennesker så har de rett på et trygt liv spør du meg.

Jeg vet virkelig ikke hva problemet ditt er,

men det er en grunn til at stortinget ikke løser slike problemer på din måte. Ting er litt mer kompliserte enn som så.

Norge trenger strengere krav på innvandrere og bedre kontroll.

Kvinne og barn har nesten aldri vært et problem.

Menn med høy utdannelse burde gå bra.

Eventuelt eldre mennesker også.

Følge dem opp bedre. Sørge for at de får integrert seg bedre.

Vi kan starte med å avslutte østkant/vestkant tullet. sende halve tøyen til frogner.(fnis).

være strengere med dem. obligatorisk å lære seg det norske språk og norsk kultur osv.

Dypere psykologiske tester som kan filtrere ut menn med et fucked up kvinnesyn.

også videre. Jeg orker ikke å gå dypere inn på det. klokka er halv 5 og er ganske så loka i huet nå, men det er slike tiltak som må til.

Å sitte bak en skjerm og skrike jævla svarting hjelper ikke en dritt.

Merkelig at jeg må fortelle dette her til en som heter "mann30."

Du er jo eldre enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

Hadde vært bedre om Norge kunn gi asyl til utenlandske kvinner & barn , og stoppet inntaket av innvandrer - MENN . Ja det er diskriminering forde menn er problemet fra disse kulturene , som alle vet utenlandske kvinner løper ikke rundt å voldtar folk , ungdom og barn her i landet .... De integrerer seg lettere i det norske samfunn og kultur , og hvis de ikke blir innelåst innendørs av mannen i en leilighet ETTER at de er kommet til Norge , noe som også skjer her i Norge , vil de også få barn og oppdra barn som adopterer norsk og vestlig kultur i større grad tror jeg, enn dersom patriarken holder dem utenfor det norske samfunn . Men dette lykkes kunn om kvinnen kommer alene hit uten mannen med fra hjemlandet . For her vil han fortsette å undertrykke egen kone fra hjemlandet og vise forakt for alt som er av vestlig kultur , levesett , lover og regler i Norge .Samt i mange tilfeller begå overgrep mot etnisk norske kvinner .

Skulle tro det var utenlanske kvinner og barn man burde satse på ...og hjelpe og innvilge asyl til i Norge

Hvorfor skal voksne menn få asyl og berge seg selv , mens kvinner og barn ikke klarer å komme seg vekk og i trygghet fra eks krig og vold osv ??? Problemet er mennene fra disse kulturene , ikke kvinnene .

Er ganske råttent å tenke på at det ofte er de mest resurssterke ( menn) som klarer å rømme fra hjemlandet , og det er de vi oftest innvilger asyl til . Syns det er lite innvandrer kvinner å se på gaten .Kanskje de alle sitter innelåste av mennene sine ???

Er jo mest bare utenlanske menn som kommer til vesten .Etterpå importerer de bruder fra hjemlandet eller må ta til takke med ei norsk " hore " om de ikke får søknaden innvilget . I deres øyne er jo alle norske kvinner bare horer , forde de ikke er jomfrue . Syke holdninger klarer vi aldri å bekjempe ....de tar det med seg fra hjemlandet og hit .Og gjør vårt samfunn både utrygt og utrivelig . De skaper frykt rett og slett . Så vanlige folk blir engstelige for å gå ut . Et slikt Norge vil jeg ikke ha .

Så trygt og godt vi hadde det her i Norge - i gamle dager før alle disse gærningene slapp inn og fikk vandre fritt og uten tilsyn !

Umulig å sjekke deres rulleblad .Vedder på det er de mest kriminelle som kommer hit også !

Og hvem er mest undertrykket i de landene de kommer fra ? Såklart kvinnene der .

Mye av det du nevner handler om Islam og ikke voldtekstforbrytere.

Spørsmålene du stiller krever en egen tråd hvis de skal besvares uten å spore av denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mye av det du nevner handler om Islam og ikke voldtekstforbrytere.

Spørsmålene du stiller krever en egen tråd hvis de skal besvares uten å spore av denne tråden.

Det er bare tull at alle muslimske kvinner blir behandlet som dritt av mannen sin, og det er heller ikke sant at alle blir innespærret og nektet å lære norsk. Veldig mange muslimer er godt integrerte og lever som folk flest. Desverre har man jo også ekstremistene som ødelegger for alle andre.

Tro det eller ei men det finnes mennesker som klarer å respektere at ikke alle har samme tro (eller ingen tro i det heletatt). Og nå snakker jeg ikke bare om muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike tråder skaper generalisering.

Er du helt blåst i hodet? GENERALISERING```Det er et FAKTUM at ALLE anmeldte overfallsvoldtekter i Oslo har utenlandsk gjerningsmann, og i de aller fleste sakene er det en afrikaner som står bak. Dette er ikke generalisering, det er FAKTA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Når du kjenner faren kan du beskytte deg. Det kan du ikke ved overfallsvoldtekter. Men skjønner jo selvsagt at barn ikke kan beskyttes seg mot sin egen familie i like stor grad som voksne.

Grunnen til at vold og seksuelle overgrep i nære relasjoner er så alvorlig er jo nettopp fordi det er vanskeligere å beskytte seg mot en person som har så god kontroll på offeret sitt. Overfallsvoldtekter med ukjent gerningsmann skjer sjelden mer enn en gang mot samme person. Ofre for grov vold og seksuelle overgrep i nære relasjoner opplever ofte at det skjer gjentatte ganger. Forskning viser at ofrene er mer utsatt for alvorlige psykiske skader hvis det skjer mange ganger (ptsd). Kvinnen i denne saken beskrev at dødsangsten var verre enn voldtekten. Det er nok en beskrivelse mange vil kjenne seg igjen i. Og dødsangsten kan være like sterk hvis man blir mishandlet av en man kjenner som hvis man blir mishandlet av en fremmed. Jeg mener at det er volden som skjer i forbindelse med voldtekten og frykten man føler som er det verste, ikke voldtekten i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...