Gå til innhold

Samboer har vært røykfri i en måned! :)


lady84

Anbefalte innlegg

Om noen dager har min kjære vært røykfri i en måned :) Jeg vet hvor utrolig vanskelig de første ukene var, men han har klart det utrolig fint. Synes han fortjener en liten påskjønnelse, men hva skal jeg gi?

Noen gode forslag? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En god sigar...? :ler:

Nei, si det...

Hva liker han da?

Vil du at gaven skal ha en viss symbolikk i forhold til røykeslutten?

Det eneste jeg kan tenke på, er et gavekort på favorittbutikken, med den summen penger han har spart på røyk den måneden han har vært røykfri.

(f.eks hvis han brukte å røyke 20 om dagen... 20 sigaretter om dagen i 30 dager blir 2340 kr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe han liker?

Spillkonsoll?

Fiske, jakt, bil?

Gi ham noe han kan bruke/sette pris på :)

Eller ham ønsker seg:p

Jeg tror jeg hadde kjøpt en ny fin skinnlommebok til å ha pengene han har spart for å ikke røyke i:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god sigar...? :ler:

Tenkte på det samme:p

Vet ikke hva som er passende å gi jeg. Gi han noe du vet han liker. Lag favorittmaten hans, server favorittdrikken til og avslutt med favorittaktiviteten hans. Og vis hvor flink du synes han har vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har råd, gi ham et gavekort på favorittbutikken hans pålydene beløpet han har spart på å slutte å røyke til nå ;) En av de andre sa det over her, og det virker som en kjempeide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Gi ham et laaaaaangt tungekyss, deretter en BJ hvor du tar ladningen i munnen.

Etterpå forteller du ham hvor godt han smaker både her og der takket være røykeslutten.

Bedre motivasjon til å opprettholde ambisjonen om niks mer tobakk finner han neppe :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorgonzola er ikke helt ute og sykler ;) God ide om du ikke har så mange penger å rutte med, og "gaven" kommer garantert til å bli satt pris på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Gorgonzola er ikke helt ute og sykler ;) God ide om du ikke har så mange penger å rutte med, og "gaven" kommer garantert til å bli satt pris på ;)

Penger er ikke alt her i livet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode og (eehh?..) kreative tips ;)

Ang. hvor mye han har spart, har jeg jo ikke peiling.. Han har røyka ca. en pakke tobakk i uka. Hvor mye koster det da? Tror det var Rød3 eller noe han røyka? :smoke:

Er så stolt av mannen min :rødme: Håper og tror han klarer seg godt videre! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink! Hvordan klarte han det forresten? Var det mye dårlig humør i begynnelsen? Vurderer det samme selv, men........

Syns du skal gi han noe han har ønsket seg, men ikke hatt råd til pga røykingen. Er det dyrt så kan du hjelpe han på vei med et gavekort.

En god middag og kosekveld er også en fin belønning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask hele huset og rydd så det er skinnende rent. Kjøp sexy undertøy og leketøy på en sex-butikk og gi mannen real omgang. Så serverer du en treretters middag av høyeste kvalitet før du tar mannen din inn på soverommet for runde nummer to, tre og fire...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vask hele huset og rydd så det er skinnende rent. Kjøp sexy undertøy og leketøy på en sex-butikk og gi mannen real omgang. Så serverer du en treretters middag av høyeste kvalitet før du tar mannen din inn på soverommet for runde nummer to, tre og fire...

Er i 100% jobb og 7 måneder gravid så tror dette krever litt mer energi enn det jeg har til overs nå om dagen :fnise: men hadde selvfølgelig vært en kjempe fin gave det da ;) Kan jo alltids prøve å lage litt god mat og kanskje invitere til litt sengekos da :jepp: men holder med en rett og runde 1 til å begynne med tror jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kle deg naken med en stort rødt sløyfebånd rundt magen, og et kort rundt halsen hvor det står, "Gratulerer med første røykfrie måned. Jeg er så stolt av deg :)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink! Hvordan klarte han det forresten? Var det mye dårlig humør i begynnelsen? Vurderer det samme selv, men........

Vi leste at samsoving med babyen ikke var å anbefale for foreldre som røyker og han som ønsker å ha babyen i sengen fikk plutselig kjempe motivasjon :) Han har juksa litt med posesnus de gangene suget har blitt for stort da, men det synes jeg er lov ;)

Han har røyka i 12 år og jeg var sikker på at han kom til å gå å være i kjempe dårlig humør i flere uker, men sett bort fra litt klaging om suget og litt kortere lunte de 4-5 første dagene, har han stort sett vært i godt humør :)

Kan allerede merke at han har fått finere hud, mer overskudd og bedre kondis :) Det samme gjelder meg selv, som også røyka i flere år før vi bestemte oss for å prøve å bli gravid :) Vil absolutt anbefale å bli røykfri! :) Det kan være tungt i begynnelsen men bar SÅ verdt det ;) Masse lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eh, hvor kjøper du tobakk? En 20pakning koster ca. 80-85 kroner.

Når noen sier tobakk mener man gjerne rullings. Løs tobakk. De koster rundt 170 kr pakken nå vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mannen min som kjøper tobakk. Og det er snakk om TOBAKK, ikke sigaretter. Mao rullings. Og en 50gs pakke koster 170-180kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...