Ripsy Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #41 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei! Mannen kom hjem på fredagskvelden Har hatt en veldig fin helg så langt. I går var det jentekveld Nå nærmer EL seg Håper på å lure med meg min kjære for litt kos i løpet av dagen Han reiser nemlig bort igjen!! I kveld og kommer forhåpentligvis hjem på tirsdag kveld. Håper el ikke er før slutte av uka. Jeg tenkte å begynne å teste i morgen. Men er veldig i tvil hvordan vi skal gjøre det. Sex annenhver dag anbefales leser jeg, så en har best mulig sædkvalitet sammenlignet med sex hver dag. Men hvis el f.eks. er fredag, bør jeg da ha sex tirsdag torsdag og fredag?? Må planlegge litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 10. oktober 2010 #42 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei! Mannen kom hjem på fredagskvelden Har hatt en veldig fin helg så langt. I går var det jentekveld Nå nærmer EL seg Håper på å lure med meg min kjære for litt kos i løpet av dagen Han reiser nemlig bort igjen!! I kveld og kommer forhåpentligvis hjem på tirsdag kveld. Håper el ikke er før slutte av uka. Jeg tenkte å begynne å teste i morgen. Men er veldig i tvil hvordan vi skal gjøre det. Sex annenhver dag anbefales leser jeg, så en har best mulig sædkvalitet sammenlignet med sex hver dag. Men hvis el f.eks. er fredag, bør jeg da ha sex tirsdag torsdag og fredag?? Må planlegge litt så koselig!ingenting mer koselig enn en skikkelig jentekveld! ja da er det bare til å stå på jeg ville hatt tirsdag, torsdag, lørdag eller i tillegg plusse på fredagen jeg antar jeg har eggløsning i dag eller i morgen så vi hadde sex i går, og jeg har store planer om litt i dag og mandag i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. oktober 2010 #43 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Men er veldig i tvil hvordan vi skal gjøre det. Sex annenhver dag anbefales leser jeg, så en har best mulig sædkvalitet sammenlignet med sex hver dag. Men hvis el f.eks. er fredag, bør jeg da ha sex tirsdag torsdag og fredag?? Må planlegge litt Vi kjører på med hver dag rundt EL vi, er redd vi "roter" bort dagene hvis ikke Men vi har ikke sex dagene rett før EL, for å "spare" opp litt F.eks. forventa positivELtest fredag, ingen onsdag, men fra torsdag til søndag Endret 10. oktober 2010 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #44 Del Skrevet 10. oktober 2010 I dag ble det desverre ikke noe Plutselig fikk vi ikke tid, middag og så måtte min kjære pakke og kjøre av gårde Håper det er noen dager til el, og at det ikke er for sent å sette i gang på tirsdag kveld! Jeg setter uansett i gang med testing av el f.o.m. i morgen ettermiddag. Det blir en spennende uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. oktober 2010 #45 Del Skrevet 10. oktober 2010 Kos dere med ELtesting og det som følger med Spennende tider dette :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #46 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Kos dere med ELtesting og det som følger med Spennende tider dette :rødme: Ja, det er utrolig spennende dette her Blir nesten litt tullerusk jeg Intimdetaljer(mest så jeg skal huske dette selv før neste syklus): Sekret er i kveld lotionaktig, tror iallfall det kan karakteriseres som det. Beklager at jeg deler disse detaljene med dere andre... Endret 10. oktober 2010 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 10. oktober 2010 #47 Del Skrevet 10. oktober 2010 Satser på at det ikke er for sent ja, og lykke til med testing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 10. oktober 2010 #48 Del Skrevet 10. oktober 2010 Lykke til med testing Så blir det spennende framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 11. oktober 2010 #49 Del Skrevet 11. oktober 2010 Masse lykke til med EL-testing, det er kjempespennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 11. oktober 2010 #50 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg vil gjerne følge med her, om jeg får lov selv om jeg ikke er prøver enda selv Dette er så spennende, og jeg blir alltid så revet med i prøverdagbøker Håper det klaffer fort for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #51 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg vil gjerne følge med her, om jeg får lov selv om jeg ikke er prøver enda selv Dette er så spennende, og jeg blir alltid så revet med i prøverdagbøker Håper det klaffer fort for dere! Takk! Det var sånn jeg begynte også - snoket rundt i prøvedagbøkene og drømte om den dagen det skulle bli min tur :rødme: Fortsatt ivrig med treningen da I dag blir det core-trening. Har nesten ikke trent styrke de siste månedene, så gleder meg til å komme i gang med det igjen nå I går jogget jeg og min kjære 7,5km med innlagte øvelser for å bli hurtigere og få bedre teknikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #52 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) åhh - nå må jeg skikkelig tisse og--- men får vel prøve å holde ut i en time til Endret 11. oktober 2010 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. oktober 2010 #53 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hihi, ELtesting på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #54 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hihi, ELtesting på gang? Ja, min første el-test noensinne er nå benyttet. Jeg var veldig spent, siden mannen ikke er hjemme før i morgen kveld. Jeg har ClearBlue sine digitale tester og ble derfor veldig glad når en stor O kom opp og ingen smileansikt! Da er det heldigvis ingen el på gang med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. oktober 2010 #55 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det høres bra ut! Lykkelykke til! Her er månedes ELtesting over, håper den satt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #56 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det høres bra ut! Lykkelykke til! Her er månedes ELtesting over, håper den satt! Håper et lite frø er plantet hos dere!! Heia oktoberbølgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. oktober 2010 #57 Del Skrevet 11. oktober 2010 :rødme: HEIA OKTOBER!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 11. oktober 2010 #58 Del Skrevet 11. oktober 2010 HEIA OKTOBER!!! Måtte alle som ønsker det bli smelt på tjukken i oktober! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 11. oktober 2010 #59 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja, vi vil virkelig se alle flytte over i gravibøkene etterhvert!! Håper ikke det blir lenge til for noen av oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 11. oktober 2010 #60 Del Skrevet 11. oktober 2010 Så spennende Ripsy med EL-tider, håper dey klaffer!!! Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå