Gå til innhold

forelsket i kollektiv-samboer


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er så forelsket i en gutt jeg bor i kollektiv med.

Vet ikke hva han føler for meg. Noen ganger er jeg helt sikker på at han føler det samme, mens andre ganger tenker jeg at han bare ser på meg som en venn. Jeg blir så usikker på signalene han sender ut. Klarer ikke å lese han. Jeg er livredd for å si eller vise han hva jeg føler. Vi har det så bra i kollektivet sånn som det er nå. En skikkelig fin og bra gjeng. Jeg har ikke lyst til at noe skal bli ødelagt. Men jeg er så utrolig forelsket! Jeg er kjemperedd for at han skal finne seg en annen jente. Hadde vært grusomt om han hadde tatt med seg en jente hjem f. eks. Men det har jo ikke jeg noe med egentlig.

Burde jeg ta sjansen, eller er det bedre å la være? Hvordan kan jeg finne ut om han liker meg tilbake? Uff, jeg blir helt sprø av å være så forelsket!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ta sjangsen. lever kun 1 gang.

man har jo ofte en magefølelse om vedkommende virkelig ikke tenker slik om deg eller om det kan være en mulighet for romantikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med ei venninne hjem for å observere. Hvis hun ser at gutten lyser opp og blir ivrig når han kommuniserer med deg, da er han trolig ivrig på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har egentlig lyst til å gjøre det.

Men hvis jeg forteller han og han ikke føler det samme blir det jo sikkert veldig rart mellom oss etterpå. Og kanskje det blir rar stemning i hele kollektivet også. Men kanskje jeg bare må ta den sjansen. Jeg har jo egentlig følelsen at han liker meg også. Men som sakt er det veldig vanskelig og tyde signalene hans.

Og hvis vi ble kjærester og det ikke fungerte hadde det vært skikkelig ille også. Da måtte sikkert en av oss flytte. Vanskelig dette her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med ei venninne hjem for å observere. Hvis hun ser at gutten lyser opp og blir ivrig når han kommuniserer med deg, da er han trolig ivrig på deg.

takk!

det var et godt tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk!

det var et godt tips :)

Flørt med ham da. Smil, snakk med ham,bli kjent med ham! Lag en god middag til ham, lag en overraskelse. Lag en kake på bursdagen hans. osv! Dette fikser du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...