Gå til innhold

Fine ord å si til kjæresten.


Gjest Sofie

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg holder på å bli sammen med eksen min igjen nå. Vi tar ting sakte fremover, og jeg har lyst til å si noen fine ord/setninger til han. Jeg har sakt alt jeg bruker å si, men vil gjerne ha noe mer, klarer liksom ikke å få fram de rikitige ordene føler jeg. Jeg elsker han over alt på denne jord, men de ordene er litt for tidlig å si.

Noen som har tips til fine setninger jeg kan skrive til han, eller si, som beskriver hvor glad jeg er i han og lignende? Bare se for dere at dere skal si noe til deres kjære.

Takk på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst?

Er det ikke bare å si det man føler, og holde kjeft om man ikke har noe å si? Hvorfor tvinge frem fraser som kommer fra andres munn og ikke din egen?

Finner du ikke på noe å si til ham, så har du bare ikke noe å si, enkelt og greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg holder på å bli sammen med eksen min igjen nå. Vi tar ting sakte fremover, og jeg har lyst til å si noen fine ord/setninger til han. Jeg har sakt alt jeg bruker å si, men vil gjerne ha noe mer, klarer liksom ikke å få fram de rikitige ordene føler jeg. Jeg elsker han over alt på denne jord, men de ordene er litt for tidlig å si.

Noen som har tips til fine setninger jeg kan skrive til han, eller si, som beskriver hvor glad jeg er i han og lignende? Bare se for dere at dere skal si noe til deres kjære.

Takk på forhånd! :)

Gi han komplimenter som treffer. Du kjenner han, og vet hva det er med han som er positivt. Komplimenter som har rot i virkerligheten er gjerne de mest ærlige, overbevisende og sterke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye å si, har bare veldig dårlig ordforråd.. jeg vil formulere de brae ordene på en bra måte!

Ja, det er så koselig å høre innøvde ord og fraser fra sin kjære :fnise:

For du vet at om det ikke kommer fra en selv, fra hjertet, så kan man høre at det er innøvd om du ikke er veldig god på å lure ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...