Gå til innhold

Forelsket i sexen, men ikke i han.


Gjest Tine

Anbefalte innlegg

Møtte en mann for ca 4 mnd siden. Han er kjekk, morsom, snill og omtenksom. Jeg liker han godt på mange måter, men jeg har ikke kjærlighetsfølelser for han.

Likevell klarer jeg ikke gi slipp på han pga av den helt fantstiske sexen vi har. Jeg har aldri opplevd lignende. Så jeg føler nesten jeg er blitt avhengig av sexen men ikke av han.

Han er 35 år, og jeg er 22. Så føler meg litt råtten når jeg ikke ser noe fremtid sammen med han, men bare holder på han for jeg føler meg avhengig av den sexen vi har sammen. Noen råd til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åpne øynene dine og forstå at det finnes flere du kan ha dritbra sex med. Jo snarere du kvitter deg med han her, jo fortere kan du finne en du er forelska i, elsker og elsker å ha sex med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du kan jo bare holde på litt til. Hvis begge er med på dette, så gjør det ingenting. Han er jo såpass voksen at han sikkert vil finne ut av at du ikke har følelser for han, etterhvert.

Nyt det mens du kan, så kan det hende du går lei om du forelsker deg i en annen?

Det som er dumt er hvis han har følelser for deg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppklare det med han om hva dere er for hverandre? Det ville ha vært dumt hvis han hadde følelser for deg:S Hvis han ikke er med på det så er det nok noen andre der ute:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...