Pasjonsblomst Skrevet 23. desember 2010 #441 Del Skrevet 23. desember 2010 har jo treningsfri, så jeg slipper! Og det er ganske digg, for jeg er svææært innstilt på å late meg masse og spise masse god mat. På en måte litt vanskelig å kombinere med det sunne, gode livet.. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 27. desember 2010 #442 Del Skrevet 27. desember 2010 God jul flinke, RYP-Sarah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 9. januar 2011 #443 Del Skrevet 9. januar 2011 Godt nytt år Sarah! Håper ikke du har glemt bort boken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 10. januar 2011 #444 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Heisann! Godt nyttår, jenter! Har definitivt ikke glemt boken min Nå er jeg tilbake i Trondheim, og skikkelig klar for nytt treningssemester Her er en oppdatering fra ferien hjemme hos mamma og pappa: - 21-24 desember: Juleforberedelser og kos - 25 desember: 1,5 t skitur med mamma og pappa - 26 desember: 0,5 t skitur med pappa (gnagsåret åpnet seg, vondt, vondt, vondt! og mamma måtte hente meg ) - 27-30 desember: Jobbet - 1 januar: 1,5 t skitur med mamma - 2 januar: 5 t skitur med storfamilien (inkludert 30 min grillestopp) - 3-9 januar: Influensa (åh fy søren. Jeg gikk ikke ut av senga hele uken, var helt død! Helt grusomt skal jeg si dere) Hyggelige begivenheter i julen: - Jeg fikk iPhone 4!! - Jeg fikk sydentur! Bare å begynne å glede seg til påsken - Jeg fikk en B på eksamen! (har bare fått det ene resultatet enda, men er lykkelig) - Så verdens kjekkeste gutt! Åh, han vil jeg ha! Blir det teit å ringe arbeidsplassen hans og spørre om navn? Jeg er fortsatt ganske skrall i kroppen. Hoster, harker, har ikke stemme, og kroppen er ganske pjusk. Jeg har spist veldig lite den siste uken, så har ikke mye energi. Og jeg blir så kvalm når jeg ikke spiser, for takler ikke lavt blodsukker. Treningen må jeg derfor vente med noen dager til. Selvom jeg gleder meg sykt til å spinne igjen. Har tenkt litt på dette med treningen. Merker at jeg ikke gleder meg like mye til styrketrening som før. Er det nok å trene RYP-styrke 2 dager i uken? F.eks følge Ekstrem fettforbrenning. Men vil jeg få sprettrumpe av 2 styrketreninger i uken? Håper dere alle har hatt en kjempefin ferie, og at influensaudyret har holdt seg unna dere (Veide forresten 52,1 kg nå. 1 kg mindre enn 9. desember) Endret 10. januar 2011 av -Sarah- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 10. januar 2011 #445 Del Skrevet 10. januar 2011 Influensa her i gården også, og er på ca samme sted som deg, med hosting og harking og redusert form. Makan! Bra å se at du har gått så mye på ski, det er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 10. januar 2011 #446 Del Skrevet 10. januar 2011 Velkommen tilbake! Så kjedelig med influensa! Men ellers ser det ut som en kjempekoslig jul! Det som jeg har fått meg med er -generelt og forenklet- at du øker i styrke med 3+ ganger i uka, men vedlikeholder med to. Her regner jeg med at du kan øke i styrke hvis du fortsatt er relativt nybegynner etc, så trenger ikke stemme.. Godt råd altså Men ja, jeg tror det kan gå helt fint å ta 2 økter i uka i en periode, og så heller se om motivasjonen kommer tilbake! 2 økter er jo mye bedre enn 0 :gjeiper: Vil tro at sprettrumpa kommer da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 10. januar 2011 #447 Del Skrevet 10. januar 2011 Godt Nytt år! Og forsatt god bedring, godt det går den veien iallfall! Har også fått meg Iphone 4... lovin it!!!!!!! Snart er du nok i godt driv igjen... 2 styrketreninger høres bra ut det, kommer litt an på hva du driver med utenom. ta utfall hjemme, så kommer rumpa?? Og med han søte gutten... det er kanskje bittelitt stalker aktig å ringe arbeidsplassen hans?? men alt kan jo gå da, bare man gjør det riktig.. Hvorfor ikke bare hoppe i ting av og til, ta litt sjanser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 10. januar 2011 #448 Del Skrevet 10. januar 2011 Får se hva det blir til med styrketreningen. Begynner med det i neste uke tror jeg Har ikke hatt noe særlig matlyst i dag heller. Dagens mat: -60 g havregryn kokt på vann, med kanel -450 g fiskegrateng (ferdiglaget altså) -litt smoothie Hadde aldri i livet turt å ringe jobben hans! Etter første gang jeg så han, skulle jeg bort å hilse på. Men så ble jeg syk, og kunne ikke forlate senga på en uke, og da var det for sent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 11. januar 2011 #449 Del Skrevet 11. januar 2011 Håper du blir bedre snart! Det er noko som heiter stalker og det er kjipt, men det er og noko som heiter målbevisst kvinne og det er faktisk ganske tiltrekkande. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 12. januar 2011 #450 Del Skrevet 12. januar 2011 God morgen Tillater meg selv å sove lenge om morgenene for tiden. Deilig! Har fortsatt vondt i halsen, og får noen skikkelige hostekuler. Så treningen må vente enda litt til. Ble lite mat i går også. Og her kommer det skumle. Merker at magen blir tynnere og tynnere for hver dag som går (ikke så rart!), men jeg liker det Tror de ville oppfattet meg som stalker om jeg ringte jobben hans! Jeg skulle ha benyttet meg av sjansen da jeg så han. Men jeg frøys helt. Og så hadde jeg ikke flere muligheter etter det, pga dumme dumme influensa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 12. januar 2011 #451 Del Skrevet 12. januar 2011 Høres ut som meg helsemessig.. så jeg føler med deg! Greit at du liker å bli tynnere, men husk på at det beste er å være frisk og sunn med mye trening og god apetitt!! Sykdom gagner lite.. musklene forsvinner jo også..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 13. januar 2011 #452 Del Skrevet 13. januar 2011 Håper du føler deg bedre i dag, Aurelia Jeg er på samme stadie som i går egentlig. Lite vits i å skrive her når man ikke trener da. Nå er jeg så sulten at jeg snart går i bakken! Fiskegrateng står i ovnen. Ikke mye som frister om dagen, men fiskegrateng slo liksom an I dag har jeg spist 60 g havregryn kokt på 2 dl melk, og 1 banan. Ikke mye å skryte av. Har vært i byen i hele dag for å finne antrekk til i morgen. Da er det vors og på byen. Hater å shoppe når jeg ikke er i humør. Bare krabbet meg igjennom butikkene, og gadd ikke prøve noe. Ikke gøy! Men fikk hvertfall kjøpt en trang trang mørk olabukse. Støvletter har jeg. Men overdel var visst helt umulig å finne! Må ha en som er trang, men ikke så trang at jeg ikke kan drikke i den. Vrient vrient! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 15. januar 2011 #453 Del Skrevet 15. januar 2011 Å.herre.gud. Jeg glemte helt at jeg nesten ikke har spist på 2 uker, og bøtta ned med alkohol. IKKE LURT!! Anbefales ikke!! Jeg kollapset ved midnatt i sengen til venninnen min. Spydde som en helt i en bøtte, som en venninne klarte å velte. Uff uff uff! Stakkars de som måtte vaske oppp. Festen i naborommet holdt de gående til kl 7 i dag tidlig, så det har vært en grusom grusom natt. En annen venninne måtte komme å hente meg for litt siden, for jeg klarte ikke å gå hjem. Dumme dumme dumme meg!! Aldri aldri aldri mer drikke! Tilbake til sunt kosthold og trening. Mye mye bedre! Merker at jeg nesten har blitt for tynn. Eller, tynn på kort tid, så kroppen min takler det ikke. Tilbake til gode vaner snarest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 15. januar 2011 #454 Del Skrevet 15. januar 2011 Oisann, det hørtes ikke akkurat ut som en bra kveld, nei! Nei, spis mer, tren mer, og drikk mindre! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 15. januar 2011 #455 Del Skrevet 15. januar 2011 Åhnei, det er vonde erfaringer å få! Er det ingen måter du klarer å få i deg litt mer mat på? Ingenting som frister mer enn noe annet? Har du noen som kan lage mat til deg, slik at du slipper den "byrden" i en periode, til du kommer deg mer ovenpå igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 15. januar 2011 #456 Del Skrevet 15. januar 2011 Usj kjedelig Jeg er også matlei om dagen, og blir "reddet" av smoothien min: proteinpulver, skyr, bær, juice/melk, litt havregryn og litt olje. Da blir det en del kalorier, og ikke dårlige kalorier heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 15. januar 2011 #457 Del Skrevet 15. januar 2011 Klem til deg! Håper du glemmer kvelden og natta snart, og føler deg bedre nå. Nei, merker at selv relativt små doser alkohol kan ha negativ effekt.. bedre med megasunne smoothiser og god trening ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 16. januar 2011 #458 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) God søndag! Endelig føler jeg meg ikke fyllesyk lenger Er nok lenge til jeg rører alkohol igjen. Eller, at jeg glemmer den 'jeg-skal-aldri-drikke-igjen'-følelsen, og joiner neste helgs fest I dag har jeg vært veeeldig usunn. Rester fra gårsdaens grandiosa, og har tømt både potetgullposen og godteriposen. Nå som alt er spist opp, skal jeg være sunn resten av dagen. Nå: 4-korn med banan og melk! Og så karbonadedeig med fullkornspasta til middag (ja, jeg skal prøve å være mer middagskreativ fremover ) Ellers så har jeg begynt å planlegge trening fremover. Skal prøve meg på 3 styrkeøkter i uken, og 2-3 kardioøkter. Tror jeg fortsetter på RYP. Eller vet dere om noen andre helkroppsprogrammer? Første styrkeøkt skal foregå allerede i morgen tidlig kl 6.30. Klarer jeg det mon tro?? Har sovet til 11 hver dag siden 22. desember. Så det er egentlig et under hvis jeg kommer meg opp kl 6. Men jeg skal i hvertfall prøve Endret 16. januar 2011 av -Sarah- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 19. januar 2011 #459 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg er så sur på meg selv! Sur sur sur Har forfalt helt! Matlysten er tilbake, så jeg får i meg mat. Mer enn nok faktisk. Og i tillegg spiser jeg godteri hver dag! Hvorfor? Aner ikke! Har så enormt søtsug. Og jeg gir etter. Går på autopilot til smågodthyllen og plukker med meg store mengder Skal virkelig prøve å skjerpe meg. Men jeg vet ikke om jeg klarer å ta meg sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. januar 2011 #460 Del Skrevet 20. januar 2011 Sett opp treningsplan her i dagboka, for resten av uka! Ikke begynn for hardt... Så skal vi prøve å heie deg igang igjen? Tenk på sommersesongen som nærmer seg... se for deg veltrente sarah i små singleter og søte skjørt Du SKAL igang igjen...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå