Gå til innhold

Sarahs TreningsBoble!


Gjest -Sarah-

Anbefalte innlegg

Heisann og velkommen til min nye treningsdagbok! :vinke:

I et par år har jeg prøvd å trene regelmessig, men uten hell :sjenert: Har forstått at jeg må ha et konkret opplegg som jeg må følge, og valget av treningsprogram falt på RYP

Jeg skal altså trene helkroppsprogram styrke 3 dager i uken, og 4x4 intervalltrening 2 dager i uken. På tirsdag har jeg veiledningstime på treningssenteret, så styrketreningen starter da! Intervalltreningen skal jeg starte med i morgen. Får smerter i kneet av å jogge, så kardio-øktene skal for det meste foregå på sykkel og ellipsemaskin, men skal prøve ut jogging av og til, i håp om at kneet takler jogging bedre med tiden. Jeg kommer til å trene mest på morgenen, før frokost, da dette passer best med min timeplan. På kvelden er det jo så deilig å sitte som støpt i sofaen!

Litt om Sarah :) Jeg er en student på 23 år, og har en aktiv jobb ved siden av. Kostholdet mitt til daglig er som regel veldig sunt, men når helgen kommer har jeg en tendens til å kaste i meg smågodt i enorme mengder :fy_fy: Dette er veldig uheldig, da jeg har nedsatt glukosetoleranse.

Jeg er normalvektig (163 cm, 55 kg), men har mye høyere fettprosent enn jeg ønsker. Har bestilt fettklype, så jeg skal måle fettprosenten så fort klypa kommer i posten.

Målet mitt er å få økt muskelmasse og lavere fettprosent, samt økt kondisjon. Jeg vil ha en sunn, sterk, definert og energisk kropp :hoppe:

Endret av -Sarah-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann og velkommen til min nye treningsdagbok! :vinke:

I et par år har jeg prøvd å trene regelmessig, men uten hell :sjenert: Har forstått at jeg må ha et konkret opplegg som jeg må følge, og valget av treningsprogram falt på RYP