Pasjonsblomst Skrevet 7. november 2010 #221 Del Skrevet 7. november 2010 DA er du godt forberedt for trening og jobb iallfall! You go! Du må visst legge en tidsplan for lesingen også, med små belønninger etter at du fullfører små økter! lesing kan være gøy i høstmørket!! jaaaa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 7. november 2010 #222 Del Skrevet 7. november 2010 Ja, lesing kan være gøy!! Må bare ta meg selv i nakkeskinnet og jeg skal definitivt finne ut små belønninger Titter rundt på fitnessblogger, og lurer fælt på noe. Hva er greia med brunkrem på hele kroppen?? :klø: Det er jo så ugly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 8. november 2010 #223 Del Skrevet 8. november 2010 Haha! Du sjekker fitnessblogger du å? Lett å bli sittende forran pc`n og lese på et eller annet altså Brunkrem er jo fint det da! Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 8. november 2010 #224 Del Skrevet 8. november 2010 Brunkremen er vel mest for konkurransedagen, for å vise frem musklene bedre? Ser ikke helt greia med å gå rundt sånn 24/7.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 8. november 2010 #225 Del Skrevet 8. november 2010 For å se ut som ompalompaer, vel! :gjeiper: Øh nei det er vel det Kongulo sa. Det ser ganske teit ut ja, men det er jo for å se bra ut i et spesielt lys. Litt det samme som sminke for teater/fotostudio- ser ikkje ut i dagslys men blir riktig for den spesifikke belysninga. I teorien i alle fall, lett å gå feil har eg skjønt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 8. november 2010 #226 Del Skrevet 8. november 2010 Hehe, tenkte mest på brunkrem i forhold til konkurranser. Synes bare det ser så vanvittig teit ut! Men jo, sikkert lurt for å se best mulig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 8. november 2010 #227 Del Skrevet 8. november 2010 UKE 6, DAG 1 Wei, siste uken er i gang! Synes det er litt kult at jeg har blitt så hekta. Jeg jobber deltid på hotell, og driver ofte å flekser i speilet når jeg tar heisen (Når jeg heiser alene da, vel og merke) Trening 40 min RYP-styrke Knebøy i stativ 45 kg x 5 45 kg x 5 45 kg x 5 Skråbenk med manualer 9 kg x 9 9 kg x 7 9 kg x 5 Sittende roing 38,3 kg x 5 38,3 kg x 5 38,3 kg x 5 Mageapparat 38,3 kg x 5 38,3 kg x 5 38,3 kg x 5 Arnoldpress med manualer 7 kg x 7 7 kg x 7 7 kg x 7 Sittende bicepscurl 8 kg x 6 8 kg x 5 8 kg x 5 Triceps nedpress i kabelapparat 24,5 kg x 5 24,5 kg x 5 24,5 kg x 5 Planken 1 min x 2 Uff, nå er de fleste øvelsene veldig tunge! Men klarte flere repetisjoner enn på lørdag Og da er jeg fornøyd! Kosthold Etter trening: 1 dl melk med 20 g sjokoladeproteinpulver Frokost: 60 g havregryn kokt på 2 dl ekstra lett melk mellommåltid: 1 eple, en bitteliten lefse Lunsj: 2 brødskiver med 4 skiver skinke, 1 skyr Middag: 'Risotto': 1 kyllingfilet, 50 g fullkornsris, gulrot, squash, løk, paprika, grønnkål og karrikrydder mellommåltid: 1 eple Kvelds: 1 skyr, 15 mandler Totalt: 1710 kcal Den lefsa, den lefsa. En på jobben hadde bakt, og var så stolt. Så da kan man jo ikke la være. Men jeg likte den ikke. Den var så tørr. Men den gikk nå ned Veide meg i dag tidlig. Vekten viste 54,3 kg. Altså opp 0,5 kg på 12 dager. Hvor lite må jeg spise for å ikke gå opp?! I morgen skal jeg egentlig trene spinning intervall. Men så. Hm. Tør jeg fortelle dette da. Ok da Jeg skal ta restylane i overleppa (bare bitte bitte litt. Sånn 0,3 ml eller noe, for har jo ikke så liten overleppe), og har hørt at man blir skikkelig duck face noen timer etterpå. Så jeg må se an treningen i forhold til donald-graden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 8. november 2010 #228 Del Skrevet 8. november 2010 Flink Hm, den ekstra vekta er ikke vann etter en "skeie-ut-helg" da? Evt. vann etter tung styrketrening? Vekta varierer jo ofte med et par hundre gram, så jeg tror ikke jeg hadde brydd meg så veldig.. Evt. sjekke igjen i morgen/over i morgen for å se hva det står da.. Hihi! Alle vi her inne trener vel til en viss grad pga. kosmetiske grunner, så ingen kan kommer her og si at du er noe teitere enn oss andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 8. november 2010 #229 Del Skrevet 8. november 2010 Hehe, godt å høre! Kan godt hende at jeg ikke bør veie meg på mandager ja. Skal dobbeltsjekke senere i uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 8. november 2010 #230 Del Skrevet 8. november 2010 Trur og det må vera vann, du har jo ikkje ete mykje akkurat? Syns du skal begynna å fleksa for gjestane. Setter dei nok pris på Lykke til med RYP-innspurt. Blir sepnnande å se nye 10RM! For det er sånn det fungerer sant, at du tester på nytt etter seks vekers trening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. november 2010 #231 Del Skrevet 8. november 2010 For å se ut som ompalompaer, vel! :gjeiper: Ompalompaer med trekkspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 8. november 2010 #232 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) I følge ulike kalkulatorer så skal jeg gå ned i vekt ved å spise 1600 kcal daglig, og 1800 kcal for vedlikehold. Sist uke lå jeg på 1750 i gjennomsnitt, så synes det er litt rart med 0,5 kg opp, siden jeg også trener i tillegg. Så jeg skal veie meg en gang til før helgen, bare for å sjekke Joda, man skal teste 10RM på nytt når man er ferdig med 6 ukers program. Så er det på'an igjen Endret 8. november 2010 av -Sarah- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 9. november 2010 #233 Del Skrevet 9. november 2010 God morgen jenter! Hm, er det ingen gutter som har treningsdagbok? :klø: Er faktisk litt småstøl i lårene i dag! Ble litt tungt på knebøyen i går ja Restylane-timen ble utsatt, så da blir det trening i dag! Skal booke time på spinning, whi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. november 2010 #234 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Hva er dette restylane-greiene Sarah? (har ikke noe med det, vet jo det..og ikke erfaring heller altså) faktisk litt småstøl? Har du sluttet å være støl, eller bruker du aldri være det? Endret 9. november 2010 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 9. november 2010 #235 Del Skrevet 9. november 2010 UKE 6, DAG 2 Å fy farao jeg er kake i låra! Jeg har alltid blitt støl tidligere, men etter første uken med styrketrening så har jeg ikke vært noe særlig støl Men knebøyen i går var ganske tung, så da kjente jeg det godt i dag. Og så tok jeg litt av på spinning i stad, au au au! Restylanen ja Har hatt lyst til å prøve lenge, og det går jo ut om 3 måneder.. (Får tenke på det til slutten av neste uke. Er jo snakk om mye penger, og jeg har jo egentlig nok fyldige lepper) Trening 4x4 intervall spinning I dragene lå jeg på 180-181 i puls, men på slutten av siste draget så klarte jeg å komme opp i 183 Kosthold Frokost: 60 g havregryn kokt på 2 dl ekstra lett melk. 1 egg. 1 ts tran Lunsj: 300 g skyr. 1 egg Mellommåltid: 1 eple. 5 mandler Middag: 200 g mager kjøttpølse stekt med løk. 50 g fullkornspasta og litt sukkerfri ketchup Kvelds: 1 skyr. 1 eple. 15 mandler Totalt: 1610 kcal Bra matdag. Har faktisk vært mett hele dagen Nå skal jeg hoppe i dusjen. Blir jo helt gjennomvåt av spinningen! Ble bare sittende å se litt på Charterfeber nå. Herre min hatt. Hva er det med disse menneskene. Noen jenter gikk bort til en vilt fremmed mann på stranda, og spurte om å få smøre han inn med solkrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 9. november 2010 #236 Del Skrevet 9. november 2010 Guttane har vel kanskje ikkje treningslogg på Kvinneguiden. Eller kem veit? No har eg begynt å planlegga RYP-trening og, sjøl om det ikkje blir før utpå nyåret. Ka koster Restylane egentlig??? Veit knapt ka det er- ein slags botox for leppene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 9. november 2010 #237 Del Skrevet 9. november 2010 Ja, guttene henger vel et annet sted Så kult at du også skal følge RYP Bra å planlegge i god tid Restylane er for å få mer fylde i leppene. Vet ikke forskjell på det og botox. Det koster 3500 for 1 ml, men jeg skal absolutt ikke ta så mye. Nå tar jeg kvelden. Skal karre meg tidlig opp og traske ned til styrkerommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 9. november 2010 #238 Del Skrevet 9. november 2010 Heldige du! Gleder meg til å bli frisk og løfta vekter igjen. Hvis det varer i tre mnd er det jo ikkje såååå dyrt? Ein frisørtime med farging og klipp koster jo 1500 kroner, sånn til samanlikning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 10. november 2010 #239 Del Skrevet 10. november 2010 God morgen! Åh, i dag var det vanskelig å stå opp. Lå lenge og vurderte for og i mot. Men har jeg noen gang angret på at jeg dro på trening? Nei. Så jeg dro meg opp, og var på plass på senteret 5 min før åpningstiden -10 grader og veiene er som skøytebane, så det ble noen nesten-fall på vei bort. Men det tåler vi! (Men jeg synes Trondheim er helt elendig på å strø altså) Håper du blir frisk snart, Mim! Ikke moro å være syk Nei, det er jo ikke så dyrt egentlig. Men er helst det at man ikke skal tukle med utseendet, hehe. Men er man nysgjerrig, så er man nysgjerrig, og det er jo ikke permanent! Nå skal jeg få i meg havregrøt, og så er det lesing for alle penga! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 10. november 2010 #240 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Hva er dette restylane-greiene Sarah? (har ikke noe med det, vet jo det..og ikke erfaring heller altså) Må si meg enig med Aurelia her. Ville ikke si noe i går, siden jeg ikke kjenner deg så godt ennå. Men som en moden kvinne må jeg få fremme holdningen om å være fornøyd med utseendet vårt uten å ty til kunstige tilsetninger for å gjøre det bedre. Greit nok, at det går bort liksom - men allikevel... Mulig jeg er dobbel-moralistisk også - selv om jeg er i mot nå, så skal jeg ikke garantere at jeg ikke faller for litt botox om 10 år Edit: Ja, restilane er fyllstof, mens botox lammer muskler og dermed "fjerner" rynker :eeyh: Endret 10. november 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå