meelissa Skrevet 7. april 2011 #621 Del Skrevet 7. april 2011 Hvordan gikk det? Du er uansett så flink til å trene, da, at en dag uten kan vel ikke gjøre noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 7. april 2011 #622 Del Skrevet 7. april 2011 dagens trening 30 min jogging (9,5 km/t) Jeg kom meg opp av sofaen! 30 min på mølla på 9,5 km/t (+ oppvarming 10 min). Er ufattelig støl, men det går greit så lenge jeg slipper å bøye knærne. Må si jeg gruer meg skikkelig til morgendagens PT-time! Jeg klarer ikke å bøye meg ned nå, og håper virkelig det blir bedre til i morgen. Ellers kommer PT-timen til å bli særdeles vond! Nå koser jeg meg med favorittkveldsmaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 8. april 2011 #623 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Dagens trening -25 min PT-time: underkropp -20 min RYP-styrke: overkropp Er så gøy med PT! Anbefales på det varmeste Jeg er som sagt dødsstøl. Jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg nesten gråter når jeg må bøye knærne. Derfor gruet jeg meg veldig til dagens PT-time. Og jeg hadde all grunn til det, for det var fryktelig vondt! Følte at jeg ikke fikk gjort mitt beste, pga stølheten. Men håper at ikke treningen var bortkastet likevel PT ordner alt for meg, så jeg glemmer å følge med på antall kilo, repetisjoner og sett, men skal prøve å oppsummere (det jeg tror). Trening med PT: underkropp Beinpress: 90 kg x 8 (3 sett) Bulgarsk utfall: uten vekter x 8 (1 sett), 10 kg (per hånd) x 8 (1 eller 2 sett, husker ikke) Beintrening i slynge: 8 rep (3 sett tror jeg) Dette var gøy! Magetrening i slynge: 8 rep (2 sett) Dette var også gøy! Lårcurl: 22,5 kg x 8 (3 sett) RYP-styrke: overkropp Skråbenk med manualer 7 kg x 12 7 kg x 12 7 kg x 8 Sittende roing Hater denne øvelsen, vil finne en annen ryggøvelse! Arnoldpress med manualer Ville ikke pga svetteflekker Sittende bicepscurl 6 kg x 12 6 kg x 12 6 kg x 12 Triceps nedpress i kabelapparat 18 kg x 12 18 kg x 12 18 kg x 12 Planken Trente mage med PT, så droppet planken Digg å være ferdig med treningen, er helt pudding i kroppen nå Kjøpte nytt pulsbelte i dag! Endelig Har egentlig ikke råd, men måtte bare. Treningen blir så mye gøyere med pulsklokke. Håper jeg får testet den ut i helgen, men jeg jobber både lørdag og søndag I kveld skal jeg på vors, men skal jobbe i morgen så blir en alkoholfri og tidlig kveld Endret 8. april 2011 av -Sarah- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 8. april 2011 #624 Del Skrevet 8. april 2011 Så gøy! Har også lyst til å prøve PT God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 8. april 2011 #625 Del Skrevet 8. april 2011 Seriøst, når helgen kommer så får jeg DET søtsuget!! Jeg må holde ut til i morgen da hvertfall. Eller, det blir sikkert noe snæks på vorset i dag Nå har jeg ordnet meg og klar for å bli hentet, jippi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 8. april 2011 #626 Del Skrevet 8. april 2011 Du er sterk i beina! Tar man i litt mer med PT, kanskje? Jeg kan bare snakke for meg selv, men ser jo at jeg er mye sterkere enn jeg trodde nå som jeg har en treningsinteressert fyr stående helt innpå meg og pushe Synes for øvrig du skal prøve roing med stang God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 8. april 2011 #627 Del Skrevet 8. april 2011 Wow, har du blitt sterker ei beina eller? Du tar vel en del mer nå enn du gjorde før, (og jeg husker da vel ikke helt feil) Høres jo ut som at PT-timene pays off! Høres faktisk litt fristende ut selv Bein- og magetrening i slynge, hvordan gjør du det? Tipper det utfordrer balanse og koordinasjon veldig? Tungt mao? Her er det helgekos med sprite zero Goo helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 9. april 2011 #628 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg er absolutt ikke sterk i beina! Tror ikke PT har vært borti et lignende tilfelle som meg Men jeg pusher meg definitivt mer med henne ved min side. Hun lar meg få slippe å ta dype utfall og beinpress, for da kompenserer jeg med å ta knærne sammen, og det er ikke bra! Men etterhvert må jeg klare dype også. Med unntak av 6 ukers RYP i høst har jeg aldri trent styrke før, så det sier seg selv at jeg ikke eier muskler i beina Violet Hill: Hvordan roing med stang? Hjelper skikkelig med noen som pusher oss ja! Lettere å takle smerten da Kommer til å bli sykt nedtur å trene uten PT. Eneste løsningen på problemet er å få meg kjæreste. Plan. loxodonta: Jeg har ikke gjort disse øvelsene før, så har ikke noe å sammenligne med. Men jeg har definitivt ikke blitt sterkere.! Men bedre skal det bli Magetrening i slynge utførte jeg slik, og dro knærne inntil magen, og ut igjen. Beintrening i slynge utførte jeg slik, og dro til meg føttene under rumpa (om dere skjønner) mens jeg holdt hofta så høyt opp jeg kunne hele tiden. Balanse ja, det mangler jeg Har vært på jobb i dag, skikkelig mye å gjøre! Kjøpte med meg godteri hjem (eh, 730 gram) Spisedagen i dag ja. Blir risgrøt til middag Jobbdag i morgen også, og vet at det blir en superlang dag, så vet ikke om det blir trening i morgen heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 9. april 2011 #629 Del Skrevet 9. april 2011 PT høres fint og fælt ut. Synes du er flink som kommer i gang igjen, og synes også det ser ut som du er sterk i beina. God lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 10. april 2011 #630 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg får ikke sett på videoen, men tror det er sånn her! Jobbehelg krever litt godteri, altså. Det skal jo være litt stas med helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 10. april 2011 #631 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Takk for link! Skal forhøre meg om ryggøvelser Er helt utslitt etter jobben i dag! Skal ligge på sofaen frem til leggetid, så det blir ingen trening i dag Skulle gjerne ha tatt en kardioøkt til denne uken, men men. Oppsummering av ukens trening Mandag: 45 min PulsSpinn Tirsdag: 25 min PT-time (underkropp) Onsdag: 30 min RYP (overkropp) Torsdag: 30 min jogging (9,5 km/t) Fredag: 25 min PT-time (underkropp) + 20 min RYP (overkropp) Endret 10. april 2011 av -Sarah- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 11. april 2011 #632 Del Skrevet 11. april 2011 (Sarah e tebage!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 11. april 2011 #633 Del Skrevet 11. april 2011 Hvordan ser denne ukens treningsplan ut, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 11. april 2011 #634 Del Skrevet 11. april 2011 Uff, jeg sliter virkelig med overspising Lørdag, søndag og hittil i dag har tatt helt av. Er ikke sulten i det hele tatt, men propper i meg alt jeg finner! Hvordan i alle dager skal jeg bli kvitt dette problemet? Ukens trening, hm. Blir nok 2 styrkeøkter og 2 kardio Reiser til syden rett etter jobb på lørdag, så må få unna treningen før den tid Noe slikt kanskje: Mandag: Vet ikke om jeg får tid i dag Tirsdag: PT-time og RYP Onsdag: Jogging Torsdag: Spinning Fredag: PT-time og RYP Lørdag: SYDEN!! Må jo få testet pulsklokken snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 12. april 2011 #635 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg er så kvalm i dag!! Ligger i sengen og krysser fingrene for å bli bedre snart. For i ettermiddag har jeg nemlig PT-time. Lurer på om kvalmen kan komme av de siste dagers matinntak. Har spist 3000-4000 kcal daglig de siste 3 dagene Tror jeg må finne ut av hvorfor jeg overspiser sånn innimellom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 12. april 2011 #636 Del Skrevet 12. april 2011 Er sååå misunnelig for at du skal til syden! Tenk så utrolig digg det blir Hehe, ikke stress med "overspisingen" da, da blir det sikkert bare enda verre. Finnes det ikke noe frukt med sinnsykt lite kcal eller noe, som du kan ha for hånden og heller småspise på? (Eller kanskje dette bare er ønsketenkning fra min side, hehe..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 12. april 2011 #637 Del Skrevet 12. april 2011 Dagens trening 25 min PT: underkropp Beinpress: 90 kg x 8 (3 sett) Bulgarsk utfall: 10 kg vektskiver x 8 (2 sett) Lårcurl: 22,5 kg x 8 (1 sett), 24,8 kg x 8 (2 sett) Beintrening i slynge: 8 (3 sett) Nok en bra, men vond PT-økt! Utfall er det verste som finnes! Den er til og med værre enn beinpress. Den er faktisk så vond at tårene presser på Tok 15 min sol etter trening, digg Neste PT-time er på fredag, og da skal vi ta kroppsanalyse på meg Vet at det ikke er så presist, men det er inkludert i PT-prisen, så da takker jeg ikke nei Blir spennende å se hvor høy fettprosent jeg har! Nå skal jeg lage meg kveldsmat Overspisingsdagene er overstått for denne gang. Deilig å være tilbake i normale kostholdsrutiner, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 13. april 2011 #638 Del Skrevet 13. april 2011 Endelig har beina begynt å venne seg til styrketrening! I dag klarer jeg nemlig å gå normalt! Dagens trening 35 min jogging på 9,5 km/t (+ opp-og nedvarming) Pulsklokken virket perfekt Den viste: Gj.snittspuls: 160 Makspuls: 175 Kcal forbrent: 349 Pulsen lå som regel på 165-170, men oppvarmingen trakk ned gjennomsnittet Var ganske tungt å jogge i dag. Vondt i både lår og ankler, så sier meg fornøyd med 35 min. Hadde jo håpet å klare 45 min snart! Men det får jeg prøve på etter påske. Planen var forsåvidt å trene styrke overkropp før joggingen, men det var så mange gutter der, så jeg turte ikke Seriøst, hvorfor må de okkupere det området?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 13. april 2011 #639 Del Skrevet 13. april 2011 Det er vondt å springa dagen etter tung styrke på beina. Det blir sikkert lettare etter kvert når beina blir meir vant til styrketreninga, men for min del funker det i alle fall ikkje å springa etter beindagen (jogga fem minutt til oppvarming i dag- og det var dobbeldøden etter gårsdagens økt!). Synd å høra at du plages med maten. Men 3-4000 kalorier er ikkje veldig mye mat, det spørs jo ka du et resten av veka. Ligger ein for lavt kan ein fort få behov for å stappa innpå, spesielt i helgene. Ååååh, sydensol...høres herlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 15. april 2011 #640 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Ble ingen trening i går, var for lat Åh, er så lei av å være umotivert! Satser på at en uke i solen bringer frem inspirasjon Mim: Merket at jogging var meget tungt dagen etter beintrening ja! Men på kardiofronten står det mellom spinning og jogging, og spinning går definitivt ikke an med sure bein Jeg må finne et kosthold som jeg klarer å holde meg til 6-7 dager i uken, vanskelig altså!! Men kan ikke fortsette sånn hvertfall Dagens trening 25 min PT: underkropp Beinpress: 100 kg x 8 (3 sett) Lårcurl: 29,3 kg x 8 (3 sett) Beintrening i slynge: 8 (3 sett) Hadde en bosu(?)ball under overkroppen på de to siste settene, for å utfordre balansen Bulgarsk utfall: 10 kg vektskiver x 8 (2 sett) Sparte godsakene til slutt ja!! Venstrebeinet sliter ekstremt på denne Var ikke støl i dag, så da gikk det bedre! Men føler likevel at jeg ikke klarer å presse meg maksimalt. Det brant i musklene, og det gjør så vondt så vondt!! Men tror absolutt at det er bra trening altså, må bare klare å trosse smerten enda mer neste gang Tok en kroppsanalyse også, her er resultatene: Vekt: 55,9 kg Fettprosent: 26,8 % Muskelmasse: 38,4% Veldig overrasket over vekten. Eller nei, er jo ikke det, for har spist ekstremt mye i det siste. Men vekten er for høy. Fettprosenten er også for høy, og muskelmassen er for lav. PT var litt mer fornøyd enn meg, men hun har ikke sett meg uten klær, så hennes meninger telles ikke. Men uansett var vi begge enige om at jeg har et greit utgangspunkt, og et stort potensiale Endret 15. april 2011 av -Sarah- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå