Gjest -Sarah- Skrevet 29. mars 2011 #601 Del Skrevet 29. mars 2011 Ferdigtrent er beste følelsen ever! Nå kom snøstormen, så er glad jeg slipper å gå mer ut i dag Jeg bor også alene, så kaster forsåvidt i meg maten foran tv'n Men det er herlig å kunne spise det jeg har lyst på uten å ta hensyn til andre, og jeg kan gjerne spise det samme hver dag i flere uker. Det hadde nok andre protestert på, haha. Jada, må innbille meg at det er best å være singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 29. mars 2011 #602 Del Skrevet 29. mars 2011 Fullstendig middagsfrihet er ein ting som eg av og til savner faktisk, så det er ikkje innbilning! Nyt ferdigtrent-følelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 30. mars 2011 #603 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg er veldig sær på middagsfronten, vil spise når jeg vil og hva jeg vil, så stakkars min fremtidige kjæreste Dagens trening 40 min jogging (+ opp-og nedvarming) Spiste frokost kl 7.30, og kl 8.30 trasket jeg bort til senteret i solskinn. Snøen ødelegger for vårfølelsen da Jogget på 9,5 km/t i 40 minutter, rekord! For de fleste er dette sikkert kjempesakte og altfor kort tid, men jeg må jo starte et sted Neste gang håper jeg å klare 45 min, og til slutt 60 min! Sluttmålet mitt er å klare 60 min på 10 km/t. Jeg klarte ikke å løpe sammenhengende altså, men hvert 10. min tok jeg 15-30 sek drikkepause. Da gikk tiden mye fortere Nå skal jeg gjøre statistikk resten av dagen. Vil ikke! Så blir det pita med kylling og grønnsaker til middag, det gleder jeg meg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 30. mars 2011 #604 Del Skrevet 30. mars 2011 Så flink du er! Jeg har ikke løpt på over en uke, har skikkelig dårlig samvittighet Men i dag blir det trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 30. mars 2011 #605 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg har syndet Har ikke spist godteri på 1,5 uke (happy). Så var jeg på expert i dag, og der var det karameller. Jeg tok 1. Så sa mannen at de var så gode at jeg måtte ta en til. Så jeg tok 2 Viljestyrken bare forsvant et øyeblikk. De var så sykt gode. Og jeg har ikke gjort statistikk i dag. Har vært ute i solen med en venninne. I Trondheim er det nemlig knall sol og helt blå himmel i dag. Det må nytes Nå blir det pita her i heimen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 30. mars 2011 #606 Del Skrevet 30. mars 2011 Synes ikke du skal gi deg selv dårlig samvittighet over to karameller altså! Jeg er stolt over at jeg klarte å motstå kakestykke på jobb i dag (oreokake!), men så skal de sies at det er tredje dagen med kake på under en uke, og at jeg ikke var like sterk de andre dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 31. mars 2011 #607 Del Skrevet 31. mars 2011 Neida, ikke dårlig samvittighet sånn sett, men mest fordi at når jeg spiser godteri så får jeg sånn søtsug i lang tid etterpå. Men nå har jeg planlagt smågodtkalas på lørdag Hvor mye kan 1 spisedag utgjøre egentlig? Dagens trening 75 min spinning Jeg prøvde noe nytt! Og det var pain! Jevnt høy puls i 75 min. Har ikke prøvd noe annet PulsSpinn, så visste ikke hva jeg hadde i vente. Turte aldri å ta helt av, i fare for at det skulle vente noe enda værre rundt neste sving Helt skjelven da jeg kom hjem, så nå knasker jeg frukt og nøtter. Så må jeg komme meg i dusjen, for makan til svetting! I morgen skal jeg jobbe. Funderer på om jeg skal trene styrke før jobb Veeeeldig tidlig da Få se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 1. april 2011 #608 Del Skrevet 1. april 2011 Vel.. Våknet kl 5.55, men jeg ville ikke på trening Angrer nå da! For jeg orker ikke å trene nå etter jobb heller. Konklusjon: ingen trening i dag Dårlig samvittighet. MEN! Jeg klarte å motstå kake på jobb i dag! Alle tok, bortsett fra meg I kveld blir det reker og sofakos Jobb i morgen, så blir en tidlig kveld da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 2. april 2011 #609 Del Skrevet 2. april 2011 I mange dager har jeg gledet meg til godteri. Men for en nedtur!! Det er jo ikke godt i det hele tatt Det må jeg huske til neste gang jeg får søtsug Har jobbet i hele dag. Var skikkelig duracel-kanin, jobbet sykt fort og effektivt! Kjentes nesten ut som en rolig treningsøkt Må prøve å få til trening i morgen, ellers blir dette en dårlig uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 3. april 2011 #610 Del Skrevet 3. april 2011 Hehe, jeg har hatt en skikkelig usunn helg med masse godteri og alkohol... Hvordan får du forresten endret navn på boka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 3. april 2011 #611 Del Skrevet 3. april 2011 Uff, disse helgene ødelegger så mye!! For å endre navn på dagboken går du tilbake til det første innlegget ditt, og trykker på rediger Det ble ikke trening i dag. Har hatt så vondt i magen grunnet besøk av en viss ufordragelig tante. Denne uken ble ikke så bra treningsmessig Oppsummering av ukens trening Tirsdag: 45 min spinning Onsdag: 35 min jogging Torsdag: 75 min spinning Bedre enn ingenting da Måtte neste uke bli mye mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 4. april 2011 #612 Del Skrevet 4. april 2011 Dagens trening 45 min PulsSpinn Nå må jeg snart få meg en ny pulsklokke! Er så vanskelig å oppnå riktige pulssoner uten klokke. Men ble jaggu meg sliten likevel Er så herlig ute nå! Våren har endelig kommet til Trondheim! Må ta ut sykkelen snart I morgen har jeg PT-time, blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 4. april 2011 #613 Del Skrevet 4. april 2011 Vil også ha pulsklokke! Lykke til på PT-time, du får fortelle oss hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 5. april 2011 #614 Del Skrevet 5. april 2011 Dagens trening 25 min PT-time: underkropp :hopp: Endelig er jeg i gang med PT-timer! Det ble en effektiv time med 4 ulike øvelser: Bulgarsk utfall med vektskiver, Beinpress, Lårcurl og en øvelse med pilatesball (ca sånn). PT er så flink! Jeg hadde aldri holdt ut med den smerten på egenhånd. Etter forrige PT-time (prøvetime) var jeg fandens støl i 5 dager Så håper det ikke tar like lang tid denne gangen før jeg klarer å gå igjen. Må uansett trene overkropp i morgen, og hadde håpet å få til en joggetur også I dag ble det kylling-og pastasalat til middag, nam nam nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 6. april 2011 #615 Del Skrevet 6. april 2011 Dagens trening 30 min RYP-styrke overkropp Skråbenk med manualer 7 kg x 12 7 kg x 12 7 kg x 12 Sittende roing 22,5 kg x 12 22,5 kg x 12 22,5 kg x 12 Arnoldpress med manualer 5 kg x 12 5 kg x 9 5 kg x 8 Sittende bicepscurl 6 kg x 12 6 kg x 11 6 kg x 8 Triceps nedpress i kabelapparat 18 kg x 12 18 kg x 12 18 kg x 12 Planken 60 sek 45 sek 45 sek Endelig klarte jeg å trene før jobb! Det var godt å komme i gang med RYP igjen Er fryktelig støl etter i går, så planken var grusom! Til middag i dag ble det kjøttkaker med ovnsbakte potet-og søtpotetbåter, nam nam Kjøpte meg ny treningsbukse i går Følte meg fresh i styrkerommet i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 6. april 2011 #616 Del Skrevet 6. april 2011 Flink du er! Viktig å belønne seg med nye treningsklær iblant! Er selv på utkikk etter ny treningstights Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 6. april 2011 #617 Del Skrevet 6. april 2011 Takk meelissa Seriøst, jeg blir bare mer og mer støl i lårene for hvert minutt som går! Skjønner nå at jeg aldri i livet kommer til å klare spinning i morgen. Får satse på jogging før jobb. Klarer jeg det mon tro? Begynner å kjenne stølheten komme i armene også, haha! Jeg kommer til å være helt misfoster i morgen Vet dere, jeg klarte å motstå kake på jobb i dag Har blitt flink til å si nei i hverdagen. Nå må jeg bare bli flinkere til å ikke ta helt av i helgene Nå er det tid for kveldsmat: mager kesam med bringebær, hasselnøtter og sukrin + en appelsin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 6. april 2011 #618 Del Skrevet 6. april 2011 åhh Sarah... du er så flink at jeg får kjempedårlig samvittighet! men håper jeg er igang snart igjen... savner det masse! God kveld og god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 7. april 2011 #619 Del Skrevet 7. april 2011 Tusen takk Aurelia, det var snillt sagt Har du en planlagt treningspause? Er du syk? Håper du kommer i gang snart ja, mye gøyere når du også er ivrig Droppet trening før jobb i dag Måtte prioritere søvn, skikkelig trøtt for tiden. Er sååå støl! Herregud, jeg ser ut som en and når jeg vagger meg bortover. En venninne spurte om jeg ville være med på trening senere. Spinning er i hvertfall uaktuelt, så kanskje det blir jogging. Hvis jeg kommer meg opp av sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 7. april 2011 #620 Del Skrevet 7. april 2011 Fy søren, dørstokkmila er uendelig lang i dag!! Halvsover på sofaen, og det spørs om jeg ikke blir liggende her resten av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå