Gå til innhold

Sarahs TreningsBoble!

Gjest -Sarah-

Anbefalte innlegg

Gjest -Sarah-

Hei :vinke:

I helgen var jeg på besøk hos en venninne, kjempekoooos! Så dro jeg til mamma og pappa, og her blir jeg frem til i morgen. Måtte bare hjem litt. Har vært litt vinterdeprimert i det siste, og ikke hatt det så bra. Men nå går det mot vår, så tenker humøret blir bedre! :)

Har lagt på meg. Det merkes veldig godt. Alle klærne strammer! Tør ikke gå på vekten :sjenert:

Så nå må jeg bare skjerpe meg. Slutte å finne på unnskyldninger, og tro meg: dem er det mange av! :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikkje gå på vekta- gå heller på gymmen ;)

Håper du har det bedre. Kjipt å deppa, men no kjem sola. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å skrive akkurat det samme som hun over - ikke vekta, men treningssenteret! En liten nedtur betyr ingenting for sk 2011! :Nikke: God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten time out høres ut som en god ide for deg nå. Håper du koste deg, og at du har en fin helg :)

Husk at ting går fort bare du kommer i gang igjen. BK2011 er fortsatt innen rekkevidde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips.. prøv bikini og sommertøy... og sjekk hvordan det føles. la deg motivere til en stramme kropp - BK2011_ :heiajente: og løp mot treningssenteret.

Du må VILLE for å KLARE... og jeg heier på deg!!

Go!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

God morgen!

Så snille dere er :)

Var hos en venninne forrige helg, så hjemme hos mamma og pappa mandag til fredag, og jobbet i går. Men i dag blir det trening! Herregud, har ikke trent på over 3 uker :sjenert: Skammer meg!

Men nå er motivasjonen tilbake, og jeg skal klare å få bikiniformen! Bare 1 måned til sydenturen, så nå må jeg virkelig ha fokus!

Har bestemt meg for å flytte i sommer :hoppe: Når jeg ikke er lykkelig i denne byen, så skjønner jeg ikke poenget med å være her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med bra avgjørelse. Nei, nettopp, ingen grunn til å bita tenna saman når du kan ha det bedre ein annan plass. Kor går turen?

Håper du koser deg på trening! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Jeg flytter til Bergen :) Prøver lykken der ;)

I går ble det spinning! Vondt og godt :) Men grusomt å trene uten pulsklokke!! Må få kjøpt meg en ny.

Rekker ikke trening i dag. Har trasket mye rundt da, og påført meg vannblemmer på begge beina, au au! Full storm er det også, i tillegg til regn. Så jeg har hatt den slosskampen med paraplyen i dag. Hater vind!! :kjefte:

På torsdag har jeg PT-time! Senteret har gratis halvtimer i mars, så må benytte meg av sjansen :hoppe: Så får vi se om jeg fortsetter med det. Har absolutt ikke råd da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med pulsklokken? :sjenert:

Kult du flytter til Bergen- bor der selv :jepp: Fin by det. Kan hende du blir enda bedre "venner" med paraplyen da :regn: Men en fin dag i Bergen gjør underverker altså- det gjør opp for alle regndagene!

Blir spennende å høre hvordan PT-timen gikk! Om det var verdt det og hvorfor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Pulsklokken min har alltid vært litt ustabil, men nå har den sluttet å virke helt! Har vasket pulsbeltet og byttet batteri i både klokken og beltet. Så jeg aner ikke hva som kan være galt. Forslag? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Dagens trening

45 min PulsSpinn :tommelsmil:

æææ, det var grusomt! Når jeg ikke har pulsklokke så har jeg ikke peiling på omtrent hvilken puls jeg har. Så jeg tok helt av. Etter det tredje draget svartnet det helt! Instruktøren kom bort til meg, skikkelig flaut! Så på siste draget bare syklet jeg rolig :sjenert:

Dagens mat

Frokost: Havregrøt med kanel og sukrin

Lunsj: Brødskive med egg, 1 eple

Middag: Fiskegrateng

Kvelds: Kesam med bær og nøtter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -Sarah-

Dagens trening

35 min jogging (+ opp-og nedvarming)

Deilig å starte dagen tidlig! Klarte nemlig endelig å karre meg opp kl 5.50 :hoppe: Hadde avtalt med to venninner, så da måtte jeg jo ;) Varierte mellom 7, 9 og 10 km/t. Greit fornøyd, ettersom jeg ikke har jogget siden i høst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Kroppen fikk visst litt sjokk av å stå opp midt på natten. Så etter frokost sov jeg i 2 timer! Haha! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest -Sarah-

Jeg hadde PT-time (25 min) i stad! :Hehe:

Det var bra! Og vondt! Hun var en skikkelig tøffing, og der troppet jeg opp med sminke, ordnet hår og fint treningstøy, haha! Kunne dratt rett på fest ;)

Jeg klarer overkropp på egenhånd, så vi fokuserte på bein og rumpe :jepp: Tok 3 øvelser, og trodde jeg skulle knekke sammen på alle! Den første var benpress, så en balløvelse, og til sist utfall med vektskiver.

Hun mente også at jeg (vi) måtte jobbe med hodet mitt. For jeg sa visst hele tiden at 'dette klarer jeg ikke' :sjenert: Vet veldig godt dette da, men klarer ikke ha mer tro på meg selv :sukk:

Så jeg har bestemt meg for å kjøpe noen PT-timer! Har egentlig ikke råd, men må bare prioritere dette. Både kropp og hode har godt av det :jepp: Så da kommer jeg til å trene RYP på overkroppen (på egenhånd), og underkroppen sammen med PT :Hehe:

I kveld blir det sushi-og sofakos med en venninne :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at PT-timen var effektiv! Skal se sommerkroppen du vil ha kommer! :nigo: Imponert over hvordan du står på selv om motivasjonen kanskje ikke er helt til stede.. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Jeg er så støl i dag!! Helt mørbanka i lår og rumpe :Hehe:

Så i dag blir det stillesitting, ettersom jeg har store problemer med å bevege meg ;)

Kos venninnekveld i går, men jeg har funnet ut at jeg ikke liker sushi. Maki går greit, men ingen favoritt det heller. Til dessert lagde vi ovnsbakte eplebiter med kanel og hakkede mandler :)

Endret av -Sarah-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, Bergen? Misunnelig! :mrgreen: Jeg har superlyst til å flytte til Bergen, men får ikke med meg samboeren :(

Eplebiter høres bedre ut enn sushi :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...