Gå til innhold

Når en mann ikke har tid til deg...?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan skal man tolke det? Er det ikke da egentlig bare å finne seg en ny? Det burde vel ikke komme som en overraskelse for mannen? For egentlig er det vel det han vil?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest wild bird

Hvilke grunner oppgir han for å ikke ha tid da?

Min erfaring er at menn som er interessert i en dame, finner tid til å være sammen med henne. Helt generelt, selvsagt. Det kan jo handle om perioder i livet hvor man er ekstremt opptatt, men da bør man jo forklare dette. Ikke bare avfeie deg med at han ikke har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en som var uhyre opptatt av skole, jobb og familien sin. Alle er viktige ting, men jeg og vennene kom så veldig i siste rekke... Hva skulle han med oss liksom?

Han ville heller være med mamman, pappan og lillebroren på hytta enn å feste med venner og meg... Til og med stor fest på 20 års dagen min gikk han glipp av. Da var han 22 år. På tide å kutte navlestrengen kanskje...

Hasta la vista, NEXT! tenkte jeg da, og avslutta forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hvordan skal man tolke det?

Du er ikke viktig for han.

Er det ikke da egentlig bare å finne seg en ny?

Jepp.

Det burde vel ikke komme som en overraskelse for mannen?

Jo, det vil det.

For egentlig er det vel det han vil?!

Nja... Kan hende han vil pule deg og venninna di samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal man tolke det? Er det ikke da egentlig bare å finne seg en ny? Det burde vel ikke komme som en overraskelse for mannen? For egentlig er det vel det han vil?!

Glemte å si at jeg har gjort det slutt da. Når en mann ikke har tid så gidder ikke jeg sitte og vente altså. Og ihvertfall ikke når han ikke engang gidder å nevne hva han skal eller et nytt tidspunkt. Han kommer sikkert til å kontakte meg igjen...men for meg er det endelig slutt. Dette gidder jeg bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en som var uhyre opptatt av skole, jobb og familien sin. Alle er viktige ting, men jeg og vennene kom så veldig i siste rekke... Hva skulle han med oss liksom?

Han ville heller være med mamman, pappan og lillebroren på hytta enn å feste med venner og meg... Til og med stor fest på 20 års dagen min gikk han glipp av. Da var han 22 år. På tide å kutte navlestrengen kanskje...

Hasta la vista, NEXT! tenkte jeg da, og avslutta forholdet.

Ja, nettopp - hva skal han med meg liksom?? Det bør da neppe komme som noen stor overraskelse at kjæresten gjør det slutt. Og det er vel egentlig det de vil også, men de er bare for feige til å se det. Slik tolker ihvertfall jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke grunner oppgir han for å ikke ha tid da?

Min erfaring er at menn som er interessert i en dame, finner tid til å være sammen med henne. Helt generelt, selvsagt. Det kan jo handle om perioder i livet hvor man er ekstremt opptatt, men da bør man jo forklare dette. Ikke bare avfeie deg med at han ikke har tid.

Han husker aldri noen ting.....sender de samme sms hver gang også. Sender sikkert de samme til en ny dame hver kveld. "Kanskje i kveld. Ok?" Kanskje betyr nei altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han husker aldri noen ting.....sender de samme sms hver gang også. Sender sikkert de samme til en ny dame hver kveld. "Kanskje i kveld. Ok?" Kanskje betyr nei altså.

Og jeg kan ikke ringe han. For mobilen er slått av og det kommer den til å være til i morgen kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

Han husker aldri noen ting.....sender de samme sms hver gang også. Sender sikkert de samme til en ny dame hver kveld. "Kanskje i kveld. Ok?" Kanskje betyr nei altså.

Og jeg kan ikke ringe han. For mobilen er slått av og det kommer den til å være til i morgen kveld...

Aha, da er jo saken veldig klar. Han får jo sagt masse, uten å egentlig si noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det bare er å finne seg en ny? Det må jo du vite. Det er jo ikke noe man bare kan bestemme seg for. Det er jo følelser inni bilde også, antar jeg? Hvis forholdet er dødfødt, så blir d vel i utgangspunktet dumt å spørre om du skal finne en ny! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du det inn med teskje?

Han er ikke interessert i deg. Kutt all kontakt nuh!

Finn deg en ny som har tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det bare er å finne seg en ny? Det må jo du vite. Det er jo ikke noe man bare kan bestemme seg for. Det er jo følelser inni bilde også, antar jeg? Hvis forholdet er dødfødt, så blir d vel i utgangspunktet dumt å spørre om du skal finne en ny! :)

Grunnen til at jeg spurte er at det jo neppe kan eller burde komme som noen overraskelse på han at jeg nå ser meg om etter en annen mann. Jeg kan ikke se at han skulle ha noen annen grunn til å stenge av tlf. hver helg og ikke komme, men at han bare er for feig til å si det rett ut. Så jeg tenker at det er det han egentlig vil. Og slik skal det bli!

Jeg har lett for å finne meg en ny mann og har lett for å forelske meg...

Selv om han sa han elsket meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger du det inn med teskje?

Han er ikke interessert i deg. Kutt all kontakt nuh!

Finn deg en ny som har tid!

Ja, det er nettopp det jeg tenker også...

JIPPI...jeg er fri til å treffe en ny mann!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier ikke mye, men han har jo fortalt om hun eks dama som han besøkte hver dag i to år, der de spiste middag sammen hver dag, hadde sex hver dag osv..Så jeg tar da et hint, hoho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg spurte er at det jo neppe kan eller burde komme som noen overraskelse på han at jeg nå ser meg om etter en annen mann. Jeg kan ikke se at han skulle ha noen annen grunn til å stenge av tlf. hver helg og ikke komme, men at han bare er for feig til å si det rett ut. Så jeg tenker at det er det han egentlig vil. Og slik skal det bli!

Jeg har lett for å finne meg en ny mann og har lett for å forelske meg...

Selv om han sa han elsket meg....

Jeg tror han elsket deg, når han var nær deg og naken, men at det gikk over når han gikk ut døra, og blomstret opp når han kom inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror han elsket deg, når han var nær deg og naken, men at det gikk over når han gikk ut døra, og blomstret opp når han kom inn igjen.

Jeg er da bare glad for å ha fått høre disse ordene jeg da. For meg betyr ord mye..selv om de ikke er heelt sanne. Og han ville jo også bli samboer med meg. Så kan jeg ihvertfall si at noen har sagt disse tre ord til meg, og villet bo med meg!!

Har også opplevd frierier tidligere...

Aldri så galt at det ikke er godt for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da bare glad for å ha fått høre disse ordene jeg da. For meg betyr ord mye..selv om de ikke er heelt sanne. Og han ville jo også bli samboer med meg. Så kan jeg ihvertfall si at noen har sagt disse tre ord til meg, og villet bo med meg!!

Har også opplevd frierier tidligere...

Aldri så galt at det ikke er godt for noe.

Tror du han har begynt å få litt sjans igjen på x-dama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du han har begynt å få litt sjans igjen på x-dama?

Hehe. Ja, han kom jo nærmest ut av hennes bolig da jeg traff han en dag...Spurte om han hadde vært hos eks dama. Men neida, det hadde han OVERHODET ikke vært..Han bare går rundt tidlig en lørdag morgen han vet du. Haha.

Det er bra jeg er romantisk og lever for de gode ordene..og lett forelsker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja, han kom jo nærmest ut av hennes bolig da jeg traff han en dag...Spurte om han hadde vært hos eks dama. Men neida, det hadde han OVERHODET ikke vært..Han bare går rundt tidlig en lørdag morgen han vet du. Haha.

Det er bra jeg er romantisk og lever for de gode ordene..og lett forelsker meg.

Jeg tror han elsker dere begge to av hele sitt hjerte, og har et tidsfordelingsproblem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...