Gå til innhold

Jeg gjorde noe dumt..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igår var jeg ute på byn, møtte en fyr som jeg har hatt ett godt øye til veldig lenge. Vi fant ett hotellromm og gikk inn og rota. Begge var ganske fulle..

SÅ har jeg kjæreste da.. Og jeg vet ikke hva jeg skal si til han. Om jeg skal si det i det hele tatt! Han er i militæret\bodø for tiden og om jeg sier dette mens han er der oppe så vet jeg ikke hva han kommer til å gjøre, eller hvordan han kommer til å takle det.

Kan noen si meg hva jeg skal gjøre? Eller hva jeg ikke skal gjøre? Ødelegger jeg hele forholdet våres nå?

Jeg vil bare glemme det som skjedde! Jeg har ikke tenk å gjøre det på nytt, og jeg og kjæresten min har vert sammen i 1 1\2 år nå, og jeg har virkelig ikke lyst å ødelegge det. Ja jeg vet dette var jævlig dårlig gjort av meg, men det bare skjedde...

Vet ikke om jeg klarer å fortelle han det :( Verste er at veninnen min vet det også, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det riktige er seffølgelig å si det.. men dere bare rota? på et hotell rom som dere leide for kvelden? okei. uansett det mest riktige vil være å si det. Det er jo feil å rote med en annen fyr å la han ta på deg, noe som egentlig tilhører en annen også. Men klining vil jeg si er lettere å tilgi enn viss hans pølse har vært inni deg. Men det nytter jo ikke å skylde på alkoholen, å ting bare sjer ikke, det var ikke akkurat så du datt oppå fyren sine lepper, å så hang strengene deres fast å så måtte dere leie hotell rom for å komme laus igjen. du ble fristet (som er menneskelig) å klarte ikke helt å kontrollere deg, men en slik situasjon er jo lett å unngå, det er bare å si: du er kul, men jeg har type, snakkis. Men viss du skal gjøre det som er mest rett må du være ærlig, selvom det er jævlig hardt. Men ikke det at du har hatt et godt øye til fyren, det kan du faktisk bare glemme å si. vet typen din hvem han her er? viss det er ingen sjangs for at han finner ut av hva som har skjedd er det kanskje best å la være, så lenge du ALDRI MER gjør det igjen eller kontakter denne her fyren å glemmer at han eksisterer. Eneste sjipe er jo om det går rykter eller om venninnen din evt. sier noe. da har man en case :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bare skjedde? Nei det skjer ikke bare helt uten videre! Du har faktisk en hjerne, og ved å bruke den kan du bestemme hva du skal og ikke skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde si det. For slike ting har en tendens til å komme ut til slutt uansett. Og da er det mye bedre at han vet det fra deg, enn et rykte.

Også får han jo valget om han vil tilgi og stole på deg igjen, eller gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den første setningen din vært litt annerledes, hadde svaret mitt blitt "nei, det er ingen grunn til å fortelle". Dersom dette hadde vært en one-time ting hvor du var litt full, endte opp med å kline med en helt tilfeldig fyr uten videre, ja..da hadde det vel ødelagt forholdet mer om du hadde sagt no, og sjansen for at det hadde kommet ut til slutt hadde vært mindre, og du ville sannsynligvis ikke gjort det igjen. Men du sier at dette er en fyr du har hatt et godt øye til over en lengre periode!? Ergo er dette ikke en helt tilfeldig fyr. Det viser jo at du har satt deg selv i en posisjon hvor du har endt opp sammen med en fyr du kanskje var litt betatt av, og du grep sjansen som tilbød seg mens typen din var langt vekke. Du blokkerte typen din ut av tankene dine for et øyeblikk. Da er det med intensjoner at det skjedde. Da er det DIN feil, ikke alkoholen, i og med at du har hatt et godt øye til fyren fra før av.

Hvis du har latt deg selv falle for en annen, eller bli betatt av en annen mens du har kjæreste burde du ha visst bedre enn å dra dit denne personen var, og å sette deg selv i den posisjonen. Så ja, si dette til kjæresten din for all del og ta konsekvensene av dine handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du burde si det. Sett deg selv i hans situasjon. Ville du ikke vite det og så få muligheten til å velge hva du vil med din egen fremtid?

Det er verre av deg å gå rundt å lure han til å bli i forholdet enn det du gjorde i utgangspunktet.

Kanskje han tilgir deg også. Også kommer dere videre begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En jeg var sammen med før og jeg hadde engang en samtale tidlig i forholdet om hvor mange vi hadde hatt sex med. Vi sa antall og fornavn til personene og var ferdig med det.

En liten stund etterpå, så var det en jente jeg kom i snakk med på Nett, og etter at hun hadde sjekka gjennom bildene mine jeg hadde lagt ut sa hun "åja, han der har jeg ligget med" til bildet av han daværende typen min.... Hun hadde ikke vært i lista som han hadde gitt meg, så jeg syns jo det var litt rart, men det viste seg bare at han hadde ungått og fortelle det..

Poenget mitt er at det finnes mange måter han kan finne det ut på, og da er det vel bedre at du sier det, enn at han får høre det av noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Etterpåklokskap

Etterpåklokskapen lenge leve. Det gode trygge forholdet er nok over. Slikt klarer man ikke å holde hemmelig, uten at det går på utover forholdet på en eller annen måte før eller senere.

Prøver ikke å være pessimistisk, men sjansene for at du er i riktig forhold er liten når du fant det nødvendig å være utro.

Det finnes mirakler, men begge må til syvende og sist leve med det faktum om utroskap er noe som kan skje igjen. Gjort det 1 gang, da er det 100 ganger lettere å gjøre det igjen. Prøver ikke å generalisere, men seriøst, når man er utro, da bør man være flink å forlate forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør fortelle det til han, hvertfall om du har tenkt å tilbringe ditt liv sammen med han. Åpenhet og ærlighet er veldig viktig i ett forhold.

Jeg har selv vært utro, bare kyssing altså. Fortalte dette til samboer dager etterpå. Jeg vet at hvis jeg ikke hadde sagt noe så hadde det ødelagt meg, for hadde aldri klart å gått å bært på noe sånn. Dessuten så er det bedre han får vite det av deg enn feks noen andre..

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du i ett forhold men en person du virkelig elsker har du ikke "ett øye til" andre personer..! å man kliner ihvertfall ikke med dem!

Det virker på meg som du ikke er 100% dedikert til kjæresten din.. å du burde i aller høyeste grad fortelle ham det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...