Gå til innhold

Betina's reise gjennom livet vol.2


Betina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:helen:

Nei, bare slappe av å spise masse godis og bli skikkelig feit :hoho:

Du har heller ingen planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og! :fnise:

Popcorn og iskald cola :popcorn: Yummy!

Nope har alene kveld i kveld, mens sambo er ute med kompisene...

Deilig å slappe av litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske min og var ute! :jepp: Det er ikke til å stikke under en stol at det er godt å være hjemme alene og slappe av! Det er så kooooos :hjerte:

Jeg har i allefall en iskald colaboks og et nytt "potetgull" jeg ikke har sett tidligere. Onionrings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, den var fin. Litt løsere ja? Det ville jeg også valgt. Jeg tenker kanskje de har noe sånt på de klassiske kjedebutikkene? H&M, Cubus, Kappahl, Bik Bok, Lindex. Vero Moda kanskje?!

Jeg også skal til seters og gjøre meg fet :hoho: Chips MED dip, kakao MED krem! :)

Edit: Dip med to eller 1 p??? :klø:

Endret av Alyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm jeg så de i butikken i dag, men turte ikke kjøpe dem, var redd for de var for kvalmende..

Var de gode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er godt å høre at det ikke bare er meg som inntar en million kalorier i kveld ! :hoho:

Jeg er litt bakfull i dag, så jeg syntes de var kjempegode (men kanskje litt rar) :jepp: !!

Vero moda, H&M og Cubus har flere sånne "omgjengelige" skjorter og topper som man kan ha belte i livet i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei her kastes det innpå :fnise: Har mensen rett rundt hjørne og da kommer suget :fnise:

Ja får ta meg en tur rundt i byen og se hva jeg finner. Vanligvis shopper jeg nesten bare i London..men kan ikke reise dit nå siden jeg ikke er på talefot med pappa.. :sukk: så da får jeg vel klare meg med det jeg finner her tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, London!

Pleier å reise dit uten en far jeg ;) Man trenger ikke de for å komme seg rundt om i livet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei jeg reiser ikke med ham...(my bad) han bor der! Så jeg er vel litt bortskjemt med gratis flyreise, kost og losji..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

London er stort; du finner fort et lite billig hotell og en billig flyreise. Og det er såpass stort at du neppe møter han på Oxford street liksom! ;)

Ikke la sånne ting hindre deg i å :hjerte: London!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja.. har aldri bodd på hotell i London. Har bodd der selv også, så det er på en måte mitt andre hjem.. Også har jeg ikke råd til det heller, i og med at jeg vet hvor mye jeg shopper for når jeg er over :sukk:

Pytt pytt! Han får nok dårlig samvittighet en dag og tar kontakt selv, så da kan jeg vel ta turen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje jeg må skaffe meg en god gammel sparegris...

Merkelig når man er vant til ting og bryte mønsteret..

Men over til noe hyggelig!

Noen favoritt shoppingsteder i London?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer over en ny favoritt hver gang jeg er der! :nigo: Det er alltid en liten en som man har oversett tidligere. Og der finner man alle fantastiske ting!

Ah! Det er min favorittby over alle :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og vært i Liverpool! Det er og en herlig by! Har ikke vært i York, men har en snikende følelse av at jeg ville digget den byen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...