Gjest Mahareth Skrevet 30. september 2010 #21 Del Skrevet 30. september 2010 Ny bil Håper du har en fin dag i dag, Betina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. september 2010 #22 Del Skrevet 30. september 2010 Er du ute og råner nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er du ute og råner nå da? Heheh Ja vi var det! Kjørte rundt og viste den til hele familien Og det var en ubeskrivelig følelse!Så kjekt med ny bil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. oktober 2010 #24 Del Skrevet 1. oktober 2010 Men det er bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #25 Del Skrevet 2. oktober 2010 Har vært ute å cruset i bilen helt alene for første gang og det var gøøy! Love it, love it looooove it!! Har jobbehelg denne helga og er egentlig ikke i form.. Tror jeg brygger på en influensa Så, det er egentlig det værste jeg vet med mitt yrke. Det å behandle andre som er syke når man ikke har overskudd til det, og egentlig skulle gitt all omsorgen til seg selv... Men men skal vel alltid komme gjennom det på et vis. Vi er så flinke å ta vare på hverandre på vår arbeidsplass, og det er noe jeg setter stor pris på med mine kollegaer! Så jeg får vel våkne litt med en også få i meg litt frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. oktober 2010 #26 Del Skrevet 2. oktober 2010 God bedring, lille venn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 2. oktober 2010 #27 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kjedelig å gå og føle seg småsyk, spesielt når man har jobbehelg... Håper du har en fin dag og en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #28 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg er frisk og rask igjen! Heldigvis En annen sykepleier ga meg noe heksebrygg hun hadde kjøpt i USA Og det funka helt supert. Så helga føyk avgårde! Super travelt på jobb siden alle blir så syke i helgene av en eller annen grunn... Nå sitter jeg på jobb nok en gang og gleder meg til min tur å ha helg! Det skjer på torsdag kl15.00 Også helgen etterpå setter vi snuten mot syden igjen!! Det skal bli supert! Herlig å være brun når ingen andre er det Så jeg har mye kjekt å se fram til heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 4. oktober 2010 #29 Del Skrevet 4. oktober 2010 Godt du ble frisk for! Veldig fint å ha langhelg etter å ha hatt jobbehelg, det er velfortjent og sabla motiverende! Og så så herlig å ha ferie å se frem til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. oktober 2010 #30 Del Skrevet 4. oktober 2010 Dette var en skikkelig fin post å lese, Betina! Kjenner jeg blir litt misunnelig på deg som skal til Syden, men det har du virkelig fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #31 Del Skrevet 5. oktober 2010 Takk til dere søte kvinner :rødme: Ja det skal bli herlig med ferie Da blir det sol, varme og paraplydrinker på høyt nivå I dag kjørte jeg bilen til jobb for første gang! Det gikk strålende, men var litt halvredd siden det var mørkt og gufsevær Hver gang jeg møtte innsnevring på veien og en annen bil i møte satt jeg: "Oj oj oj oj pass deg nå, paaaass deg nå", men ingenting skjedde med bilen heldigvis. Har kort dag i dag, ferdig i 13 tiden, også er det massasje igjen Såå deilig! Ellers har jeg ikke snakket med pappa på 6 uker Det føles ganske rart, men godt på samme tid. Jeg lurer jo selvsagt på hvordan han har det, men det er godt å ikke gå rundt å bekymre seg for ham daglig. Så får vi se hva tiden bringer....kanskje han ringer en dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 5. oktober 2010 #32 Del Skrevet 5. oktober 2010 Du fortjener virkelig massasje også Ta vare på den biten som synes det er litt godt å få fred fra din far, Betina. Du skal nemlig ikke ha dårlig samvittighet for dette. Det er ikke sånn at alle har rett på kontakt med sine barn. Når kontakten gir deg mer vondt enn godt (for ikke snakke om bare vondt og ingenting godt) så er det du som har rett til å slippe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. oktober 2010 #33 Del Skrevet 5. oktober 2010 Må bare si meg helt enig med Mahareth Kos deg, Betina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. oktober 2010 #34 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Betina! Har sett deg inne hos de andre dagbokjentene, også hadde du så mange fine pusekatter både på tickere og avataren din, så jeg bar emåtte snike innom Også hadde du så artig måte å skrive på, så nå har jeg lest det som er å lese Likte boka di jeg, og gratulerer så mye med ny bil! Jeg for min del liker stoooore biler (skulle helst hatt en dodge ram, eller hummer om jeg hadde hatt råd ) så kunne ikke helt skjønne at dere gikk for en golf, men smaken er jo som baken! hihi! Spennende at du jobber på legevakt da! Da har du og jeg sikkert mye til felles, nemlig klientellet på jobben Neida, men på en slik plass som jeg jobber må vi dessverre ringe legevakt både titt og ofte.. Nei, nå prater jeg meg bort i boka di.. Håper du har en fin dag! Endret 6. oktober 2010 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #35 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Åh så søt du er da Envy :rødme: Skriver så mange fine ting til meg at jeg blir nesten litt flau hihi.. skal du være! Store biler? No no...ikke her i gården! Jeg syns golfen er stor jeg hahaha! Store biler er jo veldig fine da, men hadde ikke turt kjøre dem. Er ganske pysete av meg! Også blir det mest bykjøring, så derfor var dette drømmebilen for oss Skrivemåten mi har jeg faktisk ikke tenkt over før du nevnte det nå Jeg bare skriver akkurat det jeg tenker jeg, så koselig at du likte det da Hmmm å ble jeg veldig nysgjerrig! Hvor jobber du? Endret 6. oktober 2010 av Betina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #36 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Våknet i dag av at det høljet ned og blåste som bare det! Jeg er ikke fan av sidelengs regn! Dautrøtt og sur ønsket jeg helst å sette meg i den gode tørre bilen med vindusviskere som virker! (Ikke daglig kost i denne hustanden ), men sambo trengte bilen i dag! Så i fullt regntøy syklet jeg de 3 km til jobb. Halveis ble hele setting så komisk at jeg begynte å le med meg selv. Det regnet sånn at jeg ikke så noen ting, fikk alt i fjeset, så jeg satt der og myste! Fikk ihvertfall skylt søvnen ut av øynene Samme skjedde på hjemveien, men nå sitter jeg heldigvis tørr og god i stua, med stearinlys og gufseværet godt stengt ute! Pus 1 og 2 har vært hos dyrlegen sammen for vaksinasjon og helsekontroll. Det gikk ikke smertefritt for seg! Lille pusejenta hylte litt, men ble fort så opptatt av å se seg om i bilen at hun roet seg. Han pus derimot skrek og hylte så mye at jeg var redd han skulle hyperventilere. Så til vi skal flytte neste år har vi allerede beroliggende tabletter i hus! Verken vi eller pus kan ha det sånn på biltur Endret 6. oktober 2010 av Betina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. oktober 2010 #37 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg kommer sterkere tilbake siden. Trøtt nå Håper du har hatt en fin dag, Betina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. oktober 2010 #38 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Hmmm å ble jeg veldig nysgjerrig! Hvor jobber du? Takk for velkomst, koselig! Jeg jobber i rehabilitering, på et slags "hjem". Samme skjedde på hjemveien, men nå sitter jeg heldigvis tørr og god i stua, med stearinlys og gufseværet godt stengt ute! Så til vi skal flytte neste år har vi allerede beroliggende tabletter i hus! Verken vi eller pus kan ha det sånn på biltur -så koselig med stearinlys og varme inne, og uvær ute! Når det gjelder beroligende til katt har jeg personlig en veldig dårlig erfaring. Min lille puseprinsesse fikk nemlig beroligende da vi tok henne med på påsketur på fjellet. Ga henne tabletten og reiste avgårde i god tro. Hun er vanligvis ganske rolig på bilturer, men vi tenkte likevel det kunne være godt for henne å sove og slappe av på en 3 timers kjøretur. I stede ble hun helt omvendt! Hun ble helt rabiat! Styra rundt i buret hele veien, mjauet og bar seg, og prøvde vi å ta bortpå buret for å trøste henne så kom både klør og tenner tvert Virket liksom som hun kjempet med hele seg for å motvirke effekten stakkars! Men selvfølgelig, det kan jo slå ut annerledes på dine to små, og det kan jo være andre tabletter du har fått? Jeg husker dessverre ikke hva vi fikk.. Endret 6. oktober 2010 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 6. oktober 2010 #39 Del Skrevet 6. oktober 2010 Litt av en dag du har hatt, Betina Godt å være hjemme i stua og bare slappe av etter sånne sykkelturer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #40 Del Skrevet 7. oktober 2010 Vet du, Envy..jeg er ikke så fan av beroliggende til pusene mine, og det er siste utvei. Jeg trodde vi skulle klare å la dem bli vant med bilkjøring, men ser ikke ut som det kommer til å skje... Ikke en gang når de kjører med stil i den nye bilen Men dyrlegen sa iallefall at vi skulle prøve det ut en gang før bilturen slik at vi visste hvordan de reagerte og hvor lang virkning de hadde av det. Så vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå