Betina Skrevet 25. september 2010 #1 Del Skrevet 25. september 2010 Ny dagbok, ny start! Har savnet å skrive dagbok, men livet har vært så kaotisk i det siste at jeg har ikke fått tid! Mye har forandret seg siden sist jeg skrev dagbok. Er endelig tilbake i 100% jobb! Har fått meg en ny og bedre jobb, nemlig legevakten. En lærerik og spennende jobb, hvor det ikke er belastende for de stakkars armene mine i det hele tatt! Jeg storkoser meg om dagen! Ellers har jeg kuttet kontakten med min far for en stund. Orker ikke lenger og ødelegge meg selv pga hans alkoholmisbruk. Jeg tror liksom jeg skal redde hele verden, men ender opp å gå til grunnet selv. Slik kan jeg ikke holde på lenger! Så flink Betina som endelig har satt foten ned og sagt STOPP Jeg og sambo angrer oss ihjel på at vi ikke flyttet til Bergen for å studerer Det skjer uansett neste år! Vi trenger å komme oss bort litt og være litt egoistiske. Gjøre det vi har lyst til! I mellomtiden er vi opptatt med å finne ny bil (noe som viser seg å være ganske vanskelig), jobbe med forholdet vårt som nesten røyk pga min tåpelige "jeg skal redde verden" oppfatning, spare penger til ny leilighet i Bergen og betale ned bilen og ellers kose oss masse i hverandres selskap. Kommer ikke på alt som har hent i livet siden sist, men det kommer nok etterhvert! Ønsker alle en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 25. september 2010 #2 Del Skrevet 25. september 2010 Det er utrolig godt å høre fra deg igjen, Betina. Kjekt å se at du dukker opp i Bergen etterhvert. Jeg tror du kommer til å kose deg. Det høres lurt ut med en pause i forhold til faren din. Man vil jo gjerne redde verden, men man kan ikke leve gjennom eller for andre. Det er viktig å være tro mot seg selv og huske at man har seg selv å ta vare på også. Det kan være vanskelig, men jeg tror det er sunt at dere får litt avstand mellom dere Gratulerer med ny jobb! Høres kjempespennende ut!!! Stå på, Betina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 25. september 2010 #3 Del Skrevet 25. september 2010 Først; VELKOMMEN TILBAKE! Så: Utrolig godt at du velger å kutte negative mennesker ut av livet ditt. Det er ikke alltid slik at det å være i familie med noen veier opp, eller binder deg til dem. Jeg kan tenke meg at det er svært vanskelig, men det er nok verdt det i lengden Gratulerer med 100 % jobb! Veldig godt at du koser deg Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 25. september 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 25. september 2010 Åh helledussen jeg blir nesten litt rørt her jeg...Nå kjenner jeg hvor mye jeg har savnet dere! De gode støttende ordene og de varme, morsomme samtalene! It's good to be back Jeg føler meg litt på det spirituelle plan om dagen Har nemlig begynt å gå til healer. Har vært så desperat etter å komme meg fri fra den onde sirkelen jeg har vært i, at jeg tilfeldigvis dumpet borti denne formen for behandling. Og visst søren gir det resultater! Jeg kan ikke forklare hva hun har gjort med meg, men en eller annen form for prosess er iallefall blitt satt i gang og jeg forandrer meg for hver dag som går. Ikke personligheten altså, men at jeg tørr å gjøre akkurat det jeg selv vil og føler for. Hun har til og med klart å få meg til å ikke bry meg så mye om hva pappa gjør med livet sitt. Og det er stygt å si det, men jeg nyyyter det. I don't care! Han får bare ødelegge livet sitt. Jeg har prøvd å gjøre alt jeg kan for å hjelpe, men når ingentig nytter får han iallafall ikke dra meg med seg ned i det sorte hull! Har faktisk ikke snakket med ham på 1 mnd nå, og det går helt fint! Føler også at mye av det stresset som hadde satt seg så fast i den utslitte kroppen min også er på vei bort. Jeg føler meg roligere og ikke fullt så hissig som jeg til tider kan være. En vidunderlig følelse som jeg forlanger skal bli i kroppen min! Ja se her ja, begynner man å skrive så klarer man nesten ikke stoppe! Men nå må jeg det, for jeg må begynne å forberede den romantiske middagen jeg tenkte å lage til sambo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 25. september 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 25. september 2010 Kjekt å se at du dukker opp i Bergen etterhvert. Ja, vet du! Jeg gleder meg så sinnsykt til å flytte til Bergen nå! Synd at vi ikke gjorde det i år. Me først kom jeg ikke inn på studiet. Så vi tenkte at vi venter 1 år. SÅ ringer de meg dagen etter skolestart og tilbyr meg plass likevel! Da ble jeg lei meg da Vi trenger en ny start et helt annet sted, så jeg tror vi kommer til å storkose oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 25. september 2010 #6 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg er ikke spesielt spirituell av meg, men jeg har også oppfatning av at healing hjelper på et eller annet vis. Det samme med meditasjon. Jeg tror det går på at man fokuserer litt anderledes, og får hjelp til det. Mange ganger tenker jeg at det er bedre enn psykolog, for ofte er det viktigere å slutte å fokusere på en ting, ikke snakke mer om det. Så lenge det hjelper synes jeg du skal fortsette å gå til healeren en stund! En ny start kan ofte være lurt. Det er viktig å følge drømmer, og når drømmene leder deg til skoleplass i Bergen så skal du følge dem! Synd det ikke ble noe i år, men du vet du er kvalifisert ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 27. september 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 27. september 2010 Æsj for en drittdag! Altfor stressende dag på jobb, irritasjon over at man ikke har bil og må sykle og gå overalt, kom hjem til iskald leilighet, og måtte spasere til butikken for å kjøpe mat da jeg var så sulten at jeg svimlet meg avgårde! Blæææ! Og oppi alt dette skal jeg prøve å være hyggelig kjæreste, men det gikk jo rett i vasken siden jeg kom hjem pottesur La denne dagen bli overstått fort! Sånn ellers klarer vi ikke å bestemme oss for bil! Søren at det skal være så vaskelig da. Vi har funnet en vi har lyst på, men det ble plutselig myyyye dyrere enn det vi først hadde tenkt Skulle ønske vi hadde masse penger og bare kunne ta den vi hadde mest lyst på, uten noe problem... Ellers kjenner jeg litt irritasjon over den teite familien min... Vil så gjerne bare flytte vekk nå slik at vi ikke befinner oss i samme by. Har også dårlig samvittighet for at jeg ikke tar meg mer av søsknene mine, men jeg har så lite overskudd at jeg ikke orker Jaja, det var dagens lille utbrudd! Håper resten av uken blir mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. september 2010 #8 Del Skrevet 27. september 2010 La oss håpe på bedre dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. september 2010 #9 Del Skrevet 27. september 2010 Noen dager bare er sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 28. september 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 28. september 2010 La oss håpe på bedre dager! Noen dager bare er sånn Skulle prøve å svare dere i går, men dataen ville visst ikke det. Hang seg opp hver gang jeg skulle poste et innlegg. I dag føler jeg at dagen blir mye bedre enn i går Slutter tidlig i dag og skal på massasje etterpå! Deeilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 28. september 2010 #11 Del Skrevet 28. september 2010 Så deilig! Alltid godt å våkne og vite at dagen blir bedre enn den forrige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. september 2010 #12 Del Skrevet 28. september 2010 Å, massasje! Det høres deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. september 2010 #13 Del Skrevet 28. september 2010 Å, massasje! Det høres deilig ut! --- Dumme, dumme KG! Hvorfor får man ikke poste her da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. september 2010 #14 Del Skrevet 28. september 2010 Å, NÅ funker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 28. september 2010 Forfatter #15 Del Skrevet 28. september 2010 I know! Jeg og hadde problemer å poste i går, så jeg ga opp Massasjen var helt nydelig! Jeg føler meg god og varm i kroppen, og musklene er skikkelig oppmyket! Jeg kjenner jeg har så mye energi at jeg får lyst å begynne med storrengjøring og rydding... Men det kan kanskje vente til i morgen, for da har jeg friii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. september 2010 #16 Del Skrevet 28. september 2010 Så herlig! Fint med litt ekstra energi og deilig med fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 29. september 2010 Forfatter #17 Del Skrevet 29. september 2010 WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi har kjøpt ny bil!! Endelig har vi en helt ny, shiny, kanon fin golf!! Er så glad at jeg hoppet rundt på stuegulvt i går og jublet og sang. <--akkurat slik så det ut.. Merkelig at man blir sååå glad for en bil, men jeg hater å være uten og vi har ønskt oss y bil i 2 år nå, så det var på tide! Ellers sto jeg opp kl 08.10 i dag. Lys våken og full av enrgi. Før klokken var rundet 12 hadde jeg: x 2 tatt bort alle blomstene og gjort verandaen klar for høsten! Etterpå har jeg til alle forsikringsselskaper og fått tilbud på bilforsikring... Det er dyrt å ha bil! Men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. september 2010 #18 Del Skrevet 29. september 2010 Du er jo skikkelig effektiv og flink! Å, lukten av en ny bil er nesten det beste som fins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 29. september 2010 Forfatter #19 Del Skrevet 29. september 2010 Ja det lukter super godt! Sto ikke det på listen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. september 2010 #20 Del Skrevet 29. september 2010 Jooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå