kazcade Skrevet 6. oktober 2010 #181 Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Dyremishandling. Apropos dyremishandling så er noe av det værste jeg ser folk som kjører på dyr for deretter bare la dem bli liggende i veibanen! Hva er det som foregår i knotten på slike? Stopp bilen, sjekk om dyret er dødt og flytt det iallefall ut av veibanen! Ikke moro for noen å finne pus eller fido most til en liten blodflekk med pels på. Fnys! Og er det et vilt dyr, kontakt Viltnemda i kommunen din. Vet du ikke tlf-numret så vet iallefall politiet. Jeg er sinna fordi jeg bare på tur til jobben idag kjørte forbi en most grevling og restene av noens kjære katt! Endret 6. oktober 2010 av kazcade
Lykkelitenen Skrevet 6. oktober 2010 #182 Skrevet 6. oktober 2010 Et lite lokalt irritasjonsmoment er folk som tar 31-bussen i bussrushet om morgenen og som kun skal til Haukeland. Det går en 2er noen minutter før og noen minutter etter (og disse er stort sett aldri full) og det går en egen Haukelandbuss for dere som jobber der, denne er aldri full! Ikke en gang i nærheten. Dere gjør at vi som tar 31 fordi den svinger oppom Montana ikke får plass og må enten vente på neste 31 eller ta en 2er og gå opp bakken, noe som faktisk er et godt stykke om morgenen i pissregnet (spesielt om man har dårlige knær slik som i mitt tilfelle). ARG! De få gangene jeg klarer å presse meg på en 31-buss forsvinner omtrent 50% + av passasjerene av ved Haukeland. Dustefolk...
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #183 Skrevet 6. oktober 2010 De som på dø og liv MÅ presse seg inn på buss/tog før folk har gått ut. Slapp av. Det reiser ikke fra deg. Skulle jo tro de var livredde for at toget eller bussen skal reise fra de.Verste er de med barnevogn som presser seg inn på toget eller bussen, ARG!!! Takler ikke de (som mange har sagt før meg) som somler med betalingen på butikken. Å stå i kø. Uansett hvor det er hen. Spesielt når køen går treigt pga treige folk som somler. Dyremishandling! -Var en sak for en liten stund siden hvor 2 polakker hvis jeg ikke husker feil som filmet mens han ene kaster en liten valp utfor en bro hvor det var asfalt under. Hunden fikk store skader og døde noen dager etter. Mens han kastet valpen over boren sto de å lo!! Skulle faen meg ha kastet de over broen selv!! Blir så provosert av slike rasshøl. Folk som snakker høyt i tlf Egoistiske mennesker som kun snakker om seg og sitt liv og som ikke bryr seg om noen andre enn seg selv. Alt skal bare handle om de Også de på kino som snakker under hele filmen og unger som parker i setet. Ustyrelige unger. Kunder som blir sure når en vare i butikken er utsolgt eller at vi ikke har det i butikken. Folk som ikke gidder å jobbe og som bare er hjemme og slenger mens de motar våre skattepenger!!
Gjest Emera Skrevet 6. oktober 2010 #184 Skrevet 6. oktober 2010 Studenter som opptar to hele kafébord med laptopen og alle bøkene sine i timevis, mens alt de kjøper er en kopp kaffe. Når andre leter med lupe for å finne et ledig bord.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #185 Skrevet 6. oktober 2010 I går ble jeg sur at jeg er sikker på at ansiktet ble rødt av irritasjon! Var på butikken, en ganske liten butikk. Så kommer det en overvektig dame med barnevogn og presser seg inne overalt, og forventer at alle skal flytte seg for henne og vogna. Hun sa ikke 'unnskyld meg' eller noe, som de fleste andre gjør (barnevogn eller ikke). Og samme med folk med barnevogn hvor som helst egentlig, de forventer at andre skal flytte seg alltid. Og nei, jeg gidder ikke å flytte meg.
Gjest Raindrops Skrevet 6. oktober 2010 #186 Skrevet 6. oktober 2010 Studenter som opptar to hele kafébord med laptopen og alle bøkene sine i timevis, mens alt de kjøper er en kopp kaffe. Når andre leter med lupe for å finne et ledig bord. ååå det er møkkirriterende. Spesielt hvis jeg står på kafeen med nyinnkjøpt middag, og ikke klarer å finne et bord på en halv evighet fordi folk sitter der å gjør skolearbeid. Kan de ikke dra på biblioteket? Eller lesesalen?
Gjest Bianca28 Skrevet 6. oktober 2010 #187 Skrevet 6. oktober 2010 Apropos dyremishandling så er noe av det værste jeg ser folk som kjører på dyr for deretter bare la dem bli liggende i veibanen! Hva er det som foregår i knotten på slike? Stopp bilen, sjekk om dyret er dødt og flytt det iallefall ut av veibanen! Ikke moro for noen å finne pus eller fido most til en liten blodflekk med pels på. Fnys! Og er det et vilt dyr, kontakt Viltnemda i kommunen din. Vet du ikke tlf-numret så vet iallefall politiet. Jeg er sinna fordi jeg bare på tur til jobben idag kjørte forbi en most grevling og restene av noens kjære katt! Apropos det å drite i dyr. Har sett et par nyhetssaker i det siste der kattunger er funnet i søppeldunken hos noen. Hva er det med folk? Dette er levende vesener, man kaster ikke kattunger i søpla om man ikke vil ha de. Blir fly forbanna over folk som har null empati sånn som det der og ser på dyr som verdiløse. De skulle selv vært stuffa oppi en søppeldunk.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. oktober 2010 #188 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er ganske lett å irritere, føler jeg skriver en del i denne tråden. Folk som snakker til datamaskinen sin. Eksempler: "ååhhhhhh....." uten grunn og så masse KLIKKKLIKKKLIKK etterfulgt av "arghhhhhhh". Eller "åjaaaa, er det såååååånn man gjør det jaaa" eller andre sånne spontane utsagn.
Gjest Raindrops Skrevet 6. oktober 2010 #189 Skrevet 6. oktober 2010 En ting til jeg kom på, på seminaret i dag var det en annen student som hadde et foredrag. Det ble ganske langt, og ja, det var litt kjedelig, men fyren ved siden av meg sukket høylydt HELE TIDEN, vred seg på stolen, så på klokka osv. Jeg ble så forbanna, greit at man er lei, men det går an å sitte stille i 15 minutter å høre på hva andre har å si.
Gjest Linda sofie Skrevet 6. oktober 2010 #190 Skrevet 6. oktober 2010 En ting til jeg kom på, på seminaret i dag var det en annen student som hadde et foredrag. Det ble ganske langt, og ja, det var litt kjedelig, men fyren ved siden av meg sukket høylydt HELE TIDEN, vred seg på stolen, så på klokka osv. Jeg ble så forbanna, greit at man er lei, men det går an å sitte stille i 15 minutter å høre på hva andre har å si. Synes det er litt respektløst å stønne og sukke mens noen holder foredrag,
Gjest BabyBlue Skrevet 6. oktober 2010 #191 Skrevet 6. oktober 2010 Apropos det å drite i dyr. Har sett et par nyhetssaker i det siste der kattunger er funnet i søppeldunken hos noen. Hva er det med folk? Dette er levende vesener, man kaster ikke kattunger i søpla om man ikke vil ha de. Blir fly forbanna over folk som har null empati sånn som det der og ser på dyr som verdiløse. De skulle selv vært stuffa oppi en søppeldunk. Er minst like forbanna på idiotene som praktisk talt gir bort kattungene til en slikk og ingenting på finn.no. Hva med å selge de til en symbolsk pris, få de vaksinert hos dyrlege, og ha en eller annen salgskontrakt? Huskatter fortjener et verdig hjem de også. Er ikke bare rasekatter som skal oppleve luksusen av å bli vaksinert, chippet, kastrert og sjekket jevnlig hos dyrlegen. Folk som ikke klarer å få katten sin kastrert skal faen meg ikke ha dyr til å begynne med Folk som tar for lett på dyrehold er det verste jeg vet
Gjest Raindrops Skrevet 6. oktober 2010 #192 Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Er minst like forbanna på idiotene som praktisk talt gir bort kattungene til en slikk og ingenting på finn.no. Hva med å selge de til en symbolsk pris, få de vaksinert hos dyrlege, og ha en eller annen salgskontrakt? Huskatter fortjener et verdig hjem de også. Er ikke bare rasekatter som skal oppleve luksusen av å bli vaksinert, chippet, kastrert og sjekket jevnlig hos dyrlegen. Folk som ikke klarer å få katten sin kastrert skal faen meg ikke ha dyr til å begynne med Folk som tar for lett på dyrehold er det verste jeg vet Enig! Det er faktisk ikke SÅ dyrt å kastrere, man får også grupperabatt. Blir også utrolig sint på de som setter kattunger på katten sin fordi de bare vil at den skal ha unger. Fordi kattunger er sååå søte og de er sååå glad i katten sin at de vil ha en kattunge som "ligner". Dustehuer. Edit: Jeg er i dårlig humør i dag merker jeg Endret 6. oktober 2010 av Raindrops
smalls Skrevet 6. oktober 2010 #193 Skrevet 6. oktober 2010 Irriterer meg over de som bare dumper katten sin i grøfta når de ikke vil ha den lengere. Legger den i en papeske og kjører avgårde. Det er jo helt på jordet! Leste en sak i sommer om noen som hadde lagt en katt oppi en sekk og tatt igjen glidlåsen. Så hadde de bare kasta den fra seg i grøftkanten. Pga sterk sol ble katten ble kokt inni sekken og døde. Det var kloremerker inni sekken så den hadde helt klart prøvd å komme seg ut. Blir så irritert av sånne idioter Kan de ikke heller gi bort katten?? Er det såå mye stress? Blir også forbanna over de som slår og sparker dyrene dine
Gjest Bianca28 Skrevet 6. oktober 2010 #195 Skrevet 6. oktober 2010 Er minst like forbanna på idiotene som praktisk talt gir bort kattungene til en slikk og ingenting på finn.no. Hva med å selge de til en symbolsk pris, få de vaksinert hos dyrlege, og ha en eller annen salgskontrakt? Huskatter fortjener et verdig hjem de også. Er ikke bare rasekatter som skal oppleve luksusen av å bli vaksinert, chippet, kastrert og sjekket jevnlig hos dyrlegen. Folk som ikke klarer å få katten sin kastrert skal faen meg ikke ha dyr til å begynne med Folk som tar for lett på dyrehold er det verste jeg vet Sååå enig. Skaffer man seg dyr skal man gå inn i det 100 % og man skal behandle dyret som et verdig familiemedlem.
kazcade Skrevet 7. oktober 2010 #196 Skrevet 7. oktober 2010 Apropos det å drite i dyr. Har sett et par nyhetssaker i det siste der kattunger er funnet i søppeldunken hos noen. Hva er det med folk? Dette er levende vesener, man kaster ikke kattunger i søpla om man ikke vil ha de. Blir fly forbanna over folk som har null empati sånn som det der og ser på dyr som verdiløse. De skulle selv vært stuffa oppi en søppeldunk. Er minst like forbanna på idiotene som praktisk talt gir bort kattungene til en slikk og ingenting på finn.no. Hva med å selge de til en symbolsk pris, få de vaksinert hos dyrlege, og ha en eller annen salgskontrakt? Huskatter fortjener et verdig hjem de også. Er ikke bare rasekatter som skal oppleve luksusen av å bli vaksinert, chippet, kastrert og sjekket jevnlig hos dyrlegen. Folk som ikke klarer å få katten sin kastrert skal faen meg ikke ha dyr til å begynne med Folk som tar for lett på dyrehold er det verste jeg vet Arrgh, så enig, kjenner det begynner å koke mellom ørene bare av å tenke på det! Jeg fatter bare ikke at det går an å ikke ha empati over for andre levende vesner, hva er det som gjør det helt ok å la en katt (eller andre dyr for den saks skyld) bli utsatt for lidelser bare fordi det blir for mye "bry" å ta vare på dem Sukk, det var denne morgenens utblåsning
Gjest Airi Chikako Skrevet 7. oktober 2010 #197 Skrevet 7. oktober 2010 ååå det er møkkirriterende. Spesielt hvis jeg står på kafeen med nyinnkjøpt middag, og ikke klarer å finne et bord på en halv evighet fordi folk sitter der å gjør skolearbeid. Kan de ikke dra på biblioteket? Eller lesesalen? Der får de jo ikke drikke den kalde kaffen sin som de kjøpte på kaffeen Jeg irriterer meg over: - folk som ikke tar ansvar når de anskaffer dyr - folk som mishandler dyr (men det er mer enn irritasjon; der er jeg troende til å utøve vold om jeg kommer over folk i riktig øyebikk) - folk som skal dytte på andre sin egen mening
Gjest stillness Skrevet 7. oktober 2010 #198 Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Så enig med dere som skriver om folk som ikke gidder å ta vare på dyrene sine eller de som bare lar et dyr ligge i veibanen. Har hørt noen si at det er bra for katten å få et kull med kattunger,men så etter dette så skal de kastrere den.Det er bare så dumt å høre på for det er nok katter nettopp på grunn av sånt som det.Hvis bare folk kunne kastrere kattene sine så hadde det ikke vært så mange villkatter eller katter generelt som lider. Men blir generelt forbanna over folk som mener at dyr og da uansett hvilket dyr det er,er verdiløse Endret 7. oktober 2010 av stillness
cindarella Skrevet 7. oktober 2010 #199 Skrevet 7. oktober 2010 Et lite lokalt irritasjonsmoment er folk som tar 31-bussen i bussrushet om morgenen og som kun skal til Haukeland. Det går en 2er noen minutter før og noen minutter etter (og disse er stort sett aldri full) og det går en egen Haukelandbuss for dere som jobber der, denne er aldri full! Ikke en gang i nærheten. Dere gjør at vi som tar 31 fordi den svinger oppom Montana ikke får plass og må enten vente på neste 31 eller ta en 2er og gå opp bakken, noe som faktisk er et godt stykke om morgenen i pissregnet (spesielt om man har dårlige knær slik som i mitt tilfelle). ARG! De få gangene jeg klarer å presse meg på en 31-buss forsvinner omtrent 50% + av passasjerene av ved Haukeland. Dustefolk... Hehe, da må du prøve å ta 3 eller 4-bussen mot Åsane om morgenen rundt halv ti. Etter NHH er det stort sett bare meg igjen. Ja til egne NHH og Haukelandbusser! (Eventuelt at de begynner å ta dem)
Blåklokke Skrevet 7. oktober 2010 #200 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg blir sinna av dårlig folkeskikk. Folk som glaner. Folk som sniker i køen. Folk som tygger tyggis. Folk som ikke sier takk. Og jeg blir sinna hver gang jeg ser bilde av en arghh.. muffins. Det er muffins over alt. Hver eneste blogg har bilder av de evinnelige sukkersøte rosa monstrene, enten de er laget av stoff, er ment til å være smykkeskrin, eller skal representere hjemmeidyllen selv med det faktum at de er hjemmebakte. Giftiggrønne eller tastelessrosa overlesset med pynt. Lurer på hvor lang tid og hvor mye klissete håndarbeid bakeren har hatt med hver kake. Grøss, sikkert et utall fingermerker og et hav av E-stoffer. Ellers er det forklær med muffins-motiv, kakeformer med lokk som liker en muffins, og det er hatter som er formet som muffins etc. overalt. Jeg er lei, lei LEI! Lurer på om jeg skal lage en NEI TIL MUFFINS-kampanje!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå