Gå til innhold

ting som gjør deg så irritert at det bobler i blodet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i mye her :ler:

*folk som står/går saaakte flere i bredden i veien, inne i butikker, på vei ut fra eller inn til forelesninger, på fortau osv.

*unger som får bråke helt fritt i alle mulige sammenhenger (det er selvsagt foreldrene som egentlig er irriterende)

*dårlig køkultur ja...

*de som dytter seg inn på tog og buss før andre har kommet seg av

*de som går rundt i alle kjøpesenterbutikkene med handlevogn. Det blir jævla trangt, og de river ned ting. Det er typisk nok ofte folk i førstnevnte punkt (saktegåere/ståere) som henger over slike vogner...

*folk som ikke kan tilpasse seg situasjonen - jeg synes det er hyggelig å bo på et relativt lite sted hvor man kan slå av en prat med den i butikken, men man trenger ikke gjøre det når det er rushtid liksom.

Skrevet

Gjør deg selv en tjeneste neste gang: Si unnskyld og ta en av dem på skulderen slik at vedkommende flytter på seg, istedet for å irritere deg og hoppe ut i trafikken. Folk er som regel ikke vanskelige. Du burde gjort ham oppmerksom på det. Antakelig trodde han selv at han selv var den eneste som hørte musikken. Dumt å irritere seg over ting man faktisk ganske enkelt kan gjøre noe med.

Folk som belærer om hva som er feil med andres bidrag til trådens tema.

Skrevet

- de som klapper når flyet lander

- de som reiser seg og begynner å ta ut bagasjen sin fra hyllen over

FØR flyet har stanset!

- de som tror de er verdens navle!

Skrevet

At sommeren er over.

Visst ikke det teller:

-At naboungene ser og roter nedi postkassen min

-foreldrene til disse ungene, som gir blanke F :kjefte:

-At utlendinger prioriteres før nordmenn her i Norge

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

- Barn under 18 år. Spesielt småbarn som skriker på offentlige steder gjør at det koker inni meg. Irriterende vesener.

- Røyking. Jeg hater lukten og flytter meg demonstrativt hvis noen fyrer opp i nærheten av meg

- Folk som har dårlig moral

- Naboer som ikke tar hensyn (f.eks begynner å bore kl 7 på morgenen eller har fyllefest hver helg)

- Musikken til Marit Larsen. Og Postgirobygget. :spy:

- Land som har dødsstraff og som bryter menneskerettighetene

- Folk som er slemme mot dyr

- Reklame på tv

Er visst en del jeg irriterer meg over hehe

Skrevet

Folk som stopper opp rett før/etter en inngangsdør er noe av det dummeste. Da får jeg lyst til å rope : HALO inn i ørene deres.

Jeg blir også mektig irritert over folk på KG som skal dra til legen for hver minste lille ting. "ÅNei, jeg ble så svimmel igår når jeg trente, men jeg hadde ikke spist hele dagen da og så tok jeg i veldig hardt på trening. Gå til lege?" eller "Jeg hører pulsen slå i øret mitt... gå til lege? Kan man fikse dette problemet?" : Det er da ikke problem, det er naturlige greier ! Skal man gå til legen fordi det er plagsomt å gå på do også da eller?

Skrevet

Ting jeg irriterer meg over:

-Syklister i veien.

-Folk uten sosiale antenner.

-De som lager kø i kassa på butikken.

-Naboer som parkerer på min parkeringsplass.

-Folk som blander seg i alt.

-Tv-kokker.

-Toppfotball.

-Sinker i trafikken.

m.m..... :kjefte:

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

tenker mer på de tingene som man egentlig burde klare å overse - og ihvertfall ikke bli irritert over i timesvis.

så hva er det som irriterer dere såpass at det bobler over i blodårene, og du rett og slett maner frem verdens verste PMS?

meg:

- dårlig service. spesielt når de ikke vet svaret på noe, og ikke gidder tilby seg å finne ut av det/spørre noen andre/eller forsøker å finne alternativ.

typisk: "vet ikke", så snur de seg.

arg!!

jeg blir faktisk opprørt i mitt indre, og blir en skikkelig bitch. får lyst til å fortelle dem hvor skapet står - men lar være fordi jeg vet de ikke bryr seg.

har jobbet i servicebransjen selv ved siden av studiene, og service var en av de tingene jeg virkelig passet på at var på plass.

andre?

Ang dårlig service, når folk jeg er ute og spiser på restaurant sammen med, når vi da blir utsatt for dårlig mat eller dårlig service, at de bare finner seg i det. De spiser opp maten og sier at alt er fint og flott til kelneren og til og med tipser. Da koker det i meg.

Skrevet

Mennesker som går sakte, spesielt om det er umulig å komme forbi.

Ja det er plagsomt. og av og til om du prøver å gå forbi så virker det som at de går til samme siden som du prøver å gå, og når man prøver å ymte fram "unnskyld.. eh kan jeg komme forbi" så er noen så distre at de ikke registrerer det. Irriterende

Skrevet

Dette irriterte jeg meg over i dag:

-Folk som har behov for å si "hva var det jeg sa"!!!

-De som bare klager,klager og klager.

-Smatting,snorking og dårlig ånde.

Får jeg legge til og så folk som puster med åpen munn. Pust gjennom nesa for pokker ahhhhrrrgggh

Skrevet

Får jeg legge til og så folk som puster med åpen munn. Pust gjennom nesa for pokker ahhhhrrrgggh

Hihi, jeg skulle akkurat til å skrive at noe av det mest irriterende og motbydelige jeg har opplevd, var en kollega som tydeligvis fikk akkutt kols når vi spiste lunsj og pustet tungt med nesa! Hører sånn pesing og buserasling mens man eter? NEI TAKK! :fnise:

Skrevet

Dagens irritasjon:

* Folk som sitter på ytterste setet med vesken i fanget på en full buss og ikke lar andre sitte seg ned ved siden av seg. Spørr du om å få sitte ignorerer de deg. Opplever at dette stort sett er kvinner i 50års alderen... Ungdom og eldre er veldig flink til å gi plass om man spør, eller på eget initiativ.

* Mennesker som reiser på ferie uten å kunne et kvækk engelsk. Spanjoler og folk fra Brasil er helt ekstrem på dette. Kommer inn, preiker i vei på spansk (portogisisk?) og blir frekk og irritert når vi ikke skjønner hva de mener. Himling med øynene og en stemme som heves mer og mer. Blææææ

Skrevet

At canesten skal være så himla dyrt! Betalte nettopp 140 kr. for en vagitorie uten krem!!

Det er ganske irriterende når det er noe man MÅ ha. Slike legemidler burde vært mye billigere. Kan tenke meg de har mye å gå på der. Man orker ikke å gå med kløing og sviingen.

140. kr er ganske mye hvis man har lite penger.

Skrevet

Hihi, jeg skulle akkurat til å skrive at noe av det mest irriterende og motbydelige jeg har opplevd, var en kollega som tydeligvis fikk akkutt kols når vi spiste lunsj og pustet tungt med nesa! Hører sånn pesing og buserasling mens man eter? NEI TAKK! :fnise:

:fnise:

Skrevet

åå kommer på noe som irriterer meg grenseløst. Når man skal kjøpe noe på butikken som du har blitt fortalt av alle at dette er noe man får tak i overalt i vanlige dagligvarebutikker, så raider du alle butikker men du finner det ikke noen sted. Kunne klikka. Hvor var det DE handlet liksom siden de fikk tak i det så lett liksom

Gjest Raindrops
Skrevet

- Folk som går treigt rett forran meg.

- Folk som syter om småting hele tiden, og hvis du prøver å komme med en løsning, så fortsetter bare sytingen om hva som er feil med den og hvor vanskelig alt er.

- Folk som ikke eier folkeskikk. Som ikke klarer å holde kjeft, å la vær med å pirke på absolutt alt som plager dem.

- Barn.

- Barn som gråter.

- Folk som sniker i køen.

- Gamle damer som blir sint når jeg ikke reiser meg for dem på bussen, og sint hvis jeg gjør det uten at de spørr først, for da er jeg frekk og synes de ser gamle og skrøpelige ut.

- Uselvstendige mennesker.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal begynne men.

* Unger som bråker, hyler og skriker på buss,tog og spesielt fly. Men mest plagsomt er det med foreldre som bare lar de holde på og bråke uten å gjøre noe med det! Verste er unger som sparker i setet. :kjefte:

* De som klapper når flyet lander

* Stor familie på tur og ALLE i familien står helt oppi det rullebåndet eller hva det nå heter hvor bagasjen kommer. Som tar all plassen, Ærlig talt, Det er ikke nødvendig at hele familien står klistret inntil!!! Er ikke bare dere som skal ha bagasjen liksom.

*Folk som går seint

*Folk som er egoistiske og bare tenker på seg selv

*De som ikke gidder å plukke opp hundedriten etter hunden

*Rånere som tror det er super kult å råne rundt i volvoen sin. Harry!

*Dårlig service!!!

*De som presser seg inn på buss/tog.

*Imposlitene gutter/menn som ikke skjønner at nei er et nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...