Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg faktisk å bli litt ond mot folka på vennelista mi.

:skratte:

Jeg er også blitt ond. Sist jeg så denne:

En som heter Onur Azzlack, spør barn om vennskap på Facebook. Han går selv som en 12 årig gutt, men er i virkeligheten en 48 årig pedofil. Han er kjendt av politiet.!!!!!!!!!!! Kopier til alle med barn.!!!!!!!

Nå har jeg sendt den videre...gjør DU ???

så la jeg inn kommentar hos alle mine venner som postet den om at jeg aldeles ikke aktet å sende den videre siden det var en velkjent hoax. Dernest linket jeg til en side som viser til kjente hoax'er i omløp.

:fnise:

Det var rett og slett morsomt å se reaksjonene jeg fikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var god :fnise:

Fått noen reaksjoner?

Vel 3 har sletta meg, og noen har skrevet kryptske meldinger så klart, som " utrolig at det finnes visse folk der ute som ikke bryr seg om kreft! :o " :fnise:

:murvegg:

• Liker 1
Skrevet

:skratte:

Jeg er også blitt ond. Sist jeg så denne:

så la jeg inn kommentar hos alle mine venner som postet den om at jeg aldeles ikke aktet å sende den videre siden det var en velkjent hoax. Dernest linket jeg til en side som viser til kjente hoax'er i omløp.

:fnise:

Det var rett og slett morsomt å se reaksjonene jeg fikk.

Fortell! :D

Skrevet (endret)

Fortell! :D

Noen tok bare en "jaha", andre tviholdt på at det var riktig å publisere den for det kunne jo være pedofile der ute og en var så elskverdig at hun sa "Det er greit, Cata". Det virket rett og slett som om de ikke ville forstå at det var oppspinn fra A til Å.

Jeg prøvde også en variant med å si at i så fall ville jeg rapportere vedkommende til FB, for man "må" jo som kjent være 13 for å ha lovlig tilgang :fnise: og det kriteriet oppfylte jo på ingen måte den 12-årige hoax'en. Det endte med en lang diskusjon blant posterens øvrige venner om hvorfor man likevel skulle poste advarselen.

Tror jammen jeg var passe upopulær i flere dager etter det stuntet.

Endret av Cata
Skrevet (endret)

Vel 3 har sletta meg, og noen har skrevet kryptske meldinger så klart, som " utrolig at det finnes visse folk der ute som ikke bryr seg om kreft! :o " :fnise:

:ler: Jeg henger med der også. Jeg klipper og limer sjelden noe, men fant en posting fra noen som etter sigende skulle ha hatt kreft (jeg kjenner ikke vedkommende personlig så vet ikke om antakelsen stemte) og som irriterte seg både grønn og gul og litt til over alle de der idiotiske antikreftstandardpostingene. Den "lånte" jeg og videreformidlet i ren irritasjon over alle de (andre) intetsigende klippoglimpostene. :lur:

..................................

Må forresten tilføye at en venn som til stadighet spammer FB siden med klippoglim av denne typen:

Det krever så mye energi å tenke negative tanker og å si negative ord,

og å føle seg elendig. Gode tanker, gode ord og gode gjerninger

gjør veien så mye lettere å gå ♥♥

begynner å nærme seg "skjuling" på veggen.

Den type klissepostinger gjør seg best når det ikke er 13 på dusinet av dem slik at den ene slår den neste i hjel.

Endret av Cata
Skrevet

Noen tok bare en "jaha", andre tviholdt på at det var riktig å publisere den for det kunne jo være pedofile der ute og en var så elskverdig at hun sa "Det er greit, Cata". Det virket rett og slett som om de ikke ville forstå at det var oppspinn fra A til Å.

Jeg prøvde også en variant med å si at i så fall ville jeg rapportere vedkommende til FB, for man "må" jo som kjent være 13 for å ha lovlig tilgang :fnise: og det kriteriet oppfylte jo på ingen måte den 12-årige hoax'en. Det endte med en lang diskusjon blant posterens øvrige venner om hvorfor man likevel skulle poste advarselen.

Tror jammen jeg var passe upopulær i flere dager etter det stuntet.

Hahahaha folk altså :fnise:

Skrevet

..................................

Må forresten tilføye at en venn som til stadighet spammer FB siden med klippoglim av denne typen:

begynner å nærme seg "skjuling" på veggen.

Den type klissepostinger gjør seg best når det ikke er 13 på dusinet av dem slik at den ene slår den neste i hjel.

Kjenner den! Jeg har en dame i førtiårene i familien min, ( har tidligere nevnt en god del hun har skrevet ) som gjerne kommer med 20 sånne klissestatuser hver dag :murvegg:

Gjest Consensio
Skrevet

Er enig i at det begynner å bli litt irriterende med alle disse "XX er egentlig en pedofil, ikke legg ham til" eller "XX vil ha deg som venn, men dette er egentlig bare et virus".

Og folk blir helt forstyrra, så halve vennelista kopierer og legger det ut :sukk:

Gjest Consensio
Skrevet

Nå begynner jeg faktisk å bli litt ond mot folka på vennelista mi.

La akkurat ut " jeg bruker skostørrelse nr 39, noen ganger 38 , og fikser håret mitt når jeg gidder. Er det noe mer dere lurer på , så spør gjerne! Hvordan ellers skal vi få oppmerksomhet rundt brystkreft en å spre kryptiske meldinger som ser seksuelle ut? :D Ja, denne er ment til alle dere " 38 cm 20 min " tapere der ute.

Er spent på responsen, og om det er noen copycats som kopierer denne også :sjenert:

Haha, den var jo bra da, men jeg håper ikke jeg kommer til å se x antall venner legge denne ut også

Skrevet

Kjedebrevstatuser av typen som oppfordrer alle til å kopiere dette videre om du er imot ditt, eller for datt!

Det kunne ikke falle meg inn å be folk kopiere noe videre, i statusen sin. Eller.. om jeg måtte: Det måtte være å spre ett knusende tilsvar på alle de idiotiske facebookhoaxene da. De trenger virkelig å kveles i fødselen.

Gjest Consensio
Skrevet

Kjedebrevstatuser av typen som oppfordrer alle til å kopiere dette videre om du er imot ditt, eller for datt!

Det kunne ikke falle meg inn å be folk kopiere noe videre, i statusen sin. Eller.. om jeg måtte: Det måtte være å spre ett knusende tilsvar på alle de idiotiske facebookhoaxene da. De trenger virkelig å kveles i fødselen.

I begynnelsen så var det jo "vennligst kopier denne på din status"-melding på slutten, men nå er det jo blitt "TØR DU????!!!!"-melding på slutten...og det irriterer meg egentlig mest.

Ja jeg tør. Gidder jeg? Nei.

• Liker 1
Skrevet

Jeg oppfordrer herved alle menn til å poste kryptiske statuser på facebook som omhandler prostatakreft! :opplyser:

La for all del ingen kvinnfolk skjønne hva dere driver med, bare spre det videre i innboksen til hverandre og regn med at dere blir bittelitt upopulære hos enkelte!

Men pytt, hva gjør nå det?

Fokus på prostatakreft må opp!

:smoke:

• Liker 2
Skrevet

:murvegg:

Hallo! Tenk på alle som kommer til å dø av kreft bare fordi du tuller med statusen din!!!! :ironi: Jeg er en av de som ikke "bryr" meg. Jeg gir penger til kreftforeningen istedet for å legge ut sånne teite *tenne-lys-og-synes-synd-på-alle-kreft-pasienter-statuser* :P Ja, og så støtter jeg mennesker med kreft, med å *være der personlig* for dem!

Skrevet

Begynner å bli rimelig lei FB jeg.. nå er jeg der kun for kommunkasjonens del. Utover det er det jo bare spamming..

Jeg skrev en protestmelding ang disse kreftstatusene igår. Fikk en del liker tilbake, og en hissigpropp som mente at dette var sååå bra fordi det ga kreftsaken omtåle som gjorde at folk støttet mer.

Jeg syns fortsatt det er tåpelig og at det ikke er riktig måte å gå frem på. Dessuten kan brystkreft ramme menn, og da ser jeg ikke hvorfor dette skal holdes hemmelig ovenfor akkurat menn.

Skrevet

Hadde vært bedre om man la ut en link til Kreftforeningens sider hvor kontonummer kommer fram, og oppfordrer til å sette inn penger der, enn å utfordre til å klippe og lime en status...

Tror jeg neste gang skal lime inn kontonr til Kreftforeningen når noen kommer med en sånn status jeg...

• Liker 2
Skrevet

Da er det bedre å linke til nettsidene til kreftforeningen. Der står det sikkert kontonummer. Det har jo vært noen tilfeller med falske kontonummer på Facebook.

Skrevet

Er dere klar over at det er Datter-uken? Igjen!!? Minst fjortende gangen i år, tror jeg. Skynd deg å kopier, hvis ikke er du ikke glad i datteren din. :gjeiper:

Disse statusene er forresten en fin måte å finne ut hvem som faktisk ikke behersker klipp og lim. Det er ikke uvanlig at statusene dukker opp med stadig nye skrivefeil.

Det er datter uken ! Tørr du koppiere dette, eller er du en av 99 % feiginger?!

Skrevet

Søsteren til samboeren min er rå på sånne her statuser:

Hvis du hater meg... Slett meg.

Hvis du synes jeg er fin... Liker du min status.

Hvis du synes jeg er en god venn... Kommenter denne statusen.

Hvis du noensinne har likt meg... Poke meg.

Hvis du liker meg nå... Innboks meg et hjerte.

Hvis du er modig, sett dette som din status ♥

Det kombinert med kryptiske hemmelighetsfulle meldinger, samt dikt og visdomsord.

Skrevet

Søsteren til samboeren min er rå på sånne her statuser:

Hvis du hater meg... Slett meg.

Hvis du synes jeg er fin... Liker du min status.

Hvis du synes jeg er en god venn... Kommenter denne statusen.

Hvis du noensinne har likt meg... Poke meg.

Hvis du liker meg nå... Innboks meg et hjerte.

Hvis du er modig, sett dette som din status ♥

Det kombinert med kryptiske hemmelighetsfulle meldinger, samt dikt og visdomsord.

Tør jeg spørre om (ca.) alder? :gjeiper: Tenker at det er forståelig at hun er fjortis om hun faktisk ER (under) fjorten, liksom. :sjenert:

Skrevet

Jeg har ei på vennelista som til stadighet har vondt i ryggen. Greit nok det, men jeg blir så lei av å høre om det!

Denne gangen begynte det slik:

"Håper at en Go natt med søvn skal pleie ryggen helt bra igjen;) ikke helt Go endå nei!!"

"Då va ryggen totalt låst:( så lei, og selger den gledlig til høystbydende!!!"

"Andre dagen med vond rygg!! Håper d gir seg no snart!! Lei!!"

(Jeg fikk utrolig lyst til å svare "Jeg er også lei!" for å se om hun skjønte hva jeg mente.. :sjenert: )

Det er kanskje ikke så irriterende alene (tre oppdateringer på to-tre dager kan man kanskje ikke klage over), men når dette skjer HVER gang hun har vondt i ryggen (gjerne med enda mer klaging på facebook enn denne gangen), og disse statusene etterfølges av noe á la:

1. "Har heldigvis fått bestilt hastetime til magikeren nå!! Da skal vi se at ryggen blir bra igjen!!" (Hun har forresten så godt som konsekvent to utropstegn etter hver setning)

2. "Blir bra å komme til *hvemenndetersom"fikser"ryggen*!! Herlig, skal det bli!!!"

3. "Da var ryggen bra igjen!! Fantastisk!! Hjelper alltid!!"

På jobb dagen etter (er alltid borte noen dager) er det fram med ørene gjentatte ganger til alle og enhver for å vise de fantastisk spennende akkupunkturnålegreiene som har blitt satt inn for å "fikse" ryggen hennes, og som aaaalltid funker så kjeeeeempebra. Rart at hun blir dårlig i ryggen igjen på 1-2-3 etterpå.

:filer:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...