Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg skrev en gang en litt oppgitt status om at jeg ikke lar være å kopiere statusene deres fordi jeg ikke tør, men fordi jeg ikke vil. Jamen meg svarte en av de verste copy catene på lista mi med å si, så enig, den låner jeg! Og det var ikke ironi, hun kopierte den faktisk. :sjenert:

Dagens! :skratte:

Selvinnsikt er dessverre et utrydningstruet dyr. :ler:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Gruer meg allerede til i morgen, Søndag er den verste statusdagen. "Klein, redusert, jeg skal aldri drikke igjen, vooondt i hodet" osv. Jeg gir faen i om du var ute i går. Dere "kleine-status mennesker" er grunnen til at jeg skal drikke i kveld, klarer faktisk å tåle en samtale med deg om jeg er full.

Skrevet

Akkurat nå kjenner jeg at jeg virkelig vil lange ut mot alle de der " 39 cm 15 minutter " folka :murvegg:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå begynner jeg faktisk å bli litt ond mot folka på vennelista mi.

La akkurat ut " jeg bruker skostørrelse nr 39, noen ganger 38 , og fikser håret mitt når jeg gidder. Er det noe mer dere lurer på , så spør gjerne! Hvordan ellers skal vi få oppmerksomhet rundt brystkreft en å spre kryptiske meldinger som ser seksuelle ut? :D Ja, denne er ment til alle dere " 38 cm 20 min " tapere der ute.

Er spent på responsen, og om det er noen copycats som kopierer denne også :sjenert:

Endret av Hikken
  • Liker 1
Skrevet

Det virker som det blir mer og mer av slike intetsigende oppdateringer. Jeg merker at jeg blir mindre og mindre interessert i å sjekke Facebook. Blir lei av alt dill og invitasjoner til diverse aktiviteter, spill og vissvas man skal klikke på og kopiere. Ser vi på denne tråden virker det som jeg ikke er alene om å tenke slik. Har Facebook omsider mistet sin verdi som nettsamfunn? Jeg tror det.

• Liker 1
Skrevet

Det virker som det blir mer og mer av slike intetsigende oppdateringer. Jeg merker at jeg blir mindre og mindre interessert i å sjekke Facebook. Blir lei av alt dill og invitasjoner til diverse aktiviteter, spill og vissvas man skal klikke på og kopiere. Ser vi på denne tråden virker det som jeg ikke er alene om å tenke slik. Har Facebook omsider mistet sin verdi som nettsamfunn? Jeg tror det.

Facebook var bra før da folk faktisk hadde noe innteressant å dele. Nå er det bare " Kun 3 % av dere tør " statuser :kjefte:

Skrevet

Hvorfor skal 38 cm og 15 min være seksuelt egentlig??

Hadde det stått 17 cm og 15 min hadde det vært mer "morsomt". Og gutta burde skrevet det. Ikke jentene.

Har bare 2 som har oppdatert slik foreløpig heldigvis.

Skrevet

Hadde det stått 17 cm og 15 min hadde det vært mer "morsomt". Og gutta burde skrevet det. Ikke jentene.

De fleste jeg har snakket med tror det betyr 38 cm lang kuk og at samleie varte 15 minutter.

Skrevet

De fleste jeg har snakket med tror det betyr 38 cm lang kuk og at samleie varte 15 minutter.

Ja, skjønner jo det. Men har noen noensinne hørt om noen med 38 cm lang kuk?? Derfor det hadde vært "morsommere" med 17 cm, eller 21 cm, eller 15,5 cm eller noe i den duren. Det er jo fryktelig opplagt for meg at ingen av mine facebookvenner har hatt sex med noen med en kuk på 38(!) cm.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke seksuelt, og jeg fikk en melding om dette - som var så lite interessant at jeg ikke husker hva det dreier seg om. Beklager. Seksuelt er det altså ikke. Hmmm, hva var det egentlig? Pokkers hukommelse.

Skrevet

Det er ikke seksuelt, og jeg fikk en melding om dette - som var så lite interessant at jeg ikke husker hva det dreier seg om. Beklager. Seksuelt er det altså ikke. Hmmm, hva var det egentlig? Pokkers hukommelse.

Joda, vet at det er skostrl. Men det skal liksom være morsomt fordi man skal tenke at det er str på kuken.

Akkurat som den i fjor var hvor man liker å ha vesken sin, og da skrev man "i gangen, på kjøkkenbordet og på soverommet" slik at man skulle tolke det seksuelt som at det var der man hadde hatt sex, eller likte å ha det..

Skrevet (endret)

Man skal skrive skostørrelse + cm og tiden det tar å fikse håret om morgenen.

Hovedproblemet med denne når den blir oversatt til skandinavisk (denne går i f.eks Sverige også) så er skostørrelsene ikke lenger 5, 6 osv og det er cm ikke inches. Dermed blir det ikke like "festlig" lenger. For øvrig synes jeg disse "kvinnelogikk"-statusene er ufattelig teite. Det er vel ny runde inspirert av den bh-størrelsegreia som gikk for brystkreftsaken for et års tid siden.

Endret av *Enigma*
Skrevet

Joda, vet at det er skostrl. Men det skal liksom være morsomt fordi man skal tenke at det er str på kuken.

Akkurat som den i fjor var hvor man liker å ha vesken sin, og da skrev man "i gangen, på kjøkkenbordet og på soverommet" slik at man skulle tolke det seksuelt som at det var der man hadde hatt sex, eller likte å ha det..

nettopp, og det er så latterlig.

Skrevet

I dag:

Løgn er det værste som finnes!

Har jo lyst til å spørre hva som er galt, men vet jo at jeg får til svar at man ikke vil snakke om det på facebook.

Skrevet

I dag:

Løgn er det værste som finnes!

Har jo lyst til å spørre hva som er galt, men vet jo at jeg får til svar at man ikke vil snakke om det på facebook.

Du får skrive at du ville spurt hva det er, men at du lar være fordi du ikke vil snakke om det på facebook :)

Skrevet

Haha.. ja, kanskje jeg skulle gjort det.. Men det er en ganske god venninne... så jeg vurderer om jeg skal sende en sms i steden...

Skrevet

Blir lite på facebook fremover.... Bare jobb og familie som teller no gett :( Men sånn e det no bare.

Huff, stakkars! Hun har begynt å jobbe et par ganger i uken, så nå har hun ikke tid å sitte på Facebook døgnet rundt. Tenke seg til å prioitere jobb og familie foran Facebook, ikke rart hun er trist.

:ironi:

• Liker 5
Skrevet

Ei på min venneliste, dame i slutten av tredveårene, la ut en status nå nylig om at hun rydder på vennelista. Folk som ikke trykker "liker" eller kommenterer statusoppdateringene hennes blir slettet. For gjør vi ikke det så bryr vi oss ikke. I tillegg er vi kikkere, nemlig. For vi vet "alt om alle," men skriver aldri noe selv.

Jeg skriver ikke mye på Facebook, fordi jeg bruker ikke stedet så mye. Og om noen vet alt om alle, dvs henne, så er det kanskje fordi hun knatrer ivei i ett kjør om stort og veeeeldig smått.

Men hun må da så gjerne slette meg som venn, det er ikke hun som bestemmer hvordan jeg skal bruke det nettstedet.

• Liker 2
Skrevet

Ikke status akkurat, men irriterende allikevel. Folk som trykker "liker" uansett! Irriterer meg grønn av de.

De liker sin egen staus. Dummeste jeg ser. Hvorfor gjør de det? Selvfølgelig liker man sin egen status. Hvis ikke så hadde de vel ikke skrevet det. "Syk i dag" LIKER! Grrrrr.... Disse folka trykker liker på ALLE sine egne statuser....

De trykker liker uansett hva andre skriver.

Skriver jeg f.eks: Hei, lenge siden sist. Håper du har det bra. Hvor holder du til om dagen da? På veggen til noen, så trykker de bare liker på den!!?? Ikke noe svar. Bare LIKER!! :klo:

Dagens utblåsning for LIKER-knappen........... :sjenert:

Skrevet

Nå begynner jeg faktisk å bli litt ond mot folka på vennelista mi.

La akkurat ut " jeg bruker skostørrelse nr 39, noen ganger 38 , og fikser håret mitt når jeg gidder. Er det noe mer dere lurer på , så spør gjerne! Hvordan ellers skal vi få oppmerksomhet rundt brystkreft en å spre kryptiske meldinger som ser seksuelle ut? :D Ja, denne er ment til alle dere " 38 cm 20 min " tapere der ute.

Er spent på responsen, og om det er noen copycats som kopierer denne også :sjenert:

Den var god :fnise:

Fått noen reaksjoner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...